Όταν έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα στην πίστα της Βαρκελώνης ο Verstappen από την 2η θέση ξεκίνησε καλύτερα και προσπέρασε τον Hamilton στην 1η στροφή του αγώνα. Θα μπορούσαν τα δύο μονοθέσια να είχαν βγει με μια απλή πρόσκρουση εκτός πίστας. Έμπειρος ο Hamilton ανοίχθηκε και απέφυγε την επαφή που θα ήταν καταστροφική.
Εκεί ο Βρετανός που στο τέλος κέρδισε τον αγώνα και έκανε τις νίκες του 98,έδειξε την κλάση του. Ο L.Hamilton μπορεί να κέρδισε τον αγώνα αλλά αυτός που στην ουσία οδήγησε στη νίκη τον Βρετανό ήταν ο τημ μάνατζερ της Mercedes. Ήταν αυτός που τη σωστή στιγμή ζήτησε από τον Hamilton να μπει στα pits και να αλλάξει λάστιχα. Ο χρόνος που έκαναν στο Pit Stop και οι γόμες που διάλεξε έκριναν τον νικητή του αγώνα. Ο Βρετανός κέρδισε το φετινό Grand Prix στην Βαρκελώνη, που ήταν το πέμπτο συνεχόμενο.
Ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull δεν μπορούσε να πιστέψει ότι 6 γύρους πριν την καρό σημαία θα έχανε τη νίκη. Και την έχασε γιατί τα ελαστικά του πια δεν άντεχαν στην πίεση του Hamilton που είχε φρέσκα λάστιχα και έκανε καλύτερους χρόνους από τον προπορευόμενο Verstappen. Η αγωνία στο στρατηγείο της Red Bull είχε φτάσει στο κατακόρυφο. Τελικά στον 60 γύρο , έξι γύρους πριν το καρό σημαία, ο Hamilton έδειξε την κλάση του. Εκμεταλλευόμενος τα φρέσκα ελαστικά στη μεγάλη ευθεία ,χωρίς να κινδυνέψει έκανε την καθοριστική προσπέραση και τέθηκε επικεφαλής του αγώνα.
Στον Grand Prix στη Βαρκελώνη δεν είχαμε θέαμα. Είχαμε όμως αγωνία γιατί όλα παίζονταν στην στρατηγική των επιτελείων.
Όταν στο επιτελείο της Red Bull κατάλαβαν ότι ο Max Verstappen έχασε τη νίκη τότε τον έβαλαν στα pits για να αλλάξουν λάστιχα και να κερδίσει ο Ολλανδός τον ταχύτερο γύρο. Ο Max Verstappen με χρόνο 1:18.149 κέρδισε έναν επιπλέον βαθμό του ταχύτερου. Δεν κέρδισε όμως τον αγώνα.
Η τελική κατάταξη:
Πρώτος στην Ισπανία ο L.Hamilton gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, SLIDER, Ισπανία