Ερωτήματα έχουν δημιουργηθεί για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τροχαίο δυστύχημα με το μοιραίο λεωφορείο με τους 47 Έλληνες που ταξίδευαν από την Ελλάδα στη Ρουμανία.
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των ρουμανικών αρχών για το δυστύχημα του τουριστικού λεωφορείου στο Βουκουρέστι που στοίχισε τη ζωή στον 53χρονο Έλληνα. Στο επίκεντρο είναι ο οδηγός του λεωφορείου που κατηγορείται για ανθρωποκτονία εξ αμελείας και σωματικές βλάβες και το πόσες ώρες οδηγούσε χωρίς αντικατάσταση.
«Όταν υπάρχει ένας οδηγός επιτρέπεται να οδηγεί το πολύ 10 ώρες και μάλιστα με διαλείμματα. Εάν υπάρχουν δύο οδηγοί οι ώρες γίνονται 11 και αυτό γιατί ο άλλος οδηγός δεν κοιμάται αλλά απλά κάθεται δίπλα στον οδηγό» είπε ο Ιόν Λιξάντρου, εκπρόσωπος της Ένωσης Οδηγών.
Δείτε το βίντεο:
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cpayw3a9rnb5)
Ωστόσο, όπως επισημαίνει το Euronews, την ίδια στιγμή, ειδικοί οδικής ασφάλειας αναρωτιούνται γιατί έφυγε η μεταλλική κατασκευή από τη βάση της και αφήνουν υπόνοιες για ελαττωματική κατασκευή.
«Ήταν μία κατασκευή με θεμέλια πάνω από το έδαφος και είχε κάποιες λεπτές βίδες. Όταν λοιπόν κόλλησε πάνω της το λεωφορείο, οι βίδες έφυγαν γιατί δεν είχαν κάποιοι εσωτερικό σύστημα στήριξης. Έφυγαν από την τσιμεντένια βάση, η κατασκευή έπεσε και πλάκωσε την οροφή του λεωφορείου. Κανονικά, θα έπρεπε κάτω από την κατασκευή να υπάρχουν θεμέλια αρκετών κυβικών μέτρων από μπετόν. Και επίσης εσωτερικά της κατασκευής υπάρχει χοντρή σιδερένια ενίσχυση» λέει ο Βαλεντίν Τσιομπάνου, ειδικός οδικής ασφάλειας.
Οι δημοτικές αρχές ανακοίνωσαν πως θα παράσχουν όλα τα στοιχεία για την μεταλλική κατασκευή μόνο στις αρμόδιες ερευνητικές αρχές και δεν πρόκειται να τα δημοσιοποιήσουν, κάτι που προκάλεσε νέα ερωτηματικά στους ειδικούς.
.
Πηγή: Protothema.gr