Το νέο Abarth 595 παρουσιάσθηκε στο εξωτερικό και αναμένεται να έρθει στην Ελλάδα στις αρχές του Ιουλίου. Ήταν η συνέχεια του λανσαρίσματος του Abarth 124 spider. Μόλις πέρασαν δύο μήνες από την έναρξη του Abarth 124 Spider,η μάρκα με το σήμα του Σκορπιού προκαλεί και πάλι αίσθηση.
Αν και δεν ήμασταν στην επίσημη παρουσίαση και δεν έχουμε οδηγήσει το καινούργιο αυτοκίνητο, θα σας μεταφέρουμε αυτά που η Fiat ανακοίνωσε.
Όσοι ενδιαφέρεστε να το αποκτήσετε πάρτε χαρτί και μολύβι και σημειώστε:
*** Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα 1.4 T-jet που εξοπλίζει τις εκδόσεις 595 (145HP) και 595 Turismo (165HP), η τελευταία με τουρμπίνα Garrett, είναι μια από τις σημαντικότερες καινοτομίες .
*** Οι απαιτητικοί οδηγοί που θα θέλουν να οδηγήσουν το 595 Competizione μπορούν να το παραγγείλουν με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Abarth D.A.M.) . Έτσι σε ακραίες συνθήκες θα έχουν φοβερή πρόσφυση.
*** Αμορτισέρ Koni FSD (Frequency Selective Damping) για 595 Turismo και 595 Competizione.
*** Νέος ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, νέος και πιο τονισμένος πίσω διαχύτης και νέα ειδικά ένθετα.
*** Τα νέα πολυελλειπτικά κάτοπτρα των εμπρός φώτων και τα νέα φώτα ημέρας LED ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό της βασικής έκδοσης ενώ οι προβολείς Xenon ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό των πιο πλούσιων εκδόσεων.
*** Οι νέες 17» ζάντες αλουμινίου Granturismo είναι 7% ελαφρύτερες και διαθέτουν 50% μεγαλύτερη επιφάνεια ψύξης.
H νέα σειρά διατίθεται ως hatchback ή convertible, καθώς και σε τρία επίπεδα εξοπλισμού – 595, 595 Turismo και 595 Competizione – που αντιστοιχούν σε τρία επίπεδα ισχύος κινητήρα και γενικότερων βελτιώσεων.
Νέα χρώματα αμαξώματος: κίτρινο Modena, κόκκινο Abarth, λευκό Iridato τριπλής επίστρωσης και δίχρωμοι συνδυασμοί μαύρο Scorpione /μπλε Podio, μαύρο Record/γκρι Scorpione και Pista γκρι/κόκκινο Abarth.
Οι εσωτερικοί χώροι είναι ακόμα πιο αποκλειστικοί με τη χρήση νέων επενδύσεων, όπως Alcantara® και ανθρακονήματα.
Τα καθίσματα Corsa της Sabelt από δέρμα και Alcantara® με ανθρακονημάτινο κέλυφος είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας.
Νέο σπορ flat-bottom τιμόνι με viewfinder και πίνακας οργάνων που είναι σχεδιασμένος κατά το πρότυπο των αγωνιστικών.
Ντεμπούτο του συστήματος Uconnect – που διαθέτει δύο HD εκδόσεις 5» και 7» με οθόνη υψηλής ευκρίνειας και πλοηγό – καθώς και το ισχυρό σύστημα Hi-Fi 480W BeatsAudio™ με επτά ηχεία.
Το νέο Abarth 595 είναι η εξέλιξη του εμβληματικού μοντέλου: πιο ισχυροί κινητήρες, ακόμα πιο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός και πληθώρα καινοτόμων προϊόντων, μερικά από τα οποία συνήθως προορίζονται για αυτοκίνητα υψηλότερης κατηγορίας.
Το νέο Abarth 595 διατίθεται ως hatchback ή convertible, καθώς και σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (595, 595 Turismo και 595 Competizione) και τρία επίπεδα ισχύος κινητήρα για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των ολοένα και πιο απαιτητικών και καλά ενημερωμένων καταναλωτών. Πολλές από τις αναβαθμίσεις που παρουσιάζονται είναι αποτέλεσμα της εμπειρίας που αποκτήθηκε μέσα από την εξέλιξη του 695 Biposto, το αποκαλούμενο «το μικρότερο των supercars» που φέρνει πραγματικές αγωνιστικές συγκινήσεις και τεχνολογία σε αυτοκίνητο δρόμου κανονικής παραγωγής.
