Οι εφευρέσεις της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας αντέχουν στο χρόνο. Πολλές από αυτές χρησιμοποιούνται ακόμη και σήμερα. Η τελευταία καινοτομία της Renault εφαρμόζεται στο Megane E-TECH Electric και έχει σχέση με την ηχομόνωση.
Θα μου πείτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι, πρέπει να είναι τελείως αθόρυβο. Είναι αθόρυβο ωστόσο κάποιοι θόρυβοι κατά την κύλιση στο εσωτερικό του αμαξώματος ενοχλούσαν τους Γάλλους μηχανικούς.
Το νέο Megane E-TECH Electric είναι το πρώτο μοντέλο της εποχής Nouvelle Vague της Renault.
Η γαλλική εταιρεία φημίζεται για τις καινοτομίες της. Μέχρι σήμερα για τη σχεδίαση του αυτοκινήτου και της πλατφόρμας του, έχει καταθέσει περισσότερες από 300 πατέντες.
Ο ειδικός σε θέματα ηχομόνωσης Sofiane Amaanan, Project Manager Ανάπτυξης και Καινοτομίας στο τμήμα Μηχανολογίας Οχημάτων και Projects, εξηγεί πώς βελτίωσε την ηχομόνωση στο Megane E-TECH Electric χάρη σε ένα νέο υλικό που είναι έξυπνα τοποθετημένο μεταξύ του δαπέδου του αυτοκινήτου και της μπαταρίας.
Ο ίδιος λέει ότι είναι τόσο αθόρυβο που σου φαίνεται ότι «Ταξιδεύεις μέσα σε κάψουλα».
Πέρα από το γεγονός ότι οι ηλεκτροκινητήρες είναι εκ κατασκευής αθόρυβοι, το εσωτερικό συμβάλλει και αυτό με τη σειρά του στην τέλεια ηχομόνωση από τους εξωτερικούς θορύβους.
Ο Sofiane Amaanan, Project Manager Ανάπτυξης και Καινοτομίας στο τμήμα Μηχανολογίας Οχημάτων και Projects λέει:
«Για να βελτιώσουμε την ακουστική του αυτοκινήτου εξοικονομώντας παράλληλα και χώρο μεταξύ του δαπέδου και της μπαταρίας του, αντικαταστήσαμε τα δύο βαρύτερα τμήματα του δαπέδου με ένα νέο αφρώδες υλικό απορρόφησης των κραδασμών. Η λύση αυτή αποτελείται από ένα μονοκόμματο τμήμα που καλύπτει πλήρως την μπαταρία και συμβάλλει στην αναβάθμιση της ηχομόνωσης στην καμπίνα των επιβατών. Το εσωτερικό θυμίζει πραγματική κάψουλα απομόνωσης.»
Η νέα λύση που υιοθετείται για την ηχομόνωση του νέου Megane E-TECH Electric συγκεντρώνει ένα πλήθος πλεονεκτημάτων όπως:
- Ένα βελτιωμένο επίπεδο ηχομόνωσης του αυτοκίνητου (-10dB)
- Καλύτερους χώρους για τους επιβάτες
- Βελτιωμένη διάρκεια ζωής της μπαταρίας
- Πάνω από 3 κιλά περιορισμό του συνολικού βάρους
Μία καινοτόμος διαδικασία
Οι υπεύθυνοι πίσω από τη σύγχρονη αυτή εφαρμογή, αφαίρεσαν τα παλιά ηχομονωτικά υλικά που βρίσκονταν κάτω από τη μοκέτα του δαπέδου — συμπεριλαμβανομένης και μεγάλης ποσότητας ρητίνης – τοποθετώντας κάτω από το πάνελ του δαπέδου του νέου Megane E-TECH Electric, έναν νέο πατενταρισμένο αφρώδες υλικό απορρόφησης κραδασμών. Ο αφρός προσαρμόζεται τέλεια στο σχήμα του δαπέδου στην πάνω πλευρά και στη δομή του περιβλήματος της μπαταρίας από κάτω. Όταν συμπιέζεται, απορροφά τους κραδασμούς για να μειώσει την ποσότητα των ηχητικών κυμάτων που διαχέονται στο πάτωμα, ενισχύοντας έτσι την αίσθηση της ησυχίας μέσα στο χώρο επιβατών.
Ο πρωτοποριακός αυτός αφρός έδωσε επίσης τη δυνατότητα στους μηχανικούς να περιορίσουν το πάχος του δαπέδου, γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για τους επιβάτες, αλλά και να μειωθεί το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, γεγονός το οποίο εξασφαλίζει καλύτερη ενεργειακή απόδοση, άρα και μεγαλύτερη αυτονομία.
Per Hal
Renault Megane E-TECH Electric:Τελείως αθόρυβη κύλιση με τις νέες καινοτομίες gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, renault