Πρώτοι για το 2ο σκέλος στο Ράλι Πορτογαλίας ξεκίνησαν οι Βρετανοί E.Evans-S.Martin με Toyota GR Yaris Rally1

Δύο Βρετανοί, ο Elfyn Evans και ο Scott Martin, με το εργοστασιακό Toyota GR Yaris Rally1, μετά από έναν εντυπωσιακό και ιδιαίτερα σκληρό αγώνα βρέθηκαν επικεφαλής του Ράλι Πορτογαλίας. Σήμερα το πρωί ξεκίνησαν για το δεύτερο σκέλος έχοντας μια αρκετά καλή διαφορά από τους Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1). Στη τρίτη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκονται οι Dani Sordo-Candido Carrera με Hyundai i20 N Rally1 οι οποίοι κάνουν και αυτοί έναν πολύ καλό αγώνα.

Από τα πιο σημαντικά της πρώτης αγωνιστικής ημέρας ήταν οι εγκαταλείψεις των δύο Sebastien.

Ο Sebastien Loeb 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε λάθος στην επιλογή ελαστικών. Στα πρώτα μέτρα της πέμπτης Ε.Δ  Lousa (12,03 χλμ) που είχε άσφαλτο ,o Loeb έχασε την πρόσφυση και ενώ προσπαθούσε να στρίψει αριστερά το Puma Rally1 έφυγε ευθεία. Έπεσε με δύναμη πάνω στο κράσπεδο και κατέστρεψε την πίσω δεξιά ανάρτηση.

O Sebastien Ogier αν και δεν είχε βρει το ρυθμό που ήθελε, ήταν άτυχος με τα κλαταρίσματα. Το δίδυμο Sebastien Ogier-Benjamin Veillas (Toyota GR Yaris Rally1) είχε ένα κλατάρισμα και δύο λεπτά καπέλο. Εκνευρισμένος ο Γάλλος γιατί έχασε πολύτιμο χρόνο προσπάθησε να αυξήσει το ρυθμό του για να μειώσει τη διαφορά. Στην 7η ειδική έγινε αυτό που δεν ήθελε. Είχε ακόμη ένα κλαταρισμένο λάστιχο. Και εκεί κατάλαβε ότι όταν ο επικεφαλής της ομάδας του είπε να έχει δύο ρεζέρβες (όπως άλλωστε είχαν όλοι οι οδηγοί) ο Ogier για να μειώσει το βάρος αποφάσισε να ξεκινήσει την ημέρα του με μία ρεζέρβα. Έτσι όταν είχε κλατάρισμα για 2η φορά δεν είχε ρεζέρβα και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Στο πρόγραμμα της Παρασκευής υπήρχαν οκτώ Ε.Δ  συνολικού μήκους 121,68 αγωνιστικών χλμ. Τελικά ήταν πολύ σκληρά και το «ένοιωσαν» όλοι οι οδηγοί. Οι Βέλγοι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe με το Hyundai i20 N Rally1 ενώ στην αρχή πήγαιναν αέρα, άρχισαν τα προβλήματα και «έπεσαν» το τέλος της ημέρας στην 7η θέση.

Αλλά και το άλλο πλήρωμα της Hyundai Ott Tanak-Martin Jarveoja ενώ έκανε πολύ καλούς χρόνους στη συνέχεια αντιμετώπισε  προβλήματα, έχασε χρόνο και βρέθηκε στη 10η θέση γενικής.

Αυτοί που μέχρι τώρα δεν έχουν αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα είναι οι πρωτοπόροι Elfyn Evans-Scott Martin που «έχτισαν» μετά από εννέα Ε.Δ (της Σούπερ Ειδικής της Πέμπτης)  και των οκτώ Ε.Δ της Παρασκευής , μια διαφορά από τους Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen, 13,6” . Οι πρωτοπόροι κέρδισαν τις τέσσερις από τις οκτώ ειδικές διαδρομές της  της πρώτη ημέρας.


Kalle Rovanperä (FIN) Jonne Halttunen (FIN) Of team TOYOTA GAZOO RACING WRT is seen racing during the World Rally Championship Portugal in Porto, Portugal on 19,May // Jaanus Ree / Red Bull Content Pool // SI202205190176 // Usage for editorial use only //

Αν και η διαφορά των 13.6 δευτερολέπτων δεν είναι μικρή ο Rovanpera έδειξε χαρούμενος. Πρώτον γιατί είναι στη 2η θέση και μπορεί να διεκδικήσει την νίκη και δεύτερον γιατί εξακολουθεί να ηγείται στη βαθμολογία.

Για την Toyota η πρώτη ημέρα ήταν καλή. Έκανε το 1-2 . Πίσω από τα δύο Toyota ακολουθούν οι Dani Sordo-Candido Carrera με Hyundai i20 N Rally1.

Οι δέκα πρώτοι στη γενική κατάταξη:

Σήμερα, Σάββατο (21 Μαΐου) ο αγώνας αναμένεται να είναι ακόμη πιο σκληρός. Περιλαμβάνει 7 Ειδικές Διαδρομές (3 Χ2 και μια μονή πολύ μικρή 3.3 χλμ) . Τα συνολικά χιλιόμετρα είναι 165.

Πρώτοι για το 2ο σκέλος στο Ράλι Πορτογαλίας ξεκίνησαν οι Βρετανοί E.Evans-S.Martin με Toyota GR Yaris Rally1 gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: