Τα βλέμματα στρέφονται τώρα στο επόμενο γκραν πρί που θα γίνει στην Ουγγαρία στις 24 Ιουλίου.
Εκεί τα πράγματα δείχνουν προς το παρόν ότι θα είναι καλύτερα από αυτά τα φαινόμενα που παρουσιάσθηκαν στο Βρετανικό Grand Prix. Θα θυμόσαστε τι έγινε όταν 15 λεπτά πριν την εκκίνηση μια καταιγίδα ακύρωσε όλα τα σενάρια στρατηγικής. Ο αγώνας ξεκίνησε με αυτοκίνητο ασφαλείας και όταν μπήκε στα πίτς και ξεκίνησε ο αγώνας οι οδηγοί έπρεπε ν’ αντιδρούν άμεσα ανάλογα με την κατάσταση της πίστας.
Αλλού στέγνωσε γρήγορα και αλλού γλιστρούσε επικίνδυνα. Ο Hamilton οδήγησε από την αρχή τον αγώνα και σταμάτησε στον 7ο γύρο για να βάλει ενδιάμεσα ελαστικά και μετά στον 17ο γύρο για να βάλει στεγνά ελαστικά (μέση γόμα).
Είναι ασυνήθιστο στο μέσον του αγώνα να βλέπουμε όλους τους οδηγούς να ακολουθούν ακριβώς την ίδια στρατηγική ελαστικών: βρόχινα, ενδιάμεσα και μετά μέση γόμα. Οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποίησαν μέχρι το τέλος το πρώτο σετ μέσης γόμας, πραγματοποιώντας συνολικά δυο pit stop στον αγώνα. Αυτή η στρατηγική επελέγη από τους 10 πρώτους. Οι τρεις πρώτοι είχαν διαφορά μικρότερη από 10 δευτερόλεπτα στον τερματισμό. Απ’ όλους όσοι επέλεξαν στρατηγική τριών αλλαγών πιο ψηλά τερμάτισε ο Felipe Massa που έβαλε λίγο πριν το τέλος του αγώνα τη μαλακή γόμα.
Ο Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli δήλωσε για το βρετανικό γκραν πρι: «Η απειλή της βροχής πραγματοποιήθηκε τελικά πριν την εκκίνηση του αγώνα. Αυτό άλλαξε άρδην την περιπλοκότητα του αγώνα και την στρατηγική ελαστικών, ειδικά καθότι το αυτοκίνητο ασφαλείας οδήγησε επί μακρόν την κούρσα στην αρχή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα σε μια πίστα που στέγνωνε όλοι οι οδηγοί να κινηθούν σταδιακά από βρόχινα σε ενδιάμεσα ελαστικά και μετά σε σλικ: Ο χρόνος αλλαγής των ελαστικών ήταν καθοριστικός. Η μάχη για τις πρώτες θέσεις ήταν αμφίρροπη καθόλη τη διάρκεια και μέχρι το τέλος του αγώνα. Κατά τη διάρκεια του είδαμε μια ευρεία ποικιλία καιρικών συνθηκών για την οποία φημίζεται η