Ποια είναι η νέα τάση της μόδας για τα κορίτσια που ξεπέρασε και τα… τζιν (φωτό)

Ως γνωστόν οι μοντέρνες και σύγχρονες γυναίκες έχουν απαιτητικό γούστο σε σχέση με την μόδα.

 

Η Goldman Sachs και η Teen Vogue διάλεξαν νεαρές, μοντέρνες γυναίκες, ηλικίας 13-29 και τις ρώτησαν ποιες μάρκες αγαπούν περισσότερο σε μια προσπάθεια να αποτυπώσουν την τάση της αγοράς.

Οι πέντε κορυφαίες μάρκες ένδυσης που επιλέχθηκαν αποδεικνύουν ότι η πρόσφατη τάση του «athleisure» καλά κρατεί…

Όλα αυτά τα brands αν και ξεχωρίζουν για δικούς τους κάθε φορά λόγους, ωστόσο συνεχίζουν να έχουν έναν κοινό παρονομαστή: Όλα έχουν επεκταθεί στον τομέα του «athleisure» με επιτυχία.

Τι είναι όμως το athleisure

Το athleisure ως τάση θα πρωταγωνιστεί πιο δυναμικά από ποτέ το 2016 ενώ έως το 2020 αναμένεται να έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια στη βιομηχανία της μόδας. H δυναμική του athleisure αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής όπως η Stella McCartney ή/και η Mary Katrantzou έχουν λανσάρει κατ” επανάληψη στο παρελθόν σειρές sportswear σε συνεργασία με μεγάλες αθλητικές εταιρείες ενδυμάτων.

Για τους περισσότερους όμως η ψύχωση με το athleisure συμβολίζει κάτι παραπάνω από μία εφήμερη τάση στη μόδα. Ειδικότερα, συμβολίζει τη στροφή 180 μοιρών σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Διαμορφώνεται έτσι ένα νέο τοπίο σε ό,τι αφορά τη σχέση η οποία διαμορφώνεται ανάμεσα στα ρούχα και σε αυτόν που τα φοράει. Παρατηρώντας κανείς τους αριθμούς διαπιστώνει ότι η άνεση ανάγεται σε προτεραιότητα με το στυλ να παραμένει καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή του καταναλωτή στο ταμείο.

Nike

Urban Outfitters” Free People

Victoria’s Secret Pink

Victoria’s Secret

Forever 21

seleo.gr-gynaika

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: