Ηaider Ackermann: «Αυτή η συλλογή έχει να κάνει με τις φυλές και το πώς τις τιμούμε και τις υπερασπιζόμαστε»
To WWD ξεκίνησε την εισαγωγή του review με μία φράση που δεν μπορώ παρά να αναπαραγάγω: «Μπορεί να ήταν η επίδειξη του Haider Ackermann, αλλά ήταν το show του Timothée Chalamet». Ο star-«πελάτης» του Οίκου (μετά την Tilda Swinton που ήταν απούσα από αυτή την Εβδομάδα Μόδας) εμφανίστηκε 5 λεπτά πριν αρχίσει φορώντας ένα βελούδινο μπλε στρατιωτικό παντελόνι, ένα λευκό T-shirt και ένα backpack στον ώμο και ο χώρος γέμισε λάμψη, τη δική του και των φωτογράφων.
Αεικίνητος και γεμάτος ενέργεια κάθισε στη θέση του και παρακολούθησε με ενθουσιασμό το show, όσο εμείς παρακολουθούσαμε αυτόν. Και προσπαθώντας να κάνουμε και τα δύο ταυτόχρονα καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως δεν υπήρχε gender fluin look που να μην μπορεί να υποστηρίξει ο 24χρονος πρωταγωνιστής του «Να με φωνάζεις με το όνομά σου». Πάνω στο catwalk περπάτησε και η Bella Hadid με ένα μαύρο ζιβάγκο και μία Japanese μακριά φούστα, πλήρως εναρμονισμένη στη unisex λογική του σχεδιαστή.
Tailored παλτό, ψηλόμεσα buggy παντελόνια, γεωμετρικά cut outs σε tops και φορέματα, αλλά και εκκεντρικά κοστούμια με ασπρόμαυρα, graphic prints, μακριά γιλέκα και φουτουριστικά «κομμένα» jackets που τονίζουν τη μέση, δημιούργησαν μία συλλογή που ήταν σίγουρα μακριά από φύλα, αλλά κοντά στις φυλές. Οι σχεδόν εξωγήινοι κότσοι των μοντέλων όπως και το neutral MAC μακιγιάζ των μοντέλων, έδιναν στα μινιμαλιστικά σύνολα του Ackermann το στοιχείου του προσδιορισμού και της ταυτότητας, έδιναν το στίγμα της «φυλής των ανθρώπων» (όπως λέει και στο ομώνυμο βιβλίο του ο Sebastian Junger) λειτουργώντας «ενωτικά» μέσα από τις αφαιρετικές και διαχρονικά κομψές γραμμές του. Και κάπως έτσι όταν άρχισε το catwalk σταματήσαμε να προσέχουμε τον Chalamet και επικεντρωθήκαμε εκεί που πραγματικά έπρεπε: στο design και στα ρούχα αυτά καθαυτά.
Altuzarra: «Στο σημερινό μάθημα μόδας βλέπουμε πώς αν είσαι τόσο ταλαντούχος όσο ο κύριος Joseph Altuzarra μπορείς να πάρεις ένα συνηθισμένο, midi, 50s φόρεμα και να το μετατρέψεις σε μία θηλυκή και fashion forward επιλογή».
Ο 38χρονος σχεδιαστής παρουσίασε σήμερα τη νέα του συλλογή για τη σεζόν 2020-2021 σε έναν από τους πιο αριστοκρατικούς χώρους του Παρισιού, στο Hôtel Salomon de Rothschild το οποίο άνοιξε τις επιβλητικές πόρτες του το 1878 και από τον 18ο αιώνα έως και σήμερα αποτελεί αξιοθέατο της γαλλικής πρωτεύουσας.
Τα μοντέλα περπατούσαν ανάμεσα στους καλεσμένους που ήταν διασκορπισμένοι μέσα σε 6 ξεχωριστές αίθουσες του χαρακτηριστικού αυτού δείγματος αρχιτεκτονικής του Γεώργιου Ευγένιου Χάουσμαν, φορώντας ρούχα που θα μπορούσαμε να πούμε «κλασικά» ακόμα και αν τα έχουμε παρατηρήσει μόλις λίγα λεπτά. Οξύμωρο, αλλά ο Altuzarra παρουσίασε μία collection 60 συνόλων, που είναι βασισμένα στις πιο θηλυκές και ντελικάτες γραμμές που «φιλοξενεί» η γυναικεία γκαρνταρόμπα, με τρόπο διαχρονικό και αισθησιακό ταυτόχρονα.
Midi ladylike φορέματα με έξω ώμους που κρύβουν ένα twist: είναι ανοιχτά στην πλάτη. Στενές κρεπ φούστες μέχρι το γόνατο που το σχηματίζουν πτυχώσεις και πολύ μικρές πιέτες, αποκτώντας έναν νέο τρόπο κίνησης. Μεταξωτά color blocked looks σε θερμές αποχρώσεις, floral ταγιέρ, μεσάτα σακάκια που φοριούνται με slippers και όχι με γόβες, ήταν μερικές από τις υπέρκομψες προτάσεις ενός fashion designer που πειραματίζεται με το «χθες» της μόδας προσαρμόζοντάς το στο «τώρα».
Γιατί κάποιες φόρμες και κάποιες γραμμές, όπως είναι αυτές των ρούχων που θα δεις στην παρακάτω gallery και τονίζουν τις γυναικείες καμπύλες, δεν υπάρχει κανένας λόγος να τις «ανατρέψεις»… αρκεί μόνο να τις εξελίξεις!
#PFW Day 4: O Lutz Huelle δημιούργησε μία συλλογή με όλα «τα αγαπημένα μας κομμάτια»
(?)
moda