Στη Σουζούκα θα λύσουν τις διαφορές τους οι δύο ομόσταυλοι

 

 

Δεν πρόλαβαν να ξεμουδιάσουν οι οδηγοί της F1 από το Grand Prix πρι της Μαλαισίας και βρέθηκαν στην πίστα της Σουζούκα. Στην Ιαπωνία λοιπόν το ενδιαφέρον όλων και προπάντων των δύο μονομάχων της Mercedes. Ο Hamilton  ενώ προηγείτο όλη τη χρονιά ξαφνικά βρέθηκε πολύ πίσω από τον ομόσταυλό του. Ο τημ μάνατζερ της Mercedes πάντων είναι πολύ προσεκτικός στις εξηγήσεις που δίνει στον Χάμιλτον. Μέχρι αυτήν την ώρα των επίσημων δοκιμαστικών δεν έχουν αναφέρει κάποια αλλαγή στο αρχικό τους πρόγραμμα. Στη Ferrari έκαναν την πιο επιθετική επιλογή ελαστικών με εννιά σετ μαλακής γόμας. Ειδικότερα ο Sebastian Vettel είναι ο μόνος οδηγός που πήρε μόνο ένα σετ μέσης γόμας για την Ιαπωνία. Οι περισσότερες ομάδες θα χρησιμοποιήσουν τον ίδιο συνδυασμό γομών που είχαν στη Μαλαισία. Δηλαδή  P Zero σκληρή γόμα (πορτοκαλί χρώμα), P Zero μέση γόμα (λευκό χρώμα) και P Zero μαλακή γόμα (κίτρινο χρώμα). Ένα άλλο κοινό στοιχείο των δυο αγώνων είναι πως τα δυο σετ σκληρής γόμας έχουν χαρακτηριστεί και πάλι ως «υποχρεωτικά». Αναπόφευκτα θα χρησιμοποιηθεί απ’ όλους τους οδηγούς κατά τη διάρκεια του αγώνα, τουλάχιστον ένα σετ σκληρής γόμας.

Η Σουζούκα είναι ένας από τους πιο ατμοσφαιρικούς αγώνες της χρονιάς και ταυτόχρονα παλιάς σχολής, χάρη στις γρήγορες στροφές και τις μικρές περιοχές διαφυγής. Όπως και στη Μαλαισία έτσι και εδώ υπάρχει μεγάλη πιθανότητα βροχής κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου: Σε αντίθεση όμως με τη Μαλαισία η πίστα είναι στενή, αυτό καθιστά δύσκολα τα προσπεράσματα. Η θερμοκρασία οδοστρώματος μπορεί να έχει μεγάλη διαφορά από ζεστό καιρό μέχρι κρύες και βρόχινες συνθήκες.  Σε σχέση με πέρσι δεν  υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην πίστα της Ιαπωνίας φέτος. Η μόνη αλλαγή είναι στην ημερομηνία. Φέτος ο  αγώνας διεξάγεται μια βδομάδα αργότερα από πέρυσι, επιστρέφοντας στη βδομάδα που βρίσκονταν και το 2014.

Στην πίστα αυτή οι  ομάδες συνήθως επιλέγουν μεγάλες κλίσεις στις αεροτομές στοχεύοντας σε υψηλές ταχύτητες διέλευσης από τις γρήγορες καμπές.

Προσοχή δίνεται  στα μεγάλα ενεργειακά φορτία που μεταφέρονται διαμέσου των ελαστικών, καθώς αρκετές στροφές είναι παρατεταμένες. Η διάσημη 130R για παράδειγμα προκαλεί την πλευρική φόρτιση g με τη μεγαλύτερη διάρκεια μέσα στη χρονιά.             Ασκούνται μικρές δυνάμεις στον διαμήκη άξονα. Τα πάντα στη Σουζούκα περιστρέφονται γύρω από τα πλευρικά φορτία που ασκούνται στις στροφές. Αυτοί οι παράγοντες προκαλούν μεγάλη φθορά ελαστικών και πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης. Αναμένονται περισσότερες από μια αλλαγές ελαστικών.

Οι επιλογές από γόμες που θα χρησιμοποιήσουν :

  • Πορτοκαλί, σκληρή: Θα χρησιμοποιηθεί στον αγώνα καθώς 2 σετ έχουν χαρακτηριστεί «υποχρεωτικά».
  • Λευκή, μέση: Οι οδηγοί έχουν διαλέξει από ένα έως τέσσερα σετ αυτής της γόμας, προφανώς σκέφτονται διαφορετικά.
  • Κίτρινη, μαλακή: Είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται στην Ιαπωνία η μαλακή γόμα. Θα είναι γρήγορη στις δοκιμές.

Πέρσι τον αγώνα κέρδισε ο  Lewis Hamilton κέρδισε πέρυσι ακολουθώντας στρατηγική δυο αλλαγών. Εκκίνησε με τη μέση γόμα, τη διατήρησε στην 1η αλλαγή στον 16ο γύρο και έβαλε τη σκληρή στον 31ο γύρο. Ο αγώνας των 53 γύρων ήταν στεγνός αλλά είχε βρέξει την Παρασκευή.  Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών υιοθέτησε στρατηγική δυο αλλαγών. Ο Rosberg  χρησιμοποιώντας μέση/σκληρή/σκληρή γόμα κατάφερε να βγει μπροστά (undercut, παράκαμψη) από τους κυριότερους αντιπάλους του και να τερματίσει 2ος.

Στη Σουζούκα θα λύσουν τις διαφορές τους οι δύο ομόσταυλοι

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: