Oι πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στις κυψέλες μπαταριών για τα plug-in υβριδικά μοντέλα BMW ανοίγουν νέες προοπτικές για οδηγική απόλαυση με μηδενικούς ρύπους – εντός και εκτός πόλης. Η νέα γενιά μπαταριών της BMW 225xe Active Tourer αυξάνει την ηλεκτρική αυτονομία του πολυμορφικού μοντέλου πόλης πάνω από 25% σε 55 — 57 km. Η απόδοση του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης έχει επίσης βελτιστοποιηθεί. Η νέα BMW 225xe Active Tourer, με συνεχή μετάδοση ισχύος του κινητήρα καύσης και του ηλεκτροκινητήρα και στους τέσσερις τροχούς ανάλογα με τις ανάγκες, μέσω ειδικού συστήματος τετρακίνησης, έχει μέση κατανάλωση καυσίμου από 2,1 μέχρι 1,9 λίτρα ανά 100 χλμ. – μείωση πάνω από 15%. Αυτό μειώνει τις εκπομπές CO2 στα 47 — 42 γραμμάρια το χιλιόμετρο, με τιμές κατανάλωσης ενέργειας στο μικτό κύκλο μεταξύ 14,2 και 13,5 kWh / 100 km
Η σημαντική αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας οφείλεται στη μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου που χρησιμοποιείται στη νέα BMW 225xe Active Tourer. Διατηρώντας τις ίδιες διαστάσεις με πριν, η τελευταία γενιά της μπαταρίας υψηλής τάσης έχει συνολικό ενεργειακό περιεχόμενο αυξημένο από 7,7 σε 10,0 kWh. Φορτίζεται σε συμβατικές οικιακές πρίζες μέσω του καλωδίου φόρτισης που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Με αυτή τη μέθοδο, η διαδικασία φόρτισης διαρκεί περίπου πέντε ώρες. Σε έναν επιτοίχιο πίνακα BMW i Wallbox η αντίστοιχη διαδικασία φόρτισης ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3:15 ώρες. Η πρίζα φόρτισης βρίσκεται κάτω από ένα ανεξάρτητο κάλυμμα στο εμπρός αριστερό τοίχωμα του αυτοκινήτου. Έχοντας μικρές απαιτήσεις χώρου, η μπαταρία υψηλής τάσης τοποθετείται κάτω από το πίσω κάθισμα, που σημαίνει ότι η μεταβλητότητα και οι μεταφορικές ικανότητες της BMW Σειράς 2 Active Tourer ελάχιστα περιορίζονται συγκριτικά με τις συμβατικές εκδόσεις. Η ωφέλιμη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών της νέας BMW 225xe Active Tourer δεν θίγεται από το υβριδικό σύστημα κίνησης και ανέρχεται στα 400 λίτρα. Έχοντας στάνταρ διαιρούμενη διάταξη 40 : 20 : 40, οι αναδιπλούμενες πλάτες των καθισμάτων αυξάνουν αυτή τη χωρητικότητα στα 1.350 λίτρα, ανάλογα με τις απαιτήσεις.
Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της νέας BMW 225xe Active Tourer διασφαλίζει οδήγηση μηδενικών ρύπων στην πόλη και όχι μόνο, πέραν των δυνατοτήτων της για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων χωρίς περιορισμό. Αποτελείται από ένα 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5L τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo που αποδίδει 100 kW/136 hp, σε συνδυασμό με ένα 6-τάχυτο κιβώτιο Steptronic που μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας 65 kW/88 hp κινεί τον πίσω άξονα.
Η συνολική ισχύς του συστήματος είναι 165 kW/224 hp, και αντίστοιχα η μέγιστη ροπή φτάνει τα 385 Nm. Η ευφυής αλληλεπίδραση κινητήρα καύσης και ηλεκτροκινητήρα διαμορφώνει ένα σύστημα τετρακίνησης ειδικό για υβριδικό μοντέλο που διασφαλίζει βελτιστοποιημένη πρόσφυση, οδηγική ευστάθεια και ευελιξία στη νέα BMW 225xe Active Tourer – ακόμα και σε αντίξοες καιρικές και οδικές συνθήκες. Η ταχεία απόκριση του συστήματος, η ιδανική κατανομή φορτίου στους άξονες και η άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς επιτρέπουν την ιδανική προσαρμογή της μετάδοσης ισχύος ανάλογα με τις οδικές συνθήκες, ανά πάσα στιγμή. Έτσι επιτυγχάνεται ένα επίπεδο ασφάλειας, άνεσης και δυναμικής συμπεριφοράς, εξαιρετικό στην κατηγορία της BMW 225xe Active Tourer.
Το υβριδικό μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,7 δλ. Επιπλέον, η αύξηση ισχύος μέσω του ηλεκτροκινητήρα προάγει την ασφάλεια και τη σπορ οδήγηση, όπως στις προσπεράσεις σε επαρχιακούς δρόμους. Η τελική ταχύτητα της BMW 225xe Active Tourer φτάνει τα 202 km/h. Με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως 130 km/h.
Το προνοητικό σύστημα διαχείρισης ενέργειας του συστήματος κίνησης της νέας BMW 225xe Active Tourer εξασφαλίζει μέγιστη απόδοση και οδηγική απόλαυση, χρησιμοποιώντας δεδομένα πλοήγησης για τον έλεγχο του προγράμματος λειτουργίας. Για παράδειγμα, φροντίζει να λαμβάνεται υπόψιν το προφίλ της διαδρομής όταν ενεργοποιείται η καθοδήγηση πλοήγησης. Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιεί τα προγράμματα SPORT, COMFORT και ECO PRO μέσω του διακόπτη οδηγικής εμπειρίας, αλλά και να επηρεάζει τη συνεργασία κινητήρα καύσης και ηλεκτροκινητήρα μέσω του μπουτόν eDrive στην κεντρική κονσόλα. Στη στάνταρ ρύθμιση AUTO eDRIVE, το σύστημα διασφαλίζει βέλτιστη αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο κινητήριων μονάδων σε όλες τις οδικές συνθήκες. Το MAX eDRIVE mode είναι ένα πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, ενώ με το SAVE BATTERY διατηρείται ή αυξάνεται το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα για ηλεκτρική οδήγηση – σε μία αστική περιοχή, για παράδειγμα.
Η νέα BMW 225xe Active Tourer προσφέρει ακουστική προστασία πεζού, στάνταρ (αναμενόμενη διαθεσιμότητα για το μοντέλο M Sport από το Νοέμβριο του 2019). Όταν το όχημα κινείται ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 30 km/h, παράγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος, ειδικά σχεδιασμένος για ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW, ώστε να προειδοποιεί τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες του οχήματος.
Πότε θα γίνει το λανσάρισμα της νέας BMW 225xe Active Tourer gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, Νέας