Λίγο να διαφέρεις -σύμφωνα πάντα με τα κοινωνικά ταμπού που υπερισχύουν στην κοινωνία μας-, και αμέσως «στιγματίζεσαι». Είσαι το κορίτσι αυτό που δεν έχει το «τέλειο» σώμα (και πάλι σύμφωνα με τη γνώμη των πολλών), που δεν μπορείς να φορέσεις ό,τι θέλεις (τα μίνι «απαγορεύονται») και που πρέπει να αισθάνεσαι άσχημα κάθε φορά που είναι να κάνεις εμφάνιση με μαγιό ή με εσώρουχα.
Βρίσκω αντιλήψεις αυτού του είδους, κλισέ και βαρετές. Σαν μια γυναίκα που όλα τα παραπάνω περνούν ακόμα και τώρα -στιγμιαία βέβαια- από το μυαλό της, κάθε φορά που φοράω ένα μίνι φόρεμα ή ένα μπικίνι, μπορώ να καταλάβω από πού προέρχονται αυτές οι απόψεις. Η κοινωνία μας είναι «χτισμένη» με τέτοιο τρόπο ώστε να μη βλέπουμε την ομορφιά στη διαφορετικότητα κάθε σωματότυπου.
Το να ακολουθούμε αυτόν τον τρόπο σκέψης όμως, είναι στο χέρι σου και στο χέρι μου. Το αν επιλέγουμε να νιώθουμε μειονεκτικά μπροστά σε μια γυναίκα με δίμετρα πόδια και την πιο επίπεδη κοιλιά, είναι δικό μας ζήτημα. Και αφού αγαπήσουμε κάθε πόντο του κορμιού μας, μόνο τότε θα μπορέσουμε να διαδώσουμε το μήνυμα. Αυτό που λέει ότι «η ομορφιά βρίσκεται στη διαφορετικότητα».
Αυτή την αντίληψη πρεσβεύει και το , το οποίο σαν brand εσωρούχων μέσα από τα σχέδιά του σέβεται τις ανάγκες κάθε σωματότυπου. Στην αναζήτησή μου για ανθρώπους και τρόπους που θα με βοηθήσουν να διαδώσω αυτό ακριβώς το μήνυμα, «έπεσα» πάνω στο Bestform. Σαν πρεσβευτής του «Body Positivity» κινήματος, το μας προσκαλεί να αποκτήσουμε μια νέα στάση ζωής όσον αφορά το σώμα μας. Μας παροτρύνει να μετατρέψουμε αρνητικές και «κλισέ» σκέψεις όπως τις παραπάνω, σε θετική ενέργεια και αγάπη προς τον εαυτό μας.
Η καμπάνια του brand είναι ένα ζωντανό παράδειγμα, όλων αυτών. Με τον τίλο «Oι μούσες της Bestform», επιστρατεύει τρεις γυναίκες τη Leah, την Kailee και τη Lotte, καθεμία με διαφορετικό σωματότυπο να ποζάρουν στον φακό με τα εσώρουχα του brand, με στόχο να αποδείξουν ότι υπάρχει ομορφιά σε όλα τα σώματα.
Μέσα από την καμπάνια και τα εσώρουχα του brand, η μας δείχνει ότι υπάρχουν επιλογές στα εσώρουχα που κολακεύουν το σώμα, ενώ μας κάνουν να αισθανόμαστε άνετα. Σαν expert στη δημιουργία εσωρούχων και υποστηρικτής του «Body Positivity» κινήματος, το brand προσφέρει εσώρουχα σε όλα τα styles (σουτιέν για πλήρη κάλυψη στήθους ή balconette, με και χωρίς μπανέλα, στράπλες κ.α.) καλύπτοντας όλες τις ανάγκες των διαφορετικών σωματότυπων.
Με τη συλλογή για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 να εμπνέεται από τη Νότια Αμερική, τα σχέδια του brand δεν είναι μόνο άνετα, αλλά και stylish αρκετά ώστε να κάνουν κάθε γυναίκα που τα φοράει, να αισθάνεται φανταστικά. Έντονες αποχρώσεις και ζωηρά prints είναι τα βασικά χαρακτηριστικά μιας συλλογής που θα λατρέψουν όλες οι γυναίκες.
Με τα υφάσματα των εσωρούχων να περιλαμβάνουν πλεκτό ζακάρ, κεντητή και δαντέλα guipure και με μια χρωματική παλέτα που κινείται στις αποχρώσεις του μπλε και του παστέλ ροζ, τα εσώρουχα του brand έχουν ως πρωταρχικό σκοπό να αγαπήσουμε το σώμα μας φορώντας τα και φυσικά να χτίσουμε μια ολοκληρωμένη lingerie γκαρνταρόμπα που περιλαμβάνει όλα τα must-haves.
Ποιο είναι το μάθημα, λοιπόν, που επιλέγω να αποκομίσω από την καμπάνια; Ν” αγαπάς το σώμα άρα και τον εαυτό σου, φορώντας ρούχα και εσώρουχα που σε κάνουν να αισθάνεσαι καλά. Όσο γραφικό ή όχι κι αν σου ακούγεται αυτό, αγαπώντας τον εαυτό σου σε όποιο «μέγεθος» και όποια ηλικία κι αν βρίσκεσαι, τότε θα νιώσεις και πραγματικά ελεύθερη.
Αποκλειστικός Διανομέας για την Ελλάδα: DTP Group, .
Moda