Το 57ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος και Κυπέλλου Χώματος ήταν μια καλή δοκιμή για όσους έχουν αποφασίσει να τρέξουν στο φετινό αγώνα του Ράλι Ακρόπολις που επέστρεψε στα δικά μας χώματα και μετράει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών και κατασκευαστών.
Απόλυτοι κυρίαρχοι στον αγώνα της Κυριακής ήταν το κυπριακό πλήρωμα με τον Αλέξανδρο Τσουλόφτα και τον Στέλιο Ηλία που έτρεχαν με Volkswagen Polo R5. Κέρδισαν και μάλιστα χωρίς πίεση και τις τέσσερις ειδικές του αγώνα.
Στη 2η γενικής τερμάτισε ένα ακόμη πλήρωμα από την Κύπρο. Οι Σίμος Γαλαταριώτης-Αντώνης Ιωάννου και αυτοί με ίδιο αυτοκίνητο -Volkswagen Polo R5- κινήθηκαν γρήγορα αλλά δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των νικητών.
Στην 3η θέση ανέβηκε το πλήρωμα από την Καβάλα, Ιορδάνης Σερδερίδης – Fred Miclotte με ένα τελευταίας γενιάς Skoda Fabia Rally2 Evo.
Ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας που μαζί με τον Στέλιος Ηλία (Volkswagen Polo R5) κέρδισαν τον αγώνα δήλωσε:
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το αποτέλεσμα, καθώς αντιμετωπίσαμε τις συνθήκες που περιμέναμε. Είναι μια πολύ καλή προετοιμασία ενόψει Ράλι Ακρόπολις. Κάναμε σημαντικό βήμα και κατανοήσαμε πως δουλεύει το αμάξι σε αυτές τις υπέροχες ειδικές διαδρομές. Ανυπομονούμε να τρέξουμε ξανά”.
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης ξεκίνησε μουδιασμένα τον αγώνα, πετυχαίνοντας την έβδομη καλύτερη επίδοση στην πρώτη από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές, επωμιζόμενος το δύσκολο έργο να εκκινεί πρώτος και να «ανοίγει το δρόμο»:
Ο Καβαλιώτης οδηγός δήλωσε:
«Την τελευταία στιγμή μάθαμε ότι εκκινούμε πρώτοι, οπότε έπρεπε να αλλάξουμε το πλάνο μας. Ξέραμε ότι θα χάναμε αρκετό χρόνο στις δύο πρωινές διαδρομές, οπότε στόχος μας ήταν στο δεύτερο loop να αυξήσουμε το ρυθμό μας και να κυνηγήσουμε μια καλή θέση στην κατάταξη. Η Παύλιανη ήταν αρκετά απαιτητική, ειδικά στο δεύτερο μέρος της και μας δυσκόλεψε. Η Δάφνη είχε πολλά χιλιόμετρα με μπόσικο χώμα και σίγουρα το ότι ήμασταν το πρώτο αυτοκίνητο στο δρόμο δεν μας ευνόησε»
Ο νικητής της Κατηγορία Ν , Λάμπρος Αθανασούλας (με συνοδηγό τον Νίκο Ζακχαίο, δήλωσε:
«Επιστροφή μετά από πολύ καιρό και ομολογώ, πως η αρχή ήταν δύσκολη. Στην συνέχεια βρήκαμε τον ρυθμό μας και μπορέσαμε να κάνουμε αυτό για το οποίο ήρθαμε. Δουλέψαμε με το αυτοκίνητο (Mitsubishi Lancer EVO IX) και κάναμε προπόνηση για το Ράλι Ακρόπολις που αυτό είναι και το ζητούμενο. Το χαρήκαμε σε όλη την διάρκεια του αγώνα”.
Πίσω από τους τρείς πρώτους τερμάτισαν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia R5) , Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος (Mitsubishi Lancer EVO IX), οι
Σουηδοί Joakim Roman-Christoffer Back (Skoda Fabia R5),οι Γιώργος Αθανασόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης (Mitshubishi Lancer EVO IX). Στην 8η θέση, τερμάτισαν οι Βέλγοι Filip Pyck-Peter Dehouck (Mitsubishi Lancer EVO X), οι οποίοι στέρησαν το βάθρο της κατηγορίας Ν, από τους Παναγιώτη Ισμαήλο-Allan Harryman (Mitsubishi Lancer EVO IX), οι οποίοι κατέλαβαν την ένατη θέση. Τη δεκάδα έκλεισε το πλήρωμα με τον Γιάννη Αναγνωστάκο-Χρήστο Μπακλώρη (Peugeot 208).
Άτυχοι του αγώνα ήταν οι Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης (Skoda Fabia R5), οι οποίοι στην επιστροφή τους στις ε.δ., έδειξαν πόσο γρήγοροι είναι και ένα λάθος στην «Παύλιανη ΙΙ» τους στέρησε το βάθρο. Σημαντική εγκατάλειψη ήταν του Παναγιώτη Ρουστέμη-Κωνσταντίνου Νικολόπουλου (Citroen DS3 R5), από σπασμένο ψαλίδι. Εγκατέλειψαν ακόμη οι Κύπριοι Φοίβος Νικολάου-Σάββας Ζάκου (Mitsubishi Lanver EVO IX).
Οι Γιώργος Αγαθοκλέους-Ανδρέας Αυγουστή (Mitsubishi Lanver EVO IX), δεν παρουσιάστηκαν στο Σ.Ε.Χ. 1 και εγκατέλειψαν. Οι Διονύσης Σπανός-Νίκος Πετρόπουλος (Subaru Impreza WRX STI), Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γεώργιος Κότσιαλης (Ford Fiesta R2), εγκατέλειψαν από μηχανικά προβλήματα.
Είχαμε ακόμη αρκετές εγκαταλείψεις κυρίως από μηχανικά προβλήματα.
Επόμενος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος, το Ράλι Κορίνθου στις 31 Ιουλίου- 1 Αυγούστου.
Πρόβα Τζενεράλε για το ράλι Ακρόπολις το 38ο FORD Ντουλάκης Ράλι Φθιώτιδος gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto