Έως και μεθαύριο Κυριακή θα είναι ανοικτές οι πύλες της έκθεσης αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη. Όσοι την επισκέφθηκαν είδαν από κοντά την limited edition i30 N Project C.
Πρόκειται για μια ελαφρύτερη, χαμηλότερη και πιο επιθετική έκδοση του καταξιωμένου i30 N με προδιαγραφές εμπνευσμένες και δοκιμασμένες στο Namyang R & D και το Nürburgring Nordschleife. Είναι 50 κιλά ελαφρύτερο, 6 χιλ. χαμηλότερο, πιο κοντά στο δρόμο και διαθέτει δυναμικό εξωτερικό καθώς και εσωτερικό σχεδιασμό, που ενθουσιάζει.
Το Project C του πρώτου μοντέλου υψηλών επιδόσεων της μάρκας ενισχύει την εμπειρία του i30 N για περισσότερη ευχαρίστηση των πιο απαιτητικών οδηγών.
Τι αντιπροσωπεύει το “C” :
- Την “Area C” υψηλών επιδόσεων στην πίστα του Namyang R & D της Hyundai
- Carbon fibre — Ανθρακονήματα – πρώτη εφαρμογή από την Hyundai
- Centre of Cravity – Μειωμένο κέντρο βάρους, ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν ότι εστιάζουμε στην απόδοση χωρίς να θυσιάζουμε τη δυναμική
Το συγκεκριμένο Project C αφορά αυστηρά 600 οχήματα και θα διατεθεί μόνο στην ευρωπαϊκή αγορά.
Εμπνευσμένο από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, το i30 N είναι το πρώτο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motor με το σήμα N και έκανε το ντεμπούτο του το 2017 απολαμβάνοντας εξαιρετικές κριτικές και πολλά βραβεία. Βασισμένο στο 5-θυρο i30, αναπτύχθηκε για να προσφέρει συγκινήσεις και ευχαρίστηση στην καθημερινότητα των χρηστών τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.
Έχει επιθετική εμφάνιση , είναι πιο ελαφρύ και «κάθεται» καλύτερα στο δρόμο.
Το i30 N Project C είναι το επόμενο βήμα που ακολουθεί την επιτυχία του i30 N, αποδεικνύοντας ότι η Hyundai δημιουργεί για να ενθουσιάσει τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού», δήλωσε ο κ. Thomas Schemera, Executive Vice President και Head του Hyundai Motor Group’s Product Division. «Σε αυτή την limited edition, έχουμε μειώσει στρατηγικά το βάρος του αυτοκινήτου όπου έκανε το συνολικό χειρισμό του πιο άμεσο και βελτιστοποιήσαμε και τον σχεδιασμό του για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση.»
Η ισχύς παραμένει 275 PS και η ροπή υπερβαίνει τα 378 Nm όπως και το i30 N υψηλών επιδόσεων, ενώ το μειωμένο βάρος ενίσχυσε την αμεσότητα του i30 N Project C.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
GASOLINE: THETA 2.0 T-GDI with Performance Package (275PS) | |
Type | THETA 2.0 T-GDI, 16-valve MLA, DOHC E-CVVT |
Capacity | 1998 cc |
Bore x stroke | 86.0 x 86.0 mm |
Compression ratio | 9.5 |
Power | 275 PS (202 kW) @ 6000 rpm |
Torque | 353 Nm @ 1450 ~ 4700 rpm 378 Nm with Overboost Function @ 1750-4200rpm |
Turbocharger boost pressure | 2.3 bar max |
Maximum speed (km/h) | 250 |
0-100 km/h (seconds) | 6.0 |
CO2 combined (g/km NEDC 2.0 target)* | 176* |
Fuel Consumption combined (l/100 km)* | 7.1* |
Fuel Consumption urban (l/100 km)* | 9.7* |
Fuel Consumption extra-urban (l/100 km)* | 5.7* |
Transmission
Engine | THETA 2.0 T-GDI 275 PS |
Manual | 6-speed |
Πόλος έλξης το Hyundai i30 N Project C στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto