Με την παρουσία 44 πληρωμάτων ξεκινάει το Σάββατο το πρώτο σκέλος του Ράλι ΔΕΘ ενω την επόμενη ημέρα (Κυριακή) θα γίνει με 21 συμμετοχές ο χωμάτινος αγώνας του 54ου Ράλι Δ.Ε.Θ. Ο αριθμός των συμμετεχόντων στην άσφαλτο ξεπέρασε τις προσδοκίες, τηρουμένων των αναλογιών, ενώ η ποιότητα αυτών στο χώμα είναι ξεχωριστή.
Μπορεί οι πρωταθλητές των τελευταίων ετών Αναπολιοτάκης- Τσιούκας να μην τόλμησαν το ταξίδι στη Θεσσαλονίκη, όμως υπάρχουν τρία πολύ δυνατά Skoda Fabia R5 στην κορυφή της λίστας για να διεκδικήσουν τη νίκη. Οι 5 φορές νικητές του αγώνα Σωκράτης Τσολακίδης- Γιώργος Πολυζώης θα βρουν απέναντι τους τους διεκδικητές του φετινού τίτλου Λευτέρη Αλυγιζάκη- Μιχάλη Χατζηδάκη και τους Αντώνη Σταφυλοπάτη- Χρήστο Κουζιώνη. Δύο ιδιαίτερα αυτοκίνητα συμπληρώνουν τις συμμετοχές της μεγάλης κατηγορίας, το Skoda Fabia S2000 των Γιάννη και Ανδρέα Νομικού και η Lancia Delta Integrale των Θοδωρή Μικρόπουλου, γνωστότερου ως “Πορτοκάλη” και Κωνσταντίνου Ουζούνη.
Αρκετά τετρακίνητα της κατηγορίας C2 συμμετέχουν στο Ράλι Δ.Ε.Θ. Οι διεκδικητές του πρωταθλήματος της κατηγορίας Ν Κώστας Κόρακας- Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα αντιμετωπίσουν τους διεκδικητές του επάθλου Βορείου Ελλάδος Νίκο Σωτηριάδη- Θανάση Καλίγκο (Mitsubishi Lancer Evo IX), ενώ το κύπελλο της C2 θα κυνηγήσουν οι Βασίλης Κανδηλιώτης- Παντελής Παπανδρέου (Mitsubishi Lancer Evo VI), Αντώνης Αντωνίου- Χρήστος Σαρηγιαννίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII), “Bacci”- Κωνσταντίνος Χειράκης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και οι δικίνητοι Γιώργος Γεροδήμος- Σωτήρης Γρηγορίου (Opel Astra OPC).
Μεγάλες μάχες αναμένονται στην F2 με τους Τίτο Τιτάκη (Citroen DS3 R3T), Φώτη Μπρόζο-Τάσο Βογιαντζή (Citroen ZX Kit Car), Γιάννη Γαλάνη- Χρήστο Θεοφανίδη (Renault Clio RS) και Νίκο Βάτσο- Μαρία Κυρλαγκίτση (Renault Clio R3) να αποτελούν πολύ δυνατές συμμετοχές στην κατηγορία C3. Τη δεύτερη συμμετοχή τους στο φετινό πρωτάθλημα θα πραγματοποιήσουν στο Ωραιόκαστρο οι Σάββας Οροϊλίδης- Γρηγόρης Κορίνθιος (Citroen ZX Kit Car), από την Κρήτη έρχονται για να συμμετάσχουν οι Ανδρέας Μαραγκάκης- Βαγγέλης Αργυρός (Honda Civic Type R), ενώ σε ακόμα ένα Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θα τρέξουν οι Δημήτρης Παρταλιός- Ευθύμης Λακόρτε (Peugeot 206 RC), Μιλτιάδης Ανδεάδης (Honda Civic Type R) και Σταύρος Κούκας- Απόστολος Αβραμίδης (Peugeot 306).
