Πόσο κοστίζει η ολοκαίνουργια εντυπωσιακή Mercedes GLC– Με ποιους κινητήρες έρχεται στην Ελλάδα

Η νέα GLC έφθασε στην Ελλάδα με όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα Mercedes-Benz SUV. Με ασφαλή οδική συμπεριφορά, εξαιρετικά δυναμική οδήγηση και κορυφαία απόδοση εκτός δρόμου.

Η παρουσίαση έγινε στις αρχές του Ιουνίου και πριν μας αποχαιρετίσει ο Ιούλιος έφθασε στην Ελλάδα με hi-tech εσωτερικό,νέους Plug-in Hybrid κινητήρες αλλά και στάνταρ τετρακίνηση σε όλες τις εκδόσεις.

Η ελληνική εταιρία μόλις πάτησε πόδι η GLC στην Ελλάδα ανακοίνωσε τις τιμές του μοντέλου που θεωρείται από τα καλύτερα της τελευταίας γενιάς.

Το plug-in υβριδικό μοντέλο προσφέρει αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP) που την καθιστά ιδανική για καθημερινή κυρίως ηλεκτρική οδήγηση. Η GLC κινείται αγέρωχα σε κάθε έδαφος: εντός και εκτός δρόμου εντυπωσιάζει με την άνεση και την ευελιξία της. Το νέο σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα κάνει την οδήγησή της πολύ πιο ευκίνητη και ασφαλή. Εκτός δρόμου, εντυπωσιάζει με πολυάριθμα χαρακτηριστικά όπως το σύστημα 4MATIC στον βασικό εξοπλισμό, η αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση εκτός δρόμου στα μοντέλα plug-in, η οθόνη off-road και το «διαφανές καπό».

Εξωτερικά, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα νέας γενιάς της φίρμας, άλλαξε αρκετά με την μεγαλύτερη μπροστινή μάσκα και τις νέες εισαγωγές αέρα να συνθέτουν ένα πιο δυναμικό προφίλ που συμπληρώνεται από τα πίσω πιο λεπτά φωτιστικά σώματα και τις δύο απολήξεις της εξάτμισης. Οι διαστάσεις της μεγάλωσαν (+61χλστ. μήκος +15χλστ. μεταξόνιο) αγγίζοντας πλέον τα 4.716χλστ. σε μήκος, και σε συνδυασμό με το ευρύτερο πίσω μετατρόχιο, προσφέρει επιπλέον 70λτ. πορτπαγκάζ (620λτ.) αλλά και καλύτερο συντελεστή οπισθέλκουσας 0.29 Cd.

 

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι άκρως hi-tech με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η υψηλής ανάλυσης οθόνη LCD 12,3 ιντσών (31,2 cm) στη θέση του οδηγού μοιάζει να αιωρείται ελεύθερα μπροστά από το ταμπλό σε σχήμα φτερού. Η κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών (30,2 cm) ορθώνεται αρμονικά από την κεντρική κονσόλα, χωρίς καθόλου ενώσεις, και μοιάζει επίσης να αιωρείται πάνω από τον διάκοσμο του ταμπλό. Όπως το ταμπλό οργάνων, έτσι και η οθόνη είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό.

Η ψηφιοποίηση είναι τόσο ενισχυμένη που υπάρχει μέχρι και σαρωτής δαχτυλικών αποτυπωμάτων που αποθηκεύει τις ρυθμίσεις στο προφίλ του κάθε οδηγού.


Mercedes-Benz GLC SUV Plug-in-Hybrid

Καλώς ήρθατε στην μοντέρνα, σπορτίφ πολυτέλεια της Mercedes-Benz. Αυτό το μήνυμα μεταδίδει το εσωτερικό της νέας GLC με εξοπλισμό AVANTGARDE Line χωρίς καμία άλλη προσθήκη. Το ταμπλό οργάνων είναι σαφώς διαρθρωμένο. Το επάνω τμήμα μοιάζει με φτερό και διαθέτει νέα, επίπεδα στρογγυλά στόμια αεραγωγών που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα κινητήρα αεροσκάφους, ενώ το κάτω τμήμα εκτείνεται με τον γενναιόδωρο διάκοσμό του αρμονικά μέχρι την κεντρική κονσόλα.

