Για πρώτη φορά το Hungaroring είναι ο 3ος αγώνας της χρονιάς. Και οι πιλότοι της F1 έκαναν όλη την εβδομάδα συνέχεια δοκιμές αφού ‘εχουν γίνει αρκετές αλλαγές στην πίστα και είναι σαν καινούργια.
Όπως το Red Bull Ring, έτσι και το Hungaroring είναι μια μικρή σε μήκος, πίστα τεσσάρων χιλιομέτρων με αρκετές υψομετρικές διακυμάνσεις. Παρά ταύτα είναι πολύ πιο αργή και με συνεχείς αλλαγές πορείας. Δίδεται έμφαση στην μηχανικά παραγόμενη πρόσφυση και όχι στην αεροδυναμική παραγόμενη πρόσφυση.
Τα ελαστικά αντιμετωπίζουν μια πρόκληση στο Hungaroring, λόγω της αλληλουχίας των κυρίως, αργών στροφών (14). Υπάρχει μόνο μια σύντομη ευθεία στην εκκίνηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα ελαστικά να δουλεύουν συνέχεια: Κάποιοι οδηγοί το παραλληλίζουν με τις εμπειρίες που έχουν από τους αγώνες καρτ. Κανονικά η φθορά των ελαστικών, είναι αρκετά χαμηλή, οπότε συνήθως γίνεται μια αλλαγή ελαστικών. Παραταύτα ο περσινός νικητής, Lewis Hamilton έκανε μια δεύτερη αλλαγή, λίγο πριν το τέλος του αγώνα. Είδαμε πέντε διαφορετικές στρατηγικές στις πέντε πρώτες θέσεις της τελικής κατάταξης. Κλειδί στον αγώνα είναι η διαχείριση της πτώσης απόδοσης των ελαστικών λόγω τοπικής υπερθέρμανσης.
Η επιλογή ελαστικών είναι ίδια με τους δυο προηγούμενους αγώνες στην Αυστρία: Η C2 γόμα είναι η P Zero λευκή/σκληρή, η C3 γόμα είναι η P Zero κίτρινη/μέση και η C4 γόμα είναι η P Zero κόκκινη/μαλακή. Αυτό δεν είναι το μόνο που παραμένει ίδιο. Φέτος όλοι οι οδηγοί θα έχουν τα ίδια σετ ελαστικών: δυο σετ σκληρής γόμας, τρία σετ μέσης γόμας και οχτώ σετ μαλακής γόμας. Οι γόμες C2, C3, C4 είχαν επιλεγεί και πέρυσι για την Ουγγαρία και ταριάζουν γάντι στις υψηλές θερμοκρασίες που αναμένονται για το Σαββατοκύριακο.
Τι έγινε στην Αυστρία
Στον αγώνα που έγινε την περασμένη εβδομάδα στην Αυστρία, ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα της Στυρίας που είχε χορηγό ονομασίας την Pirelli. Εκκίνησε από την pole και σταμάτησε μόνο μια φορά για ν’ αντικαταστήσει την P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα με P Zero κίτρινη/μέση γόμα. Και οι δύο οδηγοί της Mercedes που τερμάτισαν στις δυο πρώτες θέσεις, ακολούθησαν την ίδια στρατηγική, απλά ο Hamilton σταμάτησε επτά γύρους νωρίτερα από τον άλλο οδηγό της ομάδας. Ο Daniel Ricciardo της Renault, τερμάτισε πιο ψηλά απ’ όλους όσοι εκκίνησαν με τη μέση γόμα. Ήταν 8ος στο φινάλε, μετά από ένα μεγάλο πρώτο μέρος. Η Alpha Tauri ήταν η μοναδική ομάδα που χρησιμοποίησε την P Zero λευκή/σκληρή γόμα στον αγώνα (εκτός από το Charles Leclerc με τη Ferrari, στιγμιαία). O Daniil Kvyat πήρε στο βαθμό της 10ης θέσης.Οι Μax Verstappen με Red Bull και Carlos Sainz με McLaren πραγματοποίησαν μια επιπλέον αλλαγή βάζοντας ξανά τη μαλακή γόμα, στο τέλος του αγώνα. Προσπάθησαν έτσι να πάρουν τον έξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο αγώνα. Τελικά τα κατάφερε ο Sainz πετυχαίνοντας ταυτόχρονα και νέο ρεκόρ γύρου.
Πυρετώδεις προετοιμασίες σε μια εντελώς καινούργια πίστα στο Ουγγρικό Γκραν πρι 2020 gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto