Η Emirates αναδείχθηκε ο μεγαλύτερος νικητής των 2015 APEX Passenger Choice Awards, τα οποία πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στο Oregon Convention Center Ballroom στο Πόρτλαντ, Όρεγκον, στις Η.Π.Α.. Η αεροπορική εταιρεία απέσπασε επτά βραβεία, κατακτώντας την πρώτη θέση σε όλες τις κατηγορίες που ήταν υποψήφια. Τα βραβεία περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων τα Best Overall Passenger Experience και Best in Region: Middle East, το οποίο απέσπασε για έκτη συνεχόμενη χρονιά.
Επιπλέον, η Emirates διακρίθηκε με τα βραβεία Best In-Flight Entertainment User Interface, Best In-Flight Connectivity and Communications, Best Cabin Ambience, Best Food and Beverage, καθώς και Best Ground Experience, για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει εν πτήσει και επί εδάφους.
Ο Executive Vice President και Chief Operations Officer της Emirates, Adel Al Redha, ανέφερε σχετικά: «Ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε. Είτε στον αέρα είτε στο έδαφος, στην πρώτη γραμμή ή και πίσω από τα παρασκήνια, το αφοσιωμένο προσωπικό μας εργάζεται σκληρά κάθε ημέρα για να προσφέρει μια εξαιρετική ταξιδιωτική εμπειρία. Το γεγονός ότι οι επιβάτες αναγνωρίζουν τις προσπάθειές μας αποτελεί για εμάς την καλύτερη επιβράβευση και θα προσπαθούμε συνεχώς να ανεβάζουμε τον πήχη.
Η Emirates επενδύει συνεχώς στην παροχή προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας και καινοτόμου εξοπλισμού καμπίνας, καθώς και στη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών και προϊόντων επί εδάφους. Οι προσπάθειές μας αυτές οφείλονται στην απεριόριστη υποστήριξη που λαμβάνουμε από την Αυτού Υψηλότητα, Σεΐχη Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Chairman και Chief Executive της Emirates Airline και του Ομίλου και τον Sir Tim Clark, Πρόεδρο της αεροπορικής εταιρείας».
Η Emirates διαχειρίζεται το μεγαλύτερο, παγκοσμίως στόλο του εμβληματικού αεροσκάφους A380 και του δημοφιλούς Boeing 777. Τα προηγμένα και σύγχρονα αεροσκάφη είναι πολύ αποδοτικά, ενώ επιτρέπουν στην Emirates την εγκατάσταση υπηρεσιών τελευταίας τεχνολογίας, όπως: υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας και δωρεάν Wi-Fi για τους επιβάτες που επιθυμούν να παραμένουν συνδεδεμένοι εν ώρα πτήσης, ζωντανό πρόγραμμα τηλεόρασης, το οποίο περιλαμβάνει τα πιο πρόσφατα αθλητικά τουρνουά, καθώς και ένα αξεπέραστο εύρος ψυχαγωγικού περιεχομένου το οποίο προσφέρεται μέσω του συστήματος ψυχαγωγίας εν πτήσει, ice.
Οι προσφερόμενες υπηρεσίες, που αποτελούν σήμα κατατεθέν της Emirates, παρέχονται από το πλήρωμα καμπίνας, τα μέλη της οποίας προέρχονται από περισσότερες από 130 χώρες και μιλούν πάνω από 60 γλώσσες. Παράλληλα, η γαστρονομική εμπειρία που προσφέρεται εν πτήσει περιλαμβάνει εξαιρετικά πιάτα εμπνευσμένα από τις περιοχές και τις χώρες που εξυπηρετεί, ενώ μια θαυμάσια ποικιλία, η οποία περιλαμβάνει ορισμένες από τις πιο αποκλειστικές εσοδείες κρασιού είναι διαθέσιμη εν πτήσει.
Η Emirates έχει επενδύσει στην κατασκευή 38 σαλονιών αναμονής της εταιρείας, καθώς και σε υπηρεσίες μεταφοράς με προσωπικό οδηγό, οι οποίες παρέχουν στους τακτικούς επιβάτες και premium πελάτες μια απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία.
Τα Passenger Choice Awards, τα οποία δημιουργήθηκαν από την Airline Passenger Experience Association (APEX), προσκαλούν επιβάτες από όλο τον κόσμο να βαθμολογήσουν τις πιο πρόσφατες εμπειρίες εν πτήσει. Στα φετινά βραβεία ψήφισαν επιβάτες από περισσότερες από 200 χώρες, επιλέγοντας τις αγαπημένες τους αεροπορικές εταιρείες, ενώ η ψηφοφορία διήρκησε δύο μήνες, από τον Μάιο έως τον Ιούνιο.
Η εβδομάδα αυτή ήταν γεμάτη εορτασμούς, καθώς η Emirates απέσπασε ένα ακόμη σημαντικό βραβείο στα εγκαίνια των Aviation Achievement Awards τα οποία πραγματοποιήθηκαν σε συνδυασμό με το 2ο Gulf Aviation Networking Event 2015 στο Ντουμπάι. Το βραβείο αποτέλεσε επιβράβευση για την επί 30 χρόνια προσφορά εξαιρετικής ποιότητας υπηρεσιών της Emirates.
Η πλήρης λίστα των βραβείων από τα 2015 APEX Passenger Choice Awards περιλαμβάνει:
1. Best Overall Passenger Experience
2. Best in Region: Middle East
3. Best Food & Beverage
4. Best IFE User Interface category
5. Best Inflight Connectivity & Communications
6. Best Cabin Ambience
7. Best Ground Experience
typosthes.gr-Oikonomia