Αυτό συνέβη και στο fashion show του ιταλικού οίκου Fendi, με την Silvia Venturini Fendi να δημιουργεί μία συλλογή για να επαναπροσδιορίσει το γυναικείο dress code μέσα από το δεύτερο κύμα φεμινισμού που έχει επιφέρει μία αλλαγή στις νέες συλλογές των περισσότερων οίκων μόδας.
Έτσι, αυτή τη φορά, το fashion show του Fendi με την συνεργασία της τρίτης γενιάς σχεδιάστριας της οικογένειας Fendi αλλά και του στενού συνεργάτη της, Karl Lagerfeld, όλα τα looks είχαν ένα συγκεκριμένο σκοπό, να επαναφέρουν τα ’80s και τον δυναμισμό των γυναικείων ρούχων μαζί με το logo του οίκου κι όλα αυτά σε μία πιο σύγχρονη μορφή. Όπως είπε και η Silvia Venturini Fendi, σε μία πατριαρχική χώρα οι γυναίκες χρειάζονται τα δικά τους όπλα για να ανοίξουν πόρτες και να δώσουν τις μάχες τους και τα ρούχα είναι ένα από τα ρούχα και το στιλ που επιλέγουν.
AP Photo/Antonio Calanni
Αυστηρές, σχεδόν ανδρικές γραμμές, πιέτες, καρό αλλά και έντονη ώμοι με θηλυκά στοιχεία όπως τα γούνινα στοιχεία και τα φίνα μεταξένια υφάσματα ήταν όσα χαρακτηρίζουν τη νέα συλλογή του οίκου Fendi.
AP Photo/Antonio Calanni
AP Photo/Antonio Calanni
AP Photo/Antonio Calanni
AP Photo/Antonio Calanni
AP Photo/Antonio Calanni
AP Photo/Antonio Calanni
AP Photo/Antonio Calanni
AP Photo/Antonio Calanni
AP Photo/Antonio Calanni
AP Photo/Antonio Calanni
Κεντρική φωτογραφία: AP Photo/Antonio Calanni
Moda