Σάλος με τη διαφήμιση κατά των αμβλώσεων στο Μετρό

Μεγάλες αντιδράσεις στα social media έχει προκαλέσει διαφήμιση που έχει τοποθετηθεί στο μετρό και είναι κατά των αμβλώσεων.

«Αφήστε με να ζήσω», «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή», γράφει η διαφήμιση. Ακόμα, στο κάτω μέρος της γράφει: «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής».

Οι αντιδράσεις στα social media είναι έντονες, ενώ και ο εκπρόσωπος Τύπου του ΚΙΝΑΛ γράφει σε ανάρτησή του στο facebook: «Η μητρότητα αποτελεί ελεύθερη επιλογή, όχι επιβολή. Στην Ελλάδα η νομιμοποίηση των αμβλώσεων κατοχυρώθηκε με τον N. 1609 του 1986 του ΠΑΣΟΚ μετά από δεκαετίες απαγορεύσεων. Και είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα. Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές. Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του Μετρό;».

ellada

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: