Ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων βλέπουν την εργασία ως αναγκαία και αναπόφευκτη για την επιβίωση, υπάρχουν και κάποιοι που έχουν καταφέρει να κάνουν την εργασία τους διασκέδαση.
Πιο συγκεκριμένα υπάρχει μια ελίτ από ιδιοφυΐες που κατάλαβαν ότι για να βγάλεις πολλά και εύκολα χρήματα χρειάζεται απλά να έχεις αίσθηση της μόδας και ένα λογαριασμό στο Instagram.
Τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στο Instagram βγάζουν χιλιάδες δολάρια από την προώθηση εμπορικών σημάτων μέσω των λογαριασμών τους, ενώ οι οπαδοί τους, τους ακολουθούν πιστά και φανατικά!
Δείτε παρακάτω 10 από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα
10. Aimee Song
Το blog της αφορά στη μόδα και στην εσωτερική διακόσμηση και ονομάζεται Song of Style. Έχει 950.000 οπαδούς στο Instagram, πράγμα που σημαίνει ότι όταν απεικονίζεται φορώντας ένα συγκεκριμένο ρούχο, αυτό ξεπουλάει μέσα σε μια μέρα. Μια τέτοια υψηλή κοινωνική παρουσία στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης το Song μπορεί να χρεώνει περίπου 50.000 δολ. ανά συνεργασία με μεγάλο εμπορικό σήμα.
9. Danielle Bernstein
Η 22χρονη Bernstein διαχειρίζεται το δημοφιλές blog μόδας, We Wore What και έχει σχεδόν 1 εκατομμύριο οπαδούς στο λογαριασμό της στο Instagram. Έχει υπολογιστεί ότι η Danielle χρεώνει μεταξύ 5.000 και 15.000 δολ. για ένα post που θα προωθεί μια μάρκα. Η Bernstein έχει τεράστιες οικονομικές απολαβές μέσω αυτών των συμφωνιών αλλά όπως έχει δηλώσει η ίδια «μισώ να μιλάω για τα χρήματα».
8. Julie Sarinana
Η Μεξικανική αλλά πλέον κάτοικος του Λος Άντζελες, Sarinana, είναι μια ηγετική μορφή της βιομηχανίας της μόδας στη Νότια Καλιφόρνια. Συνεργάτης με κολοσσούς όπως οι Vogue, Elle και Glamour, η Sarinana διαχειρίζεται το απίστευτα δημοφιλές blog της, Sincerely Jules, το οποίο διαβάζεται από χιλιάδες καθημερινά και έχει 2,7 εκατομμύρια οπαδούς. Χρεώνει περίπου 150.000 δολ. την διαφήμιση και οι ετήσιες απολαβές της ανέρχονται στα 70.000 – 100.000 δολ.
7. Andreas Wijk
Ο 22χρονος Σουηδός Andreas Wijk είναι μοντέλο και τραγουδιστής καθώς και διάσημος σε πολλούς Instagrammers. Σε αντίθεση με τα άλλα μοντέλα που αναφέρονται στο παρόν άρθρο, ο Wijk δεν τρέχει το δικό του blog μόδας, αλλά επικεντρώνεται στην σφυρηλάτηση μιας εκρηκτικής μουσικής καριέρας. Ωστόσο, οι οπαδοί του φτάνουν σχεδόν τους 150.000, γεγονός που τον καθιστά όχι μόνο μια σημαντική προσωπικότητα στον κόσμο του μόντελινγκ αλλά επίσης αυξάνει δραστικά τα κέρδη του. Χρεώνει περίπου 5.000 – 10.000 δολ. ανά μήνα για διαφημίσεις.
6. Wendy Nguyen
Η απόφοιτος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας, Μπέρκλεϊ, Wendy Nguyen έχει χαρακτηριστεί ως ένα κοινωνικό φαινόμενο των μέσων ενημέρωσης σε αρκετές διαφορετικές πλατφόρμες. Η δημοτικότητα του λογαριασμού της Instagram μπορεί να αποφέρει στην Nguyen έως και 1 εκατομμύριο δολ. ετησίως.
5. Jane Aldridge
Το blog της 16χρονης, Sea of Shoes, έχει σήμερα 400.000 οπαδούς. Η μικροκαμωμένη κοκκινομάλλα που υπολογίζεται ότι είναι μεταξύ των κορυφαίων πέντε bloggers μόδας στον κόσμο χρεώνει 20.000 δολ. για μια προσωπική εμφάνιση σε μια εκδήλωση και έναν μέσο όρο 5.000 δολ για μια διαφήμιση στον λογαριασμό της στο Instagram.
4. Julia Engel
Με 665.000 οπαδούς στο Instagram, το blog της, Gal Meets Glam, είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σε αυτό το άρθρο. Η Engel ήταν μια από τις πρώτες bloggers μόδας. Το εισόδημά της φτάνει έναν επταψήφιο αριθμό.
3. Liz Eswein
Αν και δεν είναι αυστηρά ένα μοντέλο του Instagram, η Liz Eswein είναι ίσως η πιο επιτυχημένη Instagrammer φωτογράφος. Η Eswein, η οποία άρχισε να ενδιαφέρεται για τη φωτογραφία μόλις πριν από τέσσερα χρόνια, χρεώνει τώρα μέχρι 15.000 δολ. για μία μόνο φωτογραφία που θα δημοσιευτεί στον λογαριασμό της. Με την προσέλκυση των Puma, Armani και Samsung, η Eswein έχει πάνω από 1 εκατομμύρια δολ. σε έσοδα το πρώτο 18μηνο της ύπαρξης του λογαριασμού.
2. Cara Delevigne
Δεν είναι μόνο οι bloggers μόδας που χρησιμοποιούν την τεράστια δημοτικότητα του Instagram για να κερδίσουν χρήματα. Ακόμη και καθιερωμένα πρότυπα της πασαρέλας, όπως η Kendall Jenner και η Cara Delevigne είναι γνωστό ότι χρεώνουν τις επιχειρήσεις για να φορέσουν το προϊόν τους και να το ποστάρουν στο Instagram. Έως και 100.000 δολ. μπορεί να χρεώνει για ένα και μόνο πλάνο που προωθεί ένα εμπορικό σήμα ή ρούχο.
1. Chiara Ferragni
Δημιουργήθηκε όταν ήταν ακόμα φοιτήτρια της Νομικής στο Μιλάνο, το blog μόδας της Chiara Ferragni, Blonde Salad και την κατέστησε μία από τις πλέον σημαίνουσες προσωπικότητες στο διεθνή κόσμο της μόδας. Ενώ η ελίτ των bloggers μόδας και των Instagrammers βγάζουν πάνω από 1 εκατομμύριο δολ. το χρόνο, τα εκτιμώμενα έσοδα της Ferragni τα τελευταία χρόνια φτάνουν τα 8 εκατ. δολ.
seleo.gr-Lifestyle