Το 2021, στην ευρωπαϊκή αγορά , στις πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων, το μερίδιο αγοράς της DACIA έφτασε στο 6,2%. Ένα αρκετά υψηλό ποσοστό που για την Dacia θεωρείται ρεκόρ. Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η μάρκα κατέκτησε την 3η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.
Η Ρουμάνικη αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα της γαλλικής Renault. Τα αυτοκίνητά της δεν έχουν καμιά σχέση με αυτά που ξέραμε πριν από μια δεκαετία.
Ο Denis Le Vot, CEO των Dacia & LADA αναφερόμενος στα άλματα που κάνει η Dacia είπε ότι είναι ένας πραγματικός μοχλός ανάπτυξης για το Renault Group. Το 60% των αγοραστών της DACIA προέρχεται εκτός του Group, ενώ το 75% των ιδιοκτητών DACIA όταν ανανεώνουν το αυτοκίνητό τους επιλέγουν να παραμείνουν πιστοί σε ένα μοντέλο του Group.
Το 2021 η DACIA παρουσίασε ανάπτυξη της τάξεως του 3%, με τις πωλήσεις της να αγγίζουν τις 537.095 μονάδες. Το συνολικό μερίδιο αγοράς της DACIA αυξήθηκε κατά 0,1 μονάδα, φτάνοντας στο 3,5%.Είναι σημαντικά τα νούμερα δεδομένου ότι η αγορά από τη μια ταλαιπωρείται από την πανδημία του κορωνοϊού και από την άλλη από την έλλειψη ηλεκτρονικών εξαρτημάτων.
Η DACIA αναδείχτηκε πρώτη μάρκα σε πωλήσεις ιδιωτικών αυτοκινήτων στη Γαλλία και τη Ρουμανία, ενώ βρίσκεται στο Top 5 σε 9 άλλες ευρωπαϊκές αγορές (Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Τσεχία, Ουγγαρία και Κροατία). Στη Γερμανία, η μάρκα βρίσκεται στο Top10, ενώ είναι 1η δύναμη στην αγορά του Μαρόκου.
Το Sandero ξεπέρασε τις 226.000 πωλήσεις ενώ το Duster έκανε πάνω από 186.000 μονάδες. Ας μην ξεχνάμε ότι το Duster παραμένει το best-seller SUV στην λιανική αγορά της Ευρώπης, από το 2018. Οι παραγγελίες του DACIA Spring έχουν ήδη ξεπεράσει τις 46.000 μονάδες σε μόλις εννέα μήνες.
Τα DACIA Sandero και Duster ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των ευρωπαίων αγοραστών και αυτό φαίνεται από τις πωλήσεις στην Ευρώπη. Το DACIA Sandero πούλησε 226.825 μονάδες το 2021, με το 90% αυτών να είναι μοντέλα 3ης γενιάς. Το 2021 το Sandero διατήρησε, για 5η συνεχόμενη χρονιά, τον τίτλο του κορυφαίου σε πωλήσεις αυτοκινήτου στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής. Μάλιστα, σε ορισμένες χώρες το Sandero αποτελεί το απόλυτο best-seller μοντέλο, έχοντας σκαρφαλώσει στη 2η θέση των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων.
Το Duster ακολουθεί την ίδια επιτυχημένη πορεία με το Sandero καθώς παραμένει το best-seller στην κατηγορία των SUV σε πελάτες λιανικής, από το 2018. Με 186.001 πωλήσεις το 2021, το Duster έχει πουλήσει πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες από τότε που λανσαρίστηκε η 1η γενιά του, το 2010.
Η έλευση του DACIA Spring στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων ξεκίνησε ιδιαίτερα επιτυχημένα, με 27.876 πωλήσεις, Μέχρι το τέλος του 2021 είχαν καταγραφεί 46.000 παραγγελίες .Σχεδιασμένο να κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο το δυνατόν πιο προσιτά στην καθημερινή χρήση, το Spring έγινε ήδη σημείο αναφοράς σε πολλές αγορές, με ένα 80% των πελατών του να έρχονται για πρώτη φορά στη μάρκα.
Τι πέτυχαν οι Γάλλοι με το Dacia. Έδωσαν προτεραιότητα στις βασικές ανάγκες των αγοραστών. Ταυτόχρονα ανέβασαν το επίπεδο εξοπλισμού. Οι υποψήφιοι πελάτες βλέποντας καλύτερη ποιότητα αλλά και επίπεδο εξοπλισμού προτίμησαν τη Dacia που κράτησε σε σωστά επίπεδα τις τιμές.
Το 90% των πελατών του DACIA Spring επέλεξαν εκδόσεις Comfort Plus, το 70% των πωλήσεων του Sandero αφορούν στην έκδοση Stepway, ενώ το 60% των πελατών του Duster επιλέγουν την έκδοση Prestige.
Οι νέοι στόχοι του Denis Le Vot, CEO των Dacia & LADA είναι η παρουσίαση νέων μοντέλων ώστε να μεγαλώσει η γκάμα των μοντέλων και φυσικά η αύξηση στα ποσοστά των πωλήσεων.
Το 2022, η DACIA εισέρχεται σε ένα νέο κεφάλαιο, καθώς η μάρκα συνεχίζει να αναπτύσσει το στρατηγικό της πλάνο με το λανσάρισμα του Jogger αλλά και την υιοθέτηση της νέας εταιρικής της ταυτότητας. Το 7θέσιο οικογενειακό Jogger αναμένεται να λανσαριστεί το πρώτο εξάμηνο φέτος ενώ ταυτόχρονα θα γίνει παρουσίαση και στην ελληνική αγορά. Θα καλύψει τις ανάγκες των πελατών που αναζητούν άνεση, ευρυχωρία και ευκολία διαμόρφωσης.
Ποιοι είναι οι στόχοι του Γάλλου CE0 για το 2022-Το άλμα στις πωλήσεις του 2021 gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, SLIDER, πωλήσεις, στόχοι