Η ξεχωριστή αλλά και προσιτή έκδοση 595 είναι το βασικό μοντέλο της Abarth και προσφέρει τον απαραίτητο βασικό εξοπλισμό που απαιτείται για να εξασφαλιστεί η κλασσική οδηγική απόλαυση ενός Σκορπιού. Επιπλέον, το 595 είναι η ιδανική βάση για τους οδηγούς που θέλουν να βελτιώσουν το αυτοκίνητό τους και να το κάνουν μοναδικό.
Οι εκδόσεις 595 Competizione και 595 Turismo εκφράζουν άλλες δύο ξεχωριστές ψυχές της Abarth. Η πρώτη, είναι η πιο «καθαρή» έκδοση και έχει σχεδιαστεί για όσους αγαπούν τις επιδόσεις και την οδήγηση χωρίς συμβιβασμούς. Η δεύτερη, από την άλλη πλευρά, κάνει αναφορά στις τυπικές αξίες των ιταλικών GTs σε ένα συμπαγές μέγεθος ιδανικό για χρήση σε πόλεις.
Κινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων
Μία από τις μεγαλύτερες καινοτομίες είναι η αυξημένη ισχύς του κινητήρα T-jet 1.4 που έχει τοποθετηθεί στις εκδόσεις 595 και 595 Turismo. Η πρώτη αποδίδει 145HP και 206 Nm μέγιστη ροπή, ενώ η δεύτερη αγγίζει τα 165HP και 230 Nm. Επιπλέον, η τελευταία είναι εφοδιασμένη με μία τουρμπίνα Garrett. Από την άλλη πλευρά, το 595 Competizione με τους 180HP είναι το αυτοκίνητο για οδηγούς που ποθούν την αδρεναλίνη της αγωνιστικής οδήγησης σε επίπεδο επιδόσεων και τεχνικών χαρακτηριστικών. Με επιτάχυνση 0-100 σε 6.7″ και ασφαλές φρενάρισμα με το σύστημα πέδησης Brembo με τετραπίστονες αλουμινένιες monoblock δαγκάνες, η απόλαυση να βρίσκεσαι πίσω από τα ανατομικά «Abarth Corsa της Sabelt» καθίσματα είναι γεγονός. Επιπλέον, ο κινητήρας αποδίδει 132HP/λίτρο, ως αποτέλεσμα της υψηλής απόδοσης του συστήματος εξάτμισης Record Monza dual mode. Αυτή η αποκλειστική λειτουργία είναι διαθέσιμη για το σύνολο της σειράς, κατόπιν παραγγελίας, μαζί με την εξάτμιση Record Modena που εξασφαλίζει ταυτόσημες επιδόσεις σε συνδυασμό με μια λιγότερο επιθετική στην όψη απόληξη.
Στον βασικό εξοπλισμό, όλες οι εκδοχές του κινητήρα T-jet 1.4 συνδυάζονται με ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ παράλληλα μπορούν να εφοδιαστούν με ρομποτικό κιβώτιο ταχυτήτων Abarth με πτερύγια.
Φρένα, αναρτήσεις και πλήκτρο Sport
Στον βασικό εξοπλισμό του 595 Turismo και του 595 Competizione προσφέρονται και τα πίσω αμορτισέρ Koni FSD (Frequency Selective Damping) που βελτιστοποιούν την οδηγική εμπειρία και την ασφάλεια βελτιώνοντας την πρόσφυση, την οδική συμπεριφορά και τη σταθερότητα. Και τώρα, τα ίδια αμορτισέρ αποτελούν βασικό εξοπλισμό στο 595 Competizione με σημαντική ενίσχυση δυναμικών επιδόσεων. Επίσης, στην κορυφαία έκδοση υπάρχει και το σύστημα πέδησης της Brembo με τετραπίστονες αλουμινένιες monoblock δαγκάνες σε κόκκινο, γκρι, μαύρο ή κίτρινο χρώμα σε συνδυασμό με αεριζόμενους δίσκους 305χλσ. Οι δαγκάνες του βασικού εξοπλισμού είναι μαύρου χρώματος στο 595 Turismo, ενώ οι κόκκινες ή κίτρινες προσφέρονται ως προαιρετικές λύσεις.
Τέλος, στο νέο Abarth 595 υπάρχει και το πλήκτρο Sport που αλλάζει τις διάφορες παραμέτρους του αυτοκινήτου για αμεσότερη και λιγότερο επεμβατική αίσθηση, με αποτέλεσμα καλύτερη απόκριση σε τιμόνι και γκάζι.
Από τιμή ; Μην ρωτάτε ….Δεν την ξέρουμε ακόμη. Αλλά δεν θα είναι καλή….
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, πρεμιέρα