Τα δύο άκρα του ταμπλό οργάνων πλαισιώνονται από τη μοντέρνα, εξαιρετικά λιτή σχεδίαση των επενδύσεων των θυρών. Αντανακλώντας τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, το μπροστινό της τμήμα αποκτά τη μορφή ενός μεταλλικού στοιχείου προηγμένης τεχνολογίας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως χειρολαβή και περικλείει τα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων. Ένα άλλο κύριο χαρακτηριστικό είναι η μονάδα χειρισμού με τα ενσωματωμένα χειριστήρια ρύθμισης για τα καθίσματα και τη λαβή ανοίγματος πόρτας.

Εκτός δρόμου

Όπως και πριν, η νέα GLC έχει επίσης σχεδιαστεί σαφώς για οδήγηση εκτός δρόμου και έχει εξοπλιστεί κατάλληλα με διάφορα νέα χαρακτηριστικά και συστήματα. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πρόγραμμα οδήγησης εκτός δρόμου και σύστημα DSR (Downhill Speed Regulation). Τα plug-in μοντέλα της νέας GLC προσφέρουν ήδη μια οδηγική εμπειρία του μέλλοντος: πλήρως ηλεκτρική οδήγηση εκτός δρόμου. Αυτό προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα: δεδομένου ότι η πλήρης ροπή στρέψης των 440 Nm του ηλεκτρικού κινητήρα είναι διαθέσιμη από την εκκίνηση, η ισχύς του ελέγχεται πολύ εύκολα ανά πάσα στιγμή. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται εξαιρετικά ακριβής και ελεγχόμενη οδήγηση ακόμη και σε δύσκολο έδαφος. Επιπλέον, επειδή ο ηλεκτρικός κινητήρας καταναλώνει ενέργεια μόνο όταν κινείται πραγματικά το όχημα, και η ζήτηση ισχύος είναι συγκριτικά χαμηλή όταν το όχημα κινείται αργά, όπως όταν βρίσκεται εκτός δρόμου, η διάρκεια της αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης είναι πολύ μεγάλη ακόμη και σε απαιτητικό έδαφος.

Στο πρόγραμμα οδήγησης off-road, η GLC με κάμερα 360 μοιρών προσφέρει ένα «διαφανές καπό»: η κεντρική οθόνη δείχνει μια εικονική άποψη κάτω από το μπροστινό μέρος του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών τροχών και της γωνίας τους. Αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο αφού επιτρέπει στον οδηγό να αναγνωρίζει πολύ έγκαιρα τυχόν εμπόδια, όπως μεγάλες πέτρες ή βαθιές λακκούβες, στην πορεία του.

Η νέα οθόνη off-road χρησιμοποιεί τις δύο οθόνες για τη σαφή παρουσίαση πληροφοριών, δυνατοτήτων χειρισμού και λειτουργιών. Μεταξύ άλλων, η οθόνη του οδηγού προβάλλει ανηφόρες, κατηφόρες, πλάγιες κλίσεις, υψόμετρο, γεωγραφικές συντεταγμένες και πυξίδα, καθώς και ταχύτητα οδήγησης και στροφές κινητήρα όταν λειτουργεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, η κεντρική οθόνη δείχνει, για παράδειγμα, την τρέχουσα θέση του SUV στο έδαφος, καθώς και τη γωνία διεύθυνσης των εμπρόσθιων τροχών και, εάν το σύστημα διεύθυνσης των οπίσθιων τροχών είναι διαθέσιμο, την κατεύθυνση διεύθυνσης των πίσω τροχών. Όλες οι λειτουργίες οδήγησης που σχετίζονται με την εκτός δρόμου κίνηση μπορούν να ελέγχονται πολύ εύκολα από μία οθόνη.

Το πακέτο μηχανικού εξοπλισμού (προαιρετικό) με αερανάρτηση AIRMATIC, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ρύθμισης ύψους ανάρτησης και διεύθυνσης πίσω άξονα, προσφέρει πρόσθετα οφέλη άνεσης και κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. Για παράδειγμα, η αερανάρτηση AIRMATIC εξασφαλίζει μεγάλη απόσταση από το έδαφος εκτός δρόμου, ανεξάρτητα από το φορτίο, και μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης για καλύτερη πρόσφυση. Το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα βελτιώνει ακόμη περισσότερο τη διευθυντικότητα εκτός δρόμου.