H μάχη του αγώνα αναμένεται στην κατηγορία C5 με τέσσερα πληρώματα “φωτιά” να διεκδικούν τη νίκη και τον τίτλο. Οι Κρητικοί Γιάννης Νικολιδάκης- Μάνος Πετούσης (Peugeot 106 S16) θα ανταγωνιστούν τους Χρήστο Αυγερόπουλο- Στράτο Γιαβάση (Peugeot 106 S16), τους περσινούς κυπελλούχους Θανάση Στεργιάδη- Παναγιώτη Γαζγάζη (Peugeot 106 S16) και τους ταχύτατους Κώστα Καρλιώτη-Βασίλη Ανάγνου (Citroen Saxo VTS). Στην πιο δημοφιλή κατηγορία του αγώνα συμμετέχουν επίσης οι Θανάσης και Αλεξάνδρα Τσιτσιγιάννη (Citroen Saxo VTS), Απόστολος Βεργοζήσης- Νίκος Κομνός (Peugeot 106 S16), Γιάννης Μπίστας- Χρήστος Μπακλώρης (Peugeot 208 Rally4), Χαράλαμπος Ευθυμιάδης (Peugeot 106 S16), Γιώργος Ξενοκώστας- Χρήστος Ξενοκώστας (Toyota Starlet).
Έχει χάσει το μέτρημα των εκκινήσεων του στο Ράλι Δ.Ε.Θ. ο ρέκορντμαν Τάκης Μανωλόπουλος (Peugeot 106 S16) της C5, όπως και οι Κώστας Αναγνωστάκης- Λευτέρης Μαύρος (Suzuki Swift Sport) της C4 που συμμετέχουν ακόμα μια χρονιά στο μεγάλο αγώνα της Βορείου Ελλάδος. Στην κατηγορία C4 που δεν βαθμολογείται συμμετέχουν επίσης οι Σταμάτης Μιχαήλ- Διανέλλος Μπαλώτης (Peugeot 106) και οι Θεόφιλος και Σωτήρης Κατσιώνης (Citroen Saxo VTS).
Πολλές είναι και οι συμμετοχές στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα τη C6 με τους Μαρίνο Μπενούκα- Δημήτρη Λαμπράκη (Peugeot 106 S16) και Γιάννη Κουτσοδήμο- Σπύρο Βλάγκα (Peugeot 106 S16) να διεκδικούν τον τίτλο. Οι Γιώργος Μπάης- Νίκος Τάσσης (Peugeot 106 Rallye) θα κατακτήσουν το έπαθλο της κατηγορίας στη Βόρειο Ελλάδα αν εκκινήσουν, με τους Αλέκο Αβραμίδη- Ράνια Κυρλαγκίτση (Citroen Saxo VTS), Σωκράτη Πάζη- Βασίλη Μπιλαδέρη (Nissan Micra K12), Στράτο Κυρλαγκίτση (Toyota Yaris), Χρήστο Βεζύρη- Ματθαίο Τζίντζη (Peugeot 106 Rallye) και Θόδωρο Αναστασοβίτη (Toyota Starlet) να θέλουν να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό στον αγώνα του τόπου τους.
Μόνο για τον αγώνα του Κυπέλλου Ασφάλτου θα συμμετέχουν οι Μανώλης Κατσαρέλιας- Νίκος Ξάνθος (VW Golf Gti), Βασίλης Φυγκιώρης- Χρήστος Κίτσος (Opel Ascona B 1900) και Γρηγόρης Ρακιτζής- Θανάσης Κόκκαλης (Peugeot 206).
