Η επόμενη σεζόν στη μόδα -και όχι μόνο- προβλέπεται πιο εσωστρεφής, πιο εσωτερική, πιο minimal. Οι γραμμές θα είναι πιο απλές, τα μοτίβα πιο γνώριμα, τα υφάσματα και ο τρόπος κατασκευής των ρούχων πιο κοντά στις αρχές της βιωσιμότητας και της eco-friendly ηθικής. Στη μετά Covid-19 εποχή η προσαρμοστικότητα στα νέα δεδομένα δεν είναι επιλογή, είναι ανάγκη και μία από τις πιο ισχυρές βιομηχανίες του πλανήτη δεν θα μπορούσε παρά να την «καλύψει». Στην ίδια λογική κινούνται και οι πρώτες καμπάνιες των διεθνών Οίκων Μόδας για τον επόμενο χειμώνα και τις Pre-Fall 2020 συλλογές τους.
Φωτογραφημένες σε studios (βλέπε Burberry) ή βασισμένες σε γνώριμα αισθητικά concepts του Oίκου (βλέπε Gucci) μέχρι στιγμής δεν ξαφνιάζουν. Αποπνέουν όμως σιγουριά και καλαισθησία, φτιάχνοντας τη διάθεση του καταναλωτικού κοινού με συγκρατημένα αισιόδοξο τρόπο. Θα τις βρεις συγκεντρωμένες στην παρακάτω gallery και θα σου κάνουν και σένα να μπεις με βήματα σταθερά, σε χειμερινό mood. Ίσως εν μέσω ενός τόσου «παράξενου» καλοκαιριού, το να κοιτάς και να οδεύεις προς το μέλλον δεν είναι και τόσο κακό. Δεν κάνουμε skip αυτήν την εποχή, απλά αισιοδοξούμε για την επόμενη και μαζί μας αισιοδοξεί και ολόκληρος ο πλανήτης-μόδα.
Μην αγοράσεις μαγιό αν δεν προσέξεις πρώτα αυτά τα τρία σημεία…
(?)
moda