Στην Αμερική το επόμενο γκραν πρι της F1

Suzuka Circuit, Japan.
Sunday 08 October 2017.
Lewis Hamilton, Mercedes F1 W08 EQ Power+, leads Valtteri Bottas, Mercedes F1 W08 EQ Power+, and Max Verstappen, Red Bull Racing RB13 TAG Heuer.
World Copyright: Steven Tee/LAT Images
ref: Digital Image _R3I8542

Μετά τη Σουζούκα σειρά έχει η πίστα Ώστιν. Εκεί θα αναμετρηθούν οι διεκδικητές του φετινού τίτλου. Αν και τα πράγματα έχουν σχεδόν ξεκαθαρίσει ωστόσο ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα. Στις 22 Οκτωβρίου, στον επόμενο αγώνα της F1 θα κριθούν πολλά.

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε το Ιαπωνικό Grand Prix εκκινώντας από την pole με στρατηγική μια αλλαγής: Πολύ μαλακή/μαλακή γόμα. Η θερμοκρασία οδοστρώματος ξεπέρασε τους 40 βαθμούς Κελσίου. Οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν την ίδια τακτική με το νικητή υπήρξε όμως και μια αξιοσημείωτη εξαίρεση: Ο έτερος οδηγός της Mercedes Valtteri Bottas. Καθότι είχε ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα και διένυσε περισσότερους γύρους στο πρώτο μέρος πριν αλλάξει. Το παράδειγμά του ακολούθησε και ο Raikkonen. Τα μονοθέσια που έκαναν περισσότερους γύρους στην αρχή με τα μαλακά ελαστικά ήταν οι Renault, μπήκαν τελευταίες στα πιτ.

Χάρη στις μακριές παρατεταμένες στροφές υψηλής ταχύτητας η Σουζούκα είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες για τα ελαστικά. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στους πρώτους γύρους και το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας μετέπειτα μείωσε λίγο τη φθορά, αυξάνοντας την απόσταση που διένυσαν οι οδηγοί στο πρώτο μέρος.

O Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας τακτική μιας αλλαγής ελαστικών. Στον 22ο γύρο έβγαλε τη πολύ μαλακή και έβαλε τη μαλακή γόμα. Σταμάτησε αμέσως μετά τον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen που τερμάτισε δεύτερος. Ο Ολλανδός έκανε την ίδια αλλαγή πολύ μαλακή/ μαλακή γόμα ένα γύρο πριν, προσπαθώντας να βγει εμπρός (undercut) από τη Mercedes. Προβλέψαμε ότι η τακτική της μιας αλλαγής θα είναι αποτελεσματική σε χαμηλή θερμοκρασία. Τελικά αποδείχτηκε αποτελεσματική και σε ζεστό καιρό χάρη στην εξαιρετική σταθερότητα των δυο γομών και τις δυο περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας (πραγματικό και εικονικό) στην αρχή.

Ακόμη οι επικεφαλής των ομάδων δεν έχουν αποφασίσει για το πόσα pit stop θα κάνουν και τι γόμες θα χρησιμοποιήσουν. Όλα θα κριθούν από τις καιρικές συνθήκες αλλά και τις συμβουλές που θα δώσουν οι ειδικοί της Pirelli.

Στην Αμερική το επόμενο γκραν πρι της F1

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: