Ο σκηνοθέτης Όμηρος Ευστρατιάδης εξηγεί πως βγήκε η λέξη «τσόντα» και πως στο εξωτερικό, μετέτρεπαν τις ελληνικές ερωτικές ταινίες, σε σκληρό π ορνό
Από τη mixanitouxronou.gr: Από τα μέσα της δεκαετίας του ’60, πολλοί ανυποψίαστοι θεατές που παρακολουθούσαν μια ταινία στον κινηματογράφο, έβλεπαν ξαφνικά στην οθόνη σκηνές σeξ.
Οι εικόνες αυτές δεν είχαν καμία σχέση με την ταινία που είχαν επιλέξει να δουν, δηλαδή κάποιο γουέστερν, κωμωδία ή ρομαντική κομεντί. Τα καρέ που παρεμβάλλονταν ήταν αυτό που μέχρι σήμερα αποκαλείται «τσόντα», δηλαδή μερικά άσχετα κομμάτια φιλμ που προσέθεταν συνήθως οι μηχανικοί.
Τη δεκαετία του ’70 ο ερωτικός κινηματογράφος έκανε δυναμικά την εμφάνισή του και μάλιστα πολλές από τις ταινίες πωλούνταν και σε χώρες του εξωτερικού.
Ο σκηνοθέτης Όμηρος Ευστρατιάδης εξηγεί στη Μηχανή του Χρόνου:
«Εμείς δίναμε το κινηματογραφημένο υλικό όπου φαινόταν για παράδειγμα η Φόνσου να φιλιέται στο κρεβάτι με τον Γιαννακά. Οι ξένοι όμως έκοβαν ορισμένα καρέ και στη θέση τους έβαζαν σκηνές σeξ, χωρίς να φαίνονται πρόσωπα. Γι αυτό πολλές φορές ακούτε να λένε πολλοί ότι έχω δει γνωστές ηθοποιούς να παίζουν σε π ορνό, αν και αυτό δεν είχε συμβεί ποτέ».
Και προσθέτει: «Έχω πέσει και γω θύμα και μου “χουν πειράξει τις ταινίες χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα σε νομικό επίπεδο».
Όσο για τις ελληνικές π ορνό ταινίες ο κ. Ευστρατιάδης λέει ότι, κανένας επαγγελματίας ηθοποιός δεν έπαιξε ποτέ σε αυτές και εξηγεί με γλαφυρό τρόπο πως ανακαλύπτονταν οι πρωταγωνιστές.
seleo.gr-Lifestyle