«Σε περισσότερα τμήματα και για περισσότερους μαθητές τα σχολικά γεύματα φέτος»


Στοιχεία σχετικά με τη διανομή των σχολικών γευμάτων και τον αριθμό των τμημάτων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα έδωσε χθες στη δημοσιότητα η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για θέματα Πρόνοιας και κοινωνικής Αλληλεγγύης, Δόμνα Μιχαηλίδου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, που αφορούν τον Μάρτιο του 2020, προκύπτουν τα εξής:

  • Ο αριθμός των σχολικών μονάδων στις οποίες υλοποιείται το πρόγραμμα, είναι κατά 18,2% υψηλότερος, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μηνά (Μάρτιος 2019: 839, Μάρτιος 2020: 992).
  • Ο αριθμός των τμημάτων στα οποία υλοποιείται το πρόγραμμα, είναι κατά 10,9% αυξημένος (Μάρτιος 2019: 55 τμήματα από τα 63, Μάρτιος 2020: 61 από τα 74 τμήματα).
  • Ο αριθμός γευμάτων που διανέμονται, είναι αυξημένος κατά 5,4%, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (Μάρτιος 2019: 138.293, Μάρτιος 2020: 145.759).
  • Το ποσοστό συμμετοχής των μαθητών στο πρόγραμμα είναι κατά 7,5% υψηλότερο συγκριτικά με πέρυσι (Μάρτιος 2019: 76,5%, Μάρτιος 2020: 84%).

Σε γραπτή δήλωσή της, η κ. Μιχαηλίδου αναφέρει, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων: «Η υλοποίηση του προγράμματος των σχολικών γευμάτων προχωράει με ικανοποιητικό ρυθμό. Αυτήν τη στιγμή, εξυπηρετούνται περισσότερα τμήματα και περισσότερες σχολικές μονάδες, σε σχέση με πέρυσι, ενώ αύξηση παρουσιάζει και ο αριθμός των γευμάτων, αλλά και το ποσοστό συμμετοχής των μαθητών. Τα στοιχεία αυτά διαψεύδουν τους ισχυρισμούς της αντιπολίτευσης και, συγκεκριμένα, της κ. Φωτίου ότι δήθεν στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν αρέσουν τα σχολικά γεύματα. Επιτύχαμε, όπως επιβεβαιώνουν και τα συγκριτικά στοιχεία, την ενίσχυση του θεσμού των σχολικών γευμάτων, ακριβώς επειδή αναγνωρίζουμε τη δυσκολία που έχουν οικογένειες μαθητών, οι οποίες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, να εξασφαλίσουν καθημερινό γεύμα. Απλοποιούμε τις διαδικασίες και συγκεκριμενοποιούμε το πλαίσιο, για να μην υπάρχουν ασάφειες, που δημιουργούν καθυστερήσεις, ενισχύουμε τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα του προγράμματος, ώστε ο θεσμός των σχολικών γευμάτων να καλύπτει τις ανάγκες, για τις οποίες θεσπίστηκε».

Πολιτική

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: