Η Rihanna σε συνεργασία με τον κολοσσό LVMH Group (ο όμιλος διαθέτει brands όπως την Kenzo, Louis Vuitton, Celine) θα ξεκινήσει το δικό της label. Η αναμονή μέχρι τη νέα της συλλογή δεν θα αργήσει πάντως. Με το όνομα »Project Loud», το brand είναι μία επένδυση που ξεπερνάει τα 60 εκατομμύρια δολάρια (ποσό στο οποίο έχει συμβάλλει και η ίδια η καλλιτέχνιδα).
Το fashion icon είναι ήδη από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της γενιάς μας, αλλά αυτή η επιχειρηματική της κίνηση την καθιστά την πρώτη μαύρη γυναίκα που έχει το δικό της label με το εν λόγω γκρουπ. Για την ακρίβεια, το LVMH δεν έχει λανσάρει καινούργιο brand από το 1987 που ιδρύθηκε ο οίκος Christian Lacroix.
Λίγα λόγια για το Project Loud
Το όνομα του brand είναι φόρος τιμής στο 5ο άλμπουμ της Rihanna, »Loud».
Σύμφωνα με το BoF, το brand θα λανσάρει γυναικεία, ανδρικά και παιδικά ρούχα.
Θα κυκλοφορήσει παπούτσια, γυαλιά ηλίου, δερμάτινα και αθλητικά είδη. Με λίγα λόγια, θα έχει λίγο απ” όλα.
Για το ξεκίνημα του brand, λέγεται ότι η RiRi θα «δανειστεί» προσωπικό από άλλα labels του LVMH γκρουπ, όπως την Louis Vuitton και την Celine.
Η πρώτη συλλογή θα κυκλοφορήσει μέσα στην χρονιά.
Η Rihanna ήδη διευθύνει δύο δικές της εταιρίες, με επιτυχία. Έχει το δικό της brand καλλυντικών προϊόντων »Fenty Beauty», αλλά και το »SavagexFenty», ένα label με γυναικεία εσώρουχα.
Ένα sneak peek των Project Loud προϊόντων μας έχει ήδη «τιζάρει» η καλλιτέχνιδα. Τον προηγούμενο μήνα, φωτογραφήθηκε, φορώντας διαφορετικά σχέδια oversized γυαλιών ηλίου που στο πλάι ανέγραφαν το όνομα «Fenty».
Από τότε, ξεκίνησαν οι υποψίες ότι η RiRi θα λανσάρει τον δικό της πολυτελή οίκο μόδας. Οι «προφητείες» βγήκαν αληθινές.
Κεντρική φωτογραφία: Evan Agostini/Invision/AP
Moda