Όλοι οι διεκδικητές του 57ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος θα δώσουν το παρών στο Ωραιόκαστρο για τον τρίτο γύρο του θεσμού. Η λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει 6 αυτοκίνητα της μεγάλης κατηγορίας, με πρωταγωνιστές τους πρωτοπόρους του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και νικητών του τελευταίου Ράλλυ Κύπρου Αλέξανδρου Τσουλόφτα- Στέλιου Ηλία με το Volkswagen Polo R5. Πίσω τους θα ξεκινήσουν οι 3 φορές πρωταθλητές Κύπρου Σίμος Γαλαταριώτης- Αντώνης Ιωάννου με ίδιο αυτοκίνητο, που τερμάτισαν μπροστά από όλα τα ελληνικά πληρώματα στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, οι Πρωταθλητές Ελλάδας του 2019 Γιώργος Κεχαγιάς- Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia Rally2 Evo) και οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές του WRC Trophy το 2017 Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte (Skoda Fabia Rally2 Evo). Στο χώμα επιστρέφει μετά την κατάκτηση της πρώτης ελληνικής θέσης στο Ράλι Ακρόπολις του 2017 και ο Σωκράτης Τσολακίδης με συνοδηγό τον Γιώργο Πολυζώη. Πρωταθλητές Ελλάδας οδηγός και συνοδηγός, έχοντας κερδίσει το Ράλι Δ.Ε.Θ. από 5 φορές έκαστος, σμίγουν για πρώτη φορά σε αγώνα στοχεύοντας στην 6η τους νίκη! Τις συμμετοχές της μεγάλης κατηγορίας κλείνουν οι “πολεμιστές” Θέμης Χαλκιάς- Ανδρέας Βίγκος (Ford Fiesta R5) που ταλαιπωρήθηκαν πολύ στο Ράλλυ Ακρόπολις αλλά κατάφεραν να τερματίσουν.
Κατηγορία Ν
Δυνατές είναι οι συμμετοχές και στην κατηγορία Ν με τον Πρωταθλητή Κύπρου του 2019 Πέτρο Παντελή με συνοδηγό τον Πάμπο Λαό και Mitsubishi Lancer Evo X να στοχεύουν στο πρωτάθλημα της κατηγορίας με αντιπάλο τον Παναγιώτη Ηλιόπουλο με Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην κατηγορία C2 συμμετέχουν και οι Διονύσης Σπανός- Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec C), Νίκος Ντάβαρης- Μιχάλης Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) που δεν χάνουν αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αλλά και οι Βόρειοι Βασίλης Τάσος- Παναγιώτης Φιδανάς (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Χρήστος Κίτσος- Βασίλης Φυγκιώρης (Subaru Impreza WRX) που δεν έχασαν την ευκαιρία να δηλώσουν συμμετοχή στον αγώνα της Θεσσαλονίκης.
Παρόντες είναι και οι διεκδικητές του πρωταθλήματος της F2, με τους περσινούς πρωταθλητές Νώντα Καρανικόλα- Γιώργο Βασιλάκη (Ford Fiesta Rally4) να αντιμετωπίζουν τους Παναγιώτη Ισμαήλο- Allan Harryman (Peugeot 208 R2) και τους Γιάννη Μποζιονέλο- Βαγγέλη Παναρίτη με το εντυπωσιακό Ford Escort RS 2000. Για πρώτη φορά στην ιδιαίτερη πατρίδα του θα αγωνιστεί ο “Backo” με συνοδηγό τον “Άρη Ιαβέρη” στα bucket ενός Ford Fiesta R2, ενώ να διασκεδάσουν στις χωμάτινες επιφάνειες θέλουν οι έμπειροι Γιάννης Γιώτης- Χρήστος Φαρμάκης (Hyundai Accent) και Νίκος Βάτσος- Μαρία Κυρλαγκίτση (Peugeot 205 Gti). Στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα, τη C6 που δυστυχώς δεν βαθμολογείται θα αγωνιστούν ο νεαρός Στράτος Κυρλαγκίτσης (Toyota Yaris) στην “πρώτη” του στο χώμα και ο Θόδωρος Αναστασοβίτης (Toyota Starlet).
