Μέχρι σήμερα είχαμε συνηθίσει το Ράλι Φθιώτιδος άλλοτε χωμάτινο και άλλοτε με ειδικές διαδρομές μικτές. Περιελάμβαναν και χώμα και άσφαλτο. Όμως αυτό ανέβαζε το κόστος του αγώνα γιατί οι αγωνιζόμενοι έπρεπε να έχουν και χωμάτινα αλλά και ασφάλτινα λάστιχα.
Οι δύσκολες εποχές και η κακή οικονομική κατάσταση στους περισσότερους Έλληνες ανάγκασαν τους υπεύθυνους της λέσχης που διοργανώνει τον αγώνα να κάνουν το φετινό αγώνα μόνο σε ασφάλτινες ειδικές. Ο φετινός αγώνας (6-7 Μαίου) θα σηματοδοτήσει τη συνέχεια του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι.
Στο επόμενο χρονικό διάστημα, η περιοχή της Φθιώτιδας θα αποτελέσει το επίκεντρο των αγωνιστικών δραστηριοτήτων του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και πιο συγκεκριμένα των αγώνων ράλλυ. Η αρχή θα γίνει με το Ράλι Φθιώτιδος, η 34η εκδοχή του οποίου θα διοργανωθεί από το Αθλητικό Σωματείο «Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας» (Α.Λ.Α.Λ.) και θα αποτελέσει τον 2ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι 2017.
Το 34ο Ράλι Φθιώτιδος είναι ο πρώτος ασφάλτινος αγώνας του φετινού Πρωταθλήματος Ράλλυ, που ως γνωστόν είναι μικτό, με 3 αγώνες να διεξάγονται σε χώμα και ισάριθμους σε άσφαλτο. Αν και πέρυσι το Ράλι Φθιώτιδος ήταν χωμάτινο, φέτος η επιφάνεια του αγώνα θα αλλάξει, γεγονός που μπορεί να διαφοροποιεί τη φυσιογνωμία του, ωστόσο δε δυσκολεύει ιδιαίτερα το έργο της Οργανωτικής Επιτροπής, αφού η περιοχή της Λαμίας είναι γνωστό πως διαθέτει ποικιλία από όμορφες και ενδιαφέρουσες, για αγωνιζόμενους και θεατές, διαδρομές σε κάθε είδους επιφάνεια. Το επίκεντρο του αγώνα θα στεγαστεί στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου θα βρίσκονται ο Χώρος Εκκίνησης και Τερματισμού, η Ανασυγκρότηση και το Service Park, ενώ η Γραμματεία θα στεγάζεται κατά τη διάρκεια του αγώνα στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Ντότσικας-ΕΤΑΣΕ ENEOS, που είναι για ακόμη μια φορά δίπλα στις διοργανώσεις της Α.Λ.Α.Λ. ως Χορηγός.
Η διάρκεια του ράλι θα είναι διήμερη, καθώς το αγωνιστικό πρόγραμμα του Σαββάτου 6 Μαΐου περιλαμβάνει την εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή του αγώνα, που είναι η γνωστή διαδρομή «Μπράλος-Σκαμνός» μήκους 15,6 χιλιομέτρων, η οποία χρησιμοποιήθηκε πρόσφατα τόσο στο 8ο Ράλι Σπριντ Μπράλου «Τάσος Καπέλλας» όσο και στο Ράλι Λαμίας. Έπειτα, τα πληρώματα θα επιστρέψουν στη Λαμία για ανασυγκρότηση και θα προετοιμαστούν για το δεύτερο σκέλος, που θα διεξαχθεί την Κυριακή 7 Μαΐου και περιλαμβάνει 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές. Ο λόγος για την Καλοσκοπή μήκους 13,17 χιλιομέτρων και τη Νέα Παύλιανη, η οποία έχει μήκος 19,05 χιλιομέτρων και διαφοροποιείται από ότι είχαμε συνηθίσει, καθώς θα διασχίζει το χωριό Σκαμνός με κατεύθυνση προς Λαμία και θα τερματίζει μετά από 3 χιλιόμετρα. Με αυτόν τον τρόπο, διαμορφώνεται ένας αγώνας 5 Ειδικών Διαδρομών και μήκους 80,04 αγωνιστικών χιλιομέτρων, μέσα από τα οποία θα κριθούν οι τελικοί νικητές.
Από το πλευρό των ανθρώπων της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Λαμίας δε θα μπορούσαν να απουσιάζουν η Περιφερειακή Ενότητα Φθιώτιδας, ο Δήμος Λαμιέων και το Επιμελητήριο Φθιώτιδας, που για ακόμη μια φορά στηρίζουν έμπρακτα την προσπάθεια, όντες ταυτόχρονα και συνδιοργανωτές ενός αθλητικού γεγονότος που θα θέσει για ακόμη μια φορά τη Λαμία στο κέντρο του ενδιαφέροντος.
Ο τεχνικός και διοικητικός έλεγχος θα γίνει το Σάββατο 6 Μαΐου, ώρα 12:30-15:30
Στις 6 και 7 Μαΐου το 34ο Ράλι Φθιώτιδος
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto