Με γνώμονα το «αύριο» που έρχεται με ορμή και ζητούμενο μια κοινωνία μακριά από στερεότυπα και νεοσυντηρητικές προκαταλήψεις, η Tempo OMD, για λογαριασμό της L’ Oréal, ένωσε τις δυνάμεις της με το Pride Network, για τη δημιουργία ενός podcast που δίνει έμφαση στην ενδυνάμωση που προσφέρει το makeup και στην ελευθερία έκφρασης. Η καμπάνια της Τempo OMD με τίτλο το global αξίωμα + tagline «Remove Your Makeup, Not Your Pride», κέρδισε ακροάσεις και εντυπώσεις υπερασπιζόμενη τη μοναδικότητα, και δικαιώθηκε με τον πλέον επίσημο τρόπο, κατακτώντας το βραβείο Bronze στα Ermis Awards 2023, στην κατηγορία Media.
Η ενέργεια που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της L’ Oréal και αφορούσε το προϊόν Garnier Micellar βασίστηκε σ’ ένα ευρύ 360 πλάνο προβολής με ενδυναμωτικό χαρακτήρα για μια κοινωνία πέρα από αγκυλώσεις. Το ηχητικό αυτό χρονικό σε παραγωγή Pride Network, επικοινωνήθηκε στα Social Media του δικτύου και στον ραδιοφωνικό αέρα του Pride 98.6, διεκδικώντας την προσοχή των ακροατών και των καταναλωτών της εταιρείας κοσμετολογίας.
Επενδύοντας στη διείσδυση που εξασφαλίζει το YouTube -το μέσο που στρατηγικά ορίστηκε ως βασικό κανάλι επικοινωνίας της ενέργειας- το podcast/vidcast όπου συμμαχούν η αφροελληνίδα Idra Kayne, η non binary influencer Ζoe Pre και η τυφλή Άννα Μπαλάν, αναπαράχθηκε στην ολότητά του, ενώ μια σειρά από teaser videos με προωθητικό χαρακτήρα που διαμοιράστηκαν στο περιβάλλον της Meta (Facebook + Instagram) και στο TikTok, ανέδειξαν τα highlights της ενέργειας που με υπερηφάνεια υπερασπίζεται την αξία του να είσαι μοναδικός, ως άνθρωπος, ως περσόνα, ως γυναίκα.
Στο podcast οι Kayne, Pre + Μπαλάν μιλάνε με ειλικρίνεια για την αξία του να αγαπάς το δέρμα και την ταυτότητά σου χωρίς εκπτώσεις. Οι τρεις γυναίκες από τρεις υποεκπροσωπούμενες στα συστημικά media ομάδες, άνοιξαν το μικρόφωνο για να πουν αλήθειες + προσωπικά βιώματα και να συμφωνήσουν σε ένα: το makeup μπορεί να αφαιρεθεί, η υπερηφάνεια μέσα σου όμως ποτέ.
Το podcast «Remove Υour Μakeup, Νot Υour Pride» είναι ένα ηχητικό ντοκουμέντο ενδυνάμωσης και αγάπης για τη μοναδικότητα ενός εαυτού που αξίζει να αγαπήσουμε -τον δικό μας.
Η διάκριση της Tempo OMD για την καμπάνια της Garnier που υπενθυμίζει ότι η ζωή χωρίς περιορισμούς και στερεότυπα είναι η μόνη που αξίζει να διεκδικήσουμε όλοι για όλους, όλες και όλ@ αποτελεί για όλους εμάς στο Pride Network, ένα ισχυρό κίνητρο να συνεχίσουμε την προσπάθεια για ένα αύριο που όχι μόνο αποδέχεται, αλλά ενισχύει τη διαφορετικότητα και την αυθεντικότητα κάθε ατόμου.
Το podcast μπορείτε να το ακούσετε στο Pride.gr και στο Streamee.com. Με makeup ή χωρίς, πάντα όμως με υπερηφάνεια, για τις μικρές νίκες που κάνουν τις ζωές όλωn καλύτερες.
.
Πηγή: Protothema.gr