Την Τρίτη 5 Οκτωβρίου στην αίθουσα Νικόλαος Γερμανός , πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη τύπου για το 54ο Ράλι Δ.Ε.Θ .Την συνέντευξη προλόγισε ο Πρόεδρος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης Σωκράτης Τσολακίδης ο οποίος αφού ευχαρίστησε όλους τους παρευρισκόμενους για την παρουσία τους και ευχήθηκε για την επιτυχία του αγώνα, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη στήριξη των χορηγών για την επιτυχημένη διεξαγωγή ενός τέτοιου εγχειρήματος και στην αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Ωραιοκάστρου, της ΔΕΘ-Helexpo, του Δήμου Θεσσαλονίκης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, της Ελληνικής Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για την διοργάνωση του 54ου Ράλι Δ.Ε.Θ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης πήρε τη σκυτάλη ανανεώνοντας τη διαρκή στήριξη στον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Θεσσαλονίκης και στο Ράλι Δ.Ε.Θ. και δήλωσε σίγουρος για την απόλυτη επιτυχία της 54ης έκδοσης του αγώνα και αισιόδοξος ότι το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θα συνεχίσει να γεμίζει συναισθήματα συμμετέχοντες και θεατές για πολλά χρόνια ακόμα.
Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο Δήμαρχος Ωραιοκάστρου Παντελής Τσακίρης που ανέφερε τα οφέλη που θα έχει ο Δήμος Ωραιοκάστρου από ένα τέτοιο γεγονός Πανελλήνιας εμβέλειας δηλώνοντας την πλήρη στήριξη του στον Α.Ο.Θ. και υποσχέθηκε το πιο θερμό καλωσόρισμα σε όλα τα πληρώματα και τους ανθρώπους των ομάδων τους που θα συμμετέχουν, όπως και στον κόσμο που θα επισκεφθεί την περιοχή για να παρακολουθήσει τον αγώνα.
Την εκδήλωση χαιρέτησε και ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού-Νεολαίας-Εθελοντισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης κος Αλέξανδρος Μπαρμπουνάκης ο οποίος εξέφρασε τη στήριξη του Δήμου σε όλα τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στην περιοχή και εξήρε τον Α.Ο.Θ. για την τάξη με την οποία λειτουργεί, την αρτιότητα που έχει σαν Όμιλος και την εικόνα που παρουσιάζει.
Ο Γενικός Γραμματέας του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης Σίμος Θεοφανίδης παρουσίασε στη συνέχεια τη διαδρομή του διπλού αγώνα, ενημέρωσε τους παρευρισκομένους για τους Πανελλήνιους θεσμούς στους οποίους αυτός προσμετρά, παρουσίασε τις πολλές και ποιοτικές συμμετοχές του ράλλυ, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο τεράστιο ρίσκο που πήρε ο Όμιλος με στόχο να επαναφέρει τους χωμάτινους αγώνες μετά από πολλά χρόνια στη Βόρεια Ελλάδα.
Χαιρετισμό απηύθυνε και ο ταμίας της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος κος Γεώργιος Τζίκας που δήλωσε τη στήριξη της ΟΜΑΕ στον Α.Ο.Θ. και τους αγώνες που αυτός διοργανώνει.
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης ευχαριστεί θερμά όλους όσους βρίσκονται στο πλευρό του για τη διεξαγωγή του 54ου Ράλι Δ.Ε.Θ. και ιδιαίτερα τον Δήμο Ωραιοκάστρου και προσωπικά τον Δήμαρχο κο Παντελή Τσακίρη, τον Δήμο Θεσσαλονίκης, την ΔΕΘ- Helexpo, τους χορηγούς του αγώνα EUROKTEO, Βίκος, Menarini, Sustenium Greece, Ford Βροχίδης-Χατζής Α.Ε, Plasma, Γρ.Τσεκλίδης Γαλλικά Ανταλλακτικά, “ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” Πυροσβεστικά Είδη, τους χορηγούς επικοινωνίας που βοηθούν στην προβολή και κάλυψη του αγώνα και της Διεύθυνση αστυνομίας και τροχαίας και της πυροσβεστικής που διασφαλίζουν την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.
Ράλι ΔΕΘ: 44 πληρώματα στον ασφάλτινο αγώνα και 21 στο χωμάτινο αγώνα gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto