Στην κορυφή οι υπηρεσίες mobile apps της Eurobank

Σημαντική διάκριση αποσπώντας 4 συνολικά βραβεία για τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες mobile apps, κατέκτησε η Eurobank στο πλαίσιο της απονομής των βραβείων «MOBILE EXCELLENCE AWARDS» που διοργάνωσε η εταιρία Boussias Communications σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN). Συγκεκριμένα, η Eurobank κατέκτησε τις παρακάτω διακρίσεις:

 

•             Χρυσό Βραβείο στο Eurobank Mobile App στην κατηγορία «Mobile Banking Services»

Με το Χρυσό Βραβείο βραβεύτηκε το Eurobank Mobile App,  η εφαρμογή της Eurobank για έξυπνα κινητά τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας. Το νέο Eurobank Mobile App αποτελεί μετεξέλιξη της m-Banking εφαρμογής της Τράπεζας. Μέσα από ένα σύγχρονο και εύχρηστο περιβάλλον, δίνει τη δυνατότητα για άμεση πρόσβαση σε α) πληροφορίες λογαριασμών, καρτών, δανείων, χαρτοφυλακίων, β) σε ένα πλήθος τραπεζικών συναλλαγών (πληρωμές, μεταφορές, κλπ) καθώς και σε γ) υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας όπως η εύρεση του κοντινότερου Καταστήματος & ΑΤΜ μέσω GPS, χρήσιμα εργαλεία για συναλλαγές, σύνδεση με το Επιστροφή App, κ.ά.  H νέα εφαρμογή της Eurobank ενσωματώνει μια σειρά από καινοτόμα χαρακτηριστικά και υπηρεσίες, όπως εύκολη πρόσβαση απλά με ένα 4 ψήφιο PIN και την ενότητα «Με μια Ματιά», που σκοπό έχουν να βελτιώσουν την εμπειρία χρήσης των πελατών και να συνεισφέρουν στη συνολική τους ικανοποίηση από την Τράπεζα.

•             Χρυσό βραβείο στην υπηρεσία PAF – Pay a Friend στην κατηγορία «Mobile Service for Consumers»

Το Χρυσό Βραβείο απέσπασε η υπηρεσία Paf-Pay a Friend, που αποτελεί τη νέα ξεχωριστή λειτουργία που ενσωματώνεται στο Eurobank Mobile App. Μέσα από το Paf, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα  να στείλουν από το κινητό τους χρήματα σε οποιονδήποτε στην Ελλάδα πιο εύκολα από ποτέ, χωρίς να γνωρίζουν τον αριθμό λογαριασμού του παραλήπτη. Αρκεί να έχουν τον αριθμό του κινητού του ή το e-mail του ανεξάρτητα από το αν ο παραλήπτης είναι πελάτης της Eurobank ή όχι. Μπορούν να στείλουν χρήματα ακόμα και μέσω του Facebook, αρκεί και ο παραλήπτης να είναι εγγεγραμμένος στην υπηρεσία. 

•             Χρυσό Βραβείο στο Επιστροφή App στην κατηγορία «Use of Mobile for Customer Loyalty»

Η Eurobank τιμήθηκε με το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Use of Mobile for Customer Loyalty» για την εφαρμογή για smartphones Επιστροφή App, την πρώτη εφαρμογή που ενεργοποιήθηκε στην Ελλάδα για υποστήριξη loyalty προγραμμάτων πιστωτικών και χρεωστικών καρτών. Η Επιστροφή App αποτελεί ένα σύγχρονο και αναβαθμισμένο τρόπο επικοινωνίας τόσο με τους κατόχους των καρτών Eurobank, όσο και με τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του προγράμματος. Ο πελάτης  έχει στη διάθεσή του ένα εργαλείο on line πρόσβασης στα ευρώ  που έχει διαθέσιμα προς εξαργύρωση από το πρόγραμμα Επιστροφή, γεωγραφικής αναζήτησης των επιχειρήσεων ενδιαφέροντός του, πλοήγησης για τον τρόπο μετάβασης στο σημείο και άμεσης επικοινωνίας με την επιχείρηση για να αξιοποιήσει μία προσφορά τη στιγμή που τον ενδιαφέρει, έχοντας πλήρη εικόνα τιμής, χαρακτηριστικών και διαθεσιμότητας.

•             Ασημένιο Βραβείο στο Επιστροφή Mobile App Xmas campaign 2015 στην κατηγορία «Mobile Advertising Campaign»

Το Ασημένιο Βραβείο για την εφαρμογή Επιστροφή App κατέκτησε η Τράπεζα στην κατηγορία «Mobile Advertising Campaign» για την Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του προγράμματος που προβλήθηκε τον Δεκέμβριο του 2015. Η διαφημιστική καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Τις γιορτές προτεραιότητα έχουν οι άλλοι, τα δώρα και οι στιγμές που θες να τους χαρίσεις», απόλυτα εναρμονισμένη με το επικοινωνιακό ύφος της Τράπεζας, ανέδειξε ένα σημαντικό όφελος για τον πελάτη στις αγοραστικές ανάγκες της περιόδου, ανταμείβοντας τον τόσο για τη χρήση των καρτών όσο και της ίδιας της εφαρμογής Επιστροφή App.

Οι διακρίσεις αυτές, αποτελούν για την Eurobank μια αναγνώριση της προσπάθειας που καταβάλλεται για την παροχή καινοτόμων και ευρηματικών λύσεων και υπηρεσιών στους πελάτες της Τράπεζας, ώστε να απολαμβάνουν όχι μόνο το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης αλλά και να μπορούν να ακολουθούν τις ραγδαία αυξανόμενες απαιτήσεις και ανάγκες που δημιουργεί η τεχνολογική εξέλιξη.

typosthes.gr-Oikonomia

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: