Πονοκέφαλος η θερμοκρασία για το γκραν πρι της Σιγκαπούρης

Ενώ στην Ελλάδα θα ζούμε στο ρυθμό των εκλογών, σε μια άλλη ήπειρο, στην Ασία, στη 2 η Νέα Υόρκη, στη Σιγκαπούρη, θα ζούν στο ρυθμό της   Formula 1.

Εκεί θα γίνει ο πιο διάσημος νυχτερινός αγώνας της Marina Bay.

Οδηγοί, μηχανικοί και φυσικά η Pirelli κάνουν προετοιμασίες για να ρυθμίσουν αναρτήσεις αλλά και να επιλέξουν τη σωστή γόμα ελαστικών.

Αυτό που συνιστούν οι ειδικοί είναι να χρησιμοποιήσουν οι αγωνιζόμενοι τις δυο πιο μαλακές γόμες στη γκάμα της Pirelli . Τη μαλακή P Zero Yellow (κίτρινο σιρίτι) και την  πολύ μαλακή P Zero Red (κόκκινο σιρίτι). Επειδή ο αγώνας  γίνεται σε δημόσιους δρόμους , αυτό σημαίνει ότι απαιτείται, άλλη προετοιμασία.

Η διακύμανση της θερμοκρασίας διαφέρει από τις θερμοκρασίες που ξέρουμε από άλλα Grand Prix. Η θερμοκρασία έχει σημαντική επίδραση στον τρόπο που αξιοποιούνται τα ελαστικά.

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις για τα ελαστικά:

Η Σιγκαπούρη έχει τον μεγαλύτερο αριθμό στροφών (23) από κάθε άλλη πίστα του πρωταθλήματος και αυτό δίνει επιπλέον δουλειά στα ελαστικά. Η Marina Bay είναι η πιο απαιτητική πίστα από άποψη φυσικής κατάστασης για τους οδηγούς καθώς έχει 80% υγρασία, ο αγώνας διαρκεί δυο ώρες και ο ρυθμός είναι ο πιο αργός της χρονιάς μετά το Μονακό. Ο αργός ρυθμός περιορίζει την ροή αέρα γύρω από το μονοθέσιο και την απαγωγή θερμότητας.

Με τόσες στροφές η σταθερότητα στο φρενάρισμα και η πρόσφυση είναι οι δυο πιο κρίσιμοι παράγοντες στους δρόμους της Marina Bay. Όπως στις περισσότερες διαδρομές σε δημόσιους δρόμους έτσι και στη Σιγκαπούρη υπάρχουν πολλές ανομοιομορφίες που δεν βοηθούν την κατάσταση. Καθώς υπάρχουν ελάχιστα σημεία διαφυγής τα λάθη σπάνια μένουν ατιμώρητα, έτσι απαιτείται υψηλός βαθμός ακρίβειας από τα ελαστικά. Το πίσω αριστερά ελαστικό είναι αυτό που καταπονείται περισσότερο καθώς τα μονοθέσια έχουν διαμόρφωση υψηλής αεροδυναμικής απόδοσης με μεγάλο κάθετο φορτίο. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος βρίσκεται συνήθως στην περιοχή των 30 – 35 βαθμών Κελσίου ακόμη και τη νύχτα. Αυτό είναι το ιδανικό παράθυρο λειτουργίας για τη μαλακή γόμα που είναι σχεδιασμένη να δουλεύει σε υψηλές θερμοκρασίες. Οι οδηγοί θα πρέπει να διαχειριστούν προσεκτικά την πολύ μαλακή γόμα ώστε να επωφεληθούν από την μέγιστη απόδοσή της χωρίς να την υπερθερμάνουν.

Τον περσινό αγώνα τον κέρδισε ο Lewis Hamilton.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: