Μεγάλες αντιδράσεις στα social media έχει προκαλέσει διαφήμιση που έχει τοποθετηθεί στο μετρό και είναι κατά των αμβλώσεων.
«Αφήστε με να ζήσω», «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή», γράφει η διαφήμιση. Ακόμα, στο κάτω μέρος της γράφει: «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής».
Οι αντιδράσεις στα social media είναι έντονες, ενώ και ο εκπρόσωπος Τύπου του ΚΙΝΑΛ γράφει σε ανάρτησή του στο facebook: «Η μητρότητα αποτελεί ελεύθερη επιλογή, όχι επιβολή. Στην Ελλάδα η νομιμοποίηση των αμβλώσεων κατοχυρώθηκε με τον N. 1609 του 1986 του ΠΑΣΟΚ μετά από δεκαετίες απαγορεύσεων. Και είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα. Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές. Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του Μετρό;».
Νομίζω πλέον έχουμε ξεπεράσει τα όρια. Δεν ξέρω αν τέτοιου είδους διαφημίσεις με τέτοιο περιεχόμενο είναι νόμιμες. https://t.co/K9XeIgx7bQ
— iLi (@iLi_van_iLi) January 13, 2020
Ποιος βρίσκεται πίσω από τη μεσαιωνική προπαγάνδα κατά των αμβλώσεων και ποιος τη χρηματοδοτεί; Τι λέει η Αττικό Μετρό για τη “διαφήμιση” στους σταθμούς της; Δικαίωμα της γυναίκας να ορίζει το σώμα της.
Καταδίκη τώρα από όλους και όλες και απόσυρση #μετρο #mybodymyrights pic.twitter.com/FD2zXXRNnW— Zefi Dimadama (@ZefiDimadama) January 13, 2020
Μια χαρά είναι ο ΟΑΣΘ. #μετρο pic.twitter.com/bfr4dBjGWd
— Teti (@Teti_Q) January 13, 2020
ellada
Tags: Ειδήσεις, μετρό