Την Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου, σε πέντε ημέρες από σήμερα, ξεκινάει ο 2ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) στην παγωμένη Σουηδία. Επιτέλους θα δούμε αγώνα με χιόνι. Ήδη οι ομάδες που συμμετέχουν στο WRC βρίσκονται στην Umea και δοκιμάζουν λάστιχα και αναρτήσεις ενώ κάποια από τα πληρώματα που θα τρέξουν στον αγώνα, συμμετέχουν σε τοπικούς αγώνες κάνοντας μια καλή προθέρμανση ενόψει του Rally Sweden.
Από τις 9 έως τις 12 Φεβρουαρίου (Κυριακή) οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν 18 Ειδικές Διαδρομές στην περιοχή Umea, συνολικού μήκους 301.18 χλμ ( το σύνολο του αγώνα είναι 1194.16 χλμ).
Στον αγώνα έχουν δηλώσει 52 συμμετοχές. Τα εννέα πληρώματα είναι με εργοστασιακά αυτοκίνητα- υβριδικά Rally 1 και τα 25 είναι αγωνιστικά που συμμετέχουν στο WRC2.
Η αγωνιστική ομάδα της Toyota «κατεβάζει» τέσσερα εργοστασιακά GR Yaris Rally1 με τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen, Elfyn Evans-Scott Martin, Takamoto Katsuta-Aaron Johnston και Lorenzo Bertelli-Simone Scattolin. Ο Ιταλός Lorenzo Bertelli ,34 ετών είναι ο πρώτος ιδιώτης που θα αγωνιστεί εργοστασιακό της Toyota.
Η αγωνιστική ομάδα της Hyundai «κατεβάζει» τρία i20 N Rally1 με τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe, Esapekka Lappi-Janne Ferm και Craig Breen-James Fulton.
Η αγωνιστική ομάδα της M-Sport Ford, «κατεβάζει» δύο Puma Rally1 με τους Ott Tanak-Martin Jarveoja και Pierre-Louis Loubet-Nicolas Gilsoul.
Οι Εσθονοί έκαναν μερικές δοκιμές στα χιονισμένα βουνά της Σουηδίας και τώρα θέλουν να βελτιώσουν τα κρατήματα στις γλιστερές επιφάνειες για να κινηθούν στο όριο.
Στη Σουηδία δεν θα είναι και τόσο εύκολα ούτε για τους Εσθονούς της Ford αλλά ούτε για τους Βέλγους της Hyundai. Εκεί είναι υπόθεση των Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen που το 2022 κέρδισαν τον αγώνα και έδωσαν και την πρώτη νίκη στο GR YARIS Rally1 HYBRID. Στον αγώνα αυτό, απόντος του S.Ogier (που κέρδισε το Rally Monte Carlo), o Φινλανδός θα έχει λιγότερο άγχος. Ήδη βρίσκεται στη 2η θέση της βαθμολογίας και αισιοδοξεί να ανέβει το πρώτο σκαλί στο βάθρο του τερματισμού.
Ο τημ μάνατζερ της ομάδας Jari-Matti Latvala λίγο πριν ξεκινήσουν οι δοκιμές στη Σουηδία είπε:
«Το αποτέλεσμά μας στο Ράλι Μόντε Κάρλο ήταν ένα πολύ καλό ξεκίνημα. Ανυπομονούμε για τον αγώνα στη Σουηδία. . Έχω πολύ καλές αναμνήσεις από τη Σουηδία. Πέρυσι ο Kalle κατάφερε να κερδίσει . Πολλά θα εξαρτηθούν και από τον καιρό. Από το στρώμα του χιονιού που θα υπάρχει στις ειδικές. Αν έχει αρκετό χιόνι, θα είναι δύσκολο για τον Kalle που ξεκινάει πρώτος. Να δούμε τι θα κάνει ο Elfyn. Δεν θα του ασκήσουμε καμιά πίεση. Θα τον αφήσουμε να κινηθεί όπως ο ίδιος θέλει. Πίεση θα υπάρχει από τον O.Tanak ο οποίος είναι εξαίρετός οδηγός και πολύ έμπειρος στους χιονισμένους δρόμους».
Flat-out on snow and ice!
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, ford, hyundai, toyota, Σουηδία