Η ιταλική Pagani βρίσκεται στο προσκήνιο από το 1992 όταν ένας πρώην εργαζόμενος της Lamborghini, ο Horacio Pagani, αποφάσισε να φύγει και να ξεκινήσει τη δική του εταιρεία. Το μοντέλο το οποίο έκανε διάσημο τον μικρό κατασκευαστή supercars ήταν το Zonda το οποίο παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1999 και έμελλε να γίνει το σημείο αναφοράς της μάρκας.
Το 2019 η Pagani αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του θρυλικού Zonda βγάζοντας μάλιστα μια ειδική έκδοση του μοντέλου την 760 και να το αντικαταστήσει με την Huayra. Από ότι φαίνεται όμως η Pagani δεν έχει πει την τελευταία της κουβέντα όσον αφορά το Zonda καθώς διέρρευσε μέσω instagram ότι σχεδιάζει να κατασκευάσει το τελευταίο χειροποίητο Zonda 760 Roadster με τη βοήθεια της LMM.
Αρχικά το Zonda ήταν να ονομαστεί Fangio F1, από τον Juan Manuel Fangio
Το υπεραυτοκίνητο της Pagani θα κατασκευαστεί στο χέρι στα κεντρικά της εταιρείας στη Μόντενα και θα βασιστεί στο υπάρχον πλαίσιο του Zonda 760. Ο κινητήρας θα είναι ο θρυλικός V12 7.3 λίτρων της Mercedes AMG ο οποίος αποδίδει 760 ίππους και χαρίζει στο αυτοκίνητο συγκλονιστικές επιδόσεις. Αν προσθέσουμε στις επιδόσεις και τον απίθανο ήχο του V12 τότε μιλάμε για ένα διαμάντι σε τέσσερις τροχούς.
Η Pagani συνεργάζεται με την LMM Design προκειμένου να δώσει στον τυχερό αγοραστή του αυτοκινήτου
O Lewis Hamilton είχε στο γκαράζ του τη δική του Zonda 760LH την οποία πούλησε για 10 εκατομμύρια ευρώ!ιδιαίτερο σχεδιαστικό χαρακτήρα.
Το Zonda 760 διαθέτει την ανθρακονημάτινη εισαγωγή αέρα στην οροφή του αυτοκινήτου όπως στην έκδοση R, τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, ενώ φαίνεται από τις εικόνες ότι χρησιμοποιεί αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια.
Αυτό θα είναι το 22ο χειροποίητο Pagani Zonda 760 Series που κατασκευάζεται και εικάζεται ότι θα είναι το τελευταίο Zonda που βγαίνει από το εργοστάσιο της Pagani στη Μόντενα.
Σταματάει η παραγωγή του θρυλικού Zonda-Πως θα είναι το τελευταίο μοντέλο gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, μοντέλο, παραγωγή