22C0162_037

Με κινητήρες mild και plug-in Hybrid

Η γκάμα κινητήρων της νέας Mercedes GLC περιλαμβάνει συνολικά τρεις επιλογές ήπια υβριδικές και τρεις plug-in υβριδικές, όλες τετρακύλινδες δίλιτρες και όλες με στάνταρ το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC και 9άρι αυτόματο κιβώτιο.  Πιο συγκεκριμένα η ήπια υβριδική GLC 200 4MATIC αποδίδει 204 ίππους και 320 Nm ροπής από τον θερμικό κινητήρα συν 23 ίππους και 200 Nm ροπής από την μίζα – γεννήτρια. Η GLC 300 4MATIC αποδίδει 258 άλογα και 400 Nm ροπής συν 23 άλογα και 200 Nm ροπής από το υβριδικό σύστημα, ενώ η ντίζελ GLC 220 d 4MATIC αποδίδει 197 άλογα και 440 Nm ροπής, συν 23 άλογα και 200 Nm.

Στον τομέα με τις plug-in υβριδικές εκδόσεις, η εταιρία υπόσχεται μέχρι και 120χλμ. αυτονομίας με ταχύτητες έως και 140χλμ./ώρα ενώ οι εκδόσεις αναλυτικά είναι: GLC 300e 4MATIC με συνδυαστική ισχύ 313 άλογα και 550 Nm ροπής, GLC 400e 4MATIC με 381 άλογα αλλά και η ντίζελ εκδοχή GLC 300 de 4MATIC με 333 άλογα. Όπως και στη C-Class οι Plug-in GLC έχουν στάνταρ αερανάρτηση για καλύτερη διαχείριση του έξτρα βάρους.

Το αρχικό λανσάρισμα στη χώρα μας γίνεται με δύο εκδόσεις βενζίνης, GLC 200 και GLC 300 και μία diesel  GLC220d με τις τιμές να είναι: 66.500 ευρώ για την έκδοση GLC 200 4MATIC, 71.500 ευρώ για την 220d 4MATIC και 75.500 ευρώ για την GLC 300 4MATIC.

Περισσότερα όταν την οδηγήσουμε….

Η γκάμα των ήπιων υβριδικών μοντέλων κατά το λανσάρισμά τους:

 

GLC 200 4MATICGLC 300 4MATICGLC 220 d 4MATIC
Κυβισμόςcc1.9991.9991.993
ΙσχύςkW/hp150/204190/258145/197
σεσ.α.λ.5.800-6.1005.8003.600
Πρόσθ. ισχύς (ενίσχυση)kW/hp17/2317/2317/23
Μέγ. ροπή στρέψηςNm320400440
σεσ.α.λ.1.800-4.0002.000-3.2001.800-2.800
Πρόσθ. ροπή (ενίσχυση)Nm200200200
Κατανάλωση καυσίμου σε συνδ. κύκλο (WLTP)l/100 km8,2-7,38,2-7,35,9-5,2
Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο (WLTP)g/km186-167186-167155-136
Επιτάχυνση
0-100 χλμ./ώρα
δευτ.7,86,28,0
Τελική ταχύτηταkm/h221240219

 Η γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων:

GLC 300 e 4MATICGLC 400 e 4MATICGLC 300 de 4MATIC
ΒενζινοκινητήρεςΠετρέλαιο
Κυβισμόςcc1.9991.9991.993
Ονομαστική ισχύς βενζινοκινητήρα/πετρελαιοκινητήραkW/hp150/204185/252145/200
σεσ.α.λ.6.1005.8003.600
Ονομαστική ροπή στρέψης βενζινοκινητήρα/πετρελαιοκινητήραNm320400440
σεσ.α.λ.2.000-4.0002.000-3.2001.800-2.800
Ονομαστική ισχύς, ηλεκτροκινητήραkW100100100
Ονομαστική ροπή στρέψης, ηλεκτροκινητήραNm440440440
Ισχύς συστήματοςkW/hp230/313280/381245/335
Ροπή συστήματοςNm550650750
Ονομαστική χωρητικότητα μπαταρίαςkWh31,231,231,2
Τελική ταχύτηταkm/h218237217
Τελική ταχύτητα, ηλεκτροκίνησηkm/h140140140
Επιτάχυνση
0-100 χλμ./ώρα
δευτ.6,75,66,4

 

Κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP)l/100 km0,8-0,60,8-0,60,7-0,5
Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένες (WLTP)g/km19-1419-1417-13
Κατανάλωση ρεύματος σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP)kWh/100 km26,8-24,026,8-24,027,2-24,4
Ηλεκτρική αυτονομία (EAER συνδ. κύκλος) (WLTP)3km104-120104-120117-102

 

Τιμές

  • GLC 200 4MATIC €66.500
  • GLC 220d 4MATIC €71.500
  • GLC 300 4MATIC €75.500

 

Πόσο κοστίζει η ολοκαίνουργια εντυπωσιακή Mercedes GLC– Με ποιους κινητήρες έρχεται στην Ελλάδα gr.

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: