Το παιδικό όνειρο της συμμετοχής σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις έγινε πραγματικότητα την περσινή χρονιά για τον Ίαν Παπανικολάου. Τότε, οδηγώντας ένα Nissan Micra K11 της κατηγορίας Α5, ο νεαρός οδηγός, κάνοντας τα πρώτα του βήματα στο χώρο των ράλλυ, ολοκλήρωσε άδοξα την προσπάθειά του μόλις στην πρώτη ειδική. Φέτος, όντας πιο έμπειρος, επιστρέφει στον εθνικό μας αγώνα, πεπεισμένος για ένα θετικό αποτέλεσμα.
«Η δεύτερή μου συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι πολύ σημαντική. Από μικρός παρακολουθούσα τον φημισμένο αυτό αγώνα και πάντα ήθελα να συμμετάσχω. Πέρυσι τα κατάφερα, ωστόσο δεν το ευχαριστήθηκα όσο θα ήθελα, καθώς ο τροχός του Micra είχε διαφορετική άποψη. Έκτοτε έχω συμμετάσχει σε ορισμένους χωμάτινους αγώνες και η εμπειρία που έχω αποκομίσει από αυτούς είναι πολύτιμη», δήλωσε ο Παπανικολάου.
Από τον αγώνα της Αμαλιάδας μέχρι σήμερα, αρκετές αλλαγές έχουν γίνει στο Toyota Yaris του οδηγού, με σκοπό το αυτοκίνητο να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που κρύβει το Ράλλυ Ακρόπολις: «Στο αυτοκίνητο έχουν γίνει κάποιες αλλαγές έτσι ώστε να διασφαλιστεί η αξιοπιστία του συνόλου. Κάναμε ορισμένες αναβαθμίσεις σε καίρια σημεία. Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για «κουρασμένα» αυτοκίνητα 10ετίας και άνω, τα οποία θέλουν συνεχώς προσοχή και συντήρηση. Δε παύει, όμως, το Yaris να είναι ένα αξιόμαχο αγωνιστικό», υπογράμμισε ο 25χρονος οδηγός. Ο Παπανικολάου είχε την ευκαιρία να διέλθει από τις διαδρομές του αγώνα, προκειμένου να πραγματοποιήσει τις αναγνωρίσεις, τονίζοντας ενθουσιασμένος από τις ειδικές που απαρτίζουν την 61η έκδοση του Ράλλυ Ακρόπολις: «Οι διαδρομές είναι πάρα πολύ ωραίες. Αγαπημένη μου είναι η Κλένια, με την οποία διατηρώ συναισθηματικούς δεσμούς από πέρσι, καθώς εκεί ξεκίνησα τους αγώνες ράλλυ. Βέβαια, στην ίδια ειδική εγκατέλειψα στον περσινό αγώνα. Επίσης, εντυπωσιάστηκα από το
Κεφαλάρι στο οποίο οι εναλλαγές εδάφους μου άρεσαν. Πιστεύω πως ο καιρός, θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα», συμπλήρωσε.
Στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris θα κάθεται ο Θοδωρής Κούλης, ο οποίος πλέον έχει εξοικειωθεί με τα καθήκοντά του. Έντονος θα είναι ο συναγωνισμός στην Α5, κατηγορία στην οποία θα αγωνιστεί το πλήρωμα, καθώς το δίδυμο θα έχει να αντιμετωπίσει 10 ακόμη επίδοξους νικητές της κατηγορίας το Σάββατο και 11 την Κυριακή. Όσον αφορά το στόχο, ο νεαρός οδηγός εμφανίστηκε συγκρατημένος: «Ο αγώνας είναι μεγάλος και η προσέγγισή μας πρέπει να είναι διαφορετική σε σχέση με την αντίστοιχη στα σπριντ. Θα κινηθούμε προσεκτικά και συνάμα γρήγορα, ώστε να καταφέρουμε να ανεβούμε στη ράμπα το απόγευμα της Κυριακής. Ένας τερματισμός, μπορεί αυτομάτως να σημάνει και ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία μας», τόνισε ο Παπανικολάου.
Να υπενθυμίσουμε πως κάθε ημέρα του αγώνα προσμετράει ξεχωριστά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, με διαφορετικούς συντελεστές για κάθε σκέλος. Το αγωνιστικό κομμάτι του Ράλλυ Ακρόπολις ξεκινάει το Σάββατο 10 Οκτωβρίου στις 16.28 με την τέλεση της πρώτης ειδικής, ενώ στη συνέχεια και συγκεκριμένα στις 19.36 τα πληρώματα θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη νυχτερινή ειδική της Κινέττας. Η Κυριακή περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές, με τον τερματισμό να λαμβάνει χώρα στο Λουτράκι.
Στα πάτρια εδάφη ο Σερδερίδης!
Μετά την περσινή του συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις, ο Ιορδάνης Σερδερίδης επιστρέφει στη χώρα όπου γεννήθηκε. Οδηγώντας ένα Citroen DS3 R5, θα αγωνιστεί στον 9ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ που θα διεξαχθεί στις 10 και 11 Οκτωβρίου, με κέντρο το Λουτράκι. Ο Σερδερίδης θεωρεί πολύ σημαντικό το Ράλλυ Ακρόπολις για τον εαυτό του και την οικογένεια του και επιθυμούσε να συμμετάσχει διακαώς, αν και το πρόγραμμα του αυτή την περίοδο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ είναι βαρύ. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα συμμετείχε στον Γύρο της Κορσικής κι από εκεί κατευθείαν ήρθε στην Ελλάδα για τον εθνικό μας αγώνα.
Παραμονές της εκκίνησης, μάλιστα, βρέθηκε σε διαδρομή της Κορινθίας, προκειμένου να ρυθμίσει κατάλληλα το γαλλικό αυτοκίνητο, ενόψει του απαιτητικού αγώνα, έχοντας ως «δάσκαλο» τον νεαρό, αλλά ταχύτατο Karl Kruuda, ο οποίος έχει βρεθεί πίσω από το τιμόνι της DS3 αρκετές φορές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. «Έμεινα ευχαριστημένος από την αίσθηση του αυτοκινήτου στις δοκιμές. Βρήκαμε το κατάλληλο setup για τον αγώνα, με την πολύτιμη βοήθεια του Kruuda», δήλωσε ο Σερδερίδης και πρόσθεσε: «Το Citroen είναι πιο δύσκολο να το στήσεις στο χώμα σε σχέση με το Fiesta. Σε χωμάτινες επιφάνειες δεν είμαι τόσο εξοικειωμένος όσο στην άσφαλτο, παρόλα αυτά κάναμε αρκετές δοκιμές, προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την πρόσφυση και τώρα ο Karl με βοηθάει με τον τρόπο οδήγησής μου που είναι λίγο πιο επιθετικός από όσο πρέπει». Ο Καβαλιώτης οδηγός, πραγματοποίησε τις καθιερωμένες πριν τον αγώνα, αναγνωρίσεις από τις διαδρομές: «Η Κλένια είναι γνωστή από πέρυσι, αν και έχει λίγη περισσότερη άσφαλτο. Το Κεφαλάρι είναι πολύ γρήγορο, γλιστερό και περίπλοκο ως προς την αντιμετώπισή του, ενώ η Ζήρεια ειδικά στην αρχή της, θυμίζει αυτοκινητόδρομο. Την Κινέττα την ξέρουμε λίγο πολύ από πέρυσι ενώ θεωρώ ότι θα με δυσκολέψει η νυχτερινή ειδική αφού η οδήγηση τη νύχτα δεν είναι το καλύτερο μου».
Αναφορικά με τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν στα βουνά της Κορινθίας και τον στόχο του, ο οδηγός δήλωσε: «Ο καιρός θα αποτελέσει πρόκληση και μάλλον έφερα τηνκακοκαιρία μαζί μου από την Κορσική που συμμετείχα το προηγούμενο σαββατοκύριακο! Σίγουρα, θα είναι πιο γλιστερό το οδόστρωμα, αλλά σε αυτές τις επιφάνειες έχω σημειώσει καλύτερες επιδόσεις, όπως στην Ουαλία παλιότερα. Δεν είμαι κορυφαίος οδηγός και αυτό που θέλω είναι να έχω έναν καθαρό αγώνα, να βελτιώσω την οδήγησή μου και να προσπαθήσω για ένα καλό αποτέλεσμα στο τέλος, χωρίς να κάνω λάθη. Στόχος είναι η πρώτη δεκάδα και αν πάνε όλα καλά θεωρώ πως είναι εφικτός».
Η εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις θα δοθεί το Σάββατο στις 15.00 κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Συνολικά, ο αγώνας περιλαμβάνει 9 ειδικές διαδρομές, μήκους 202.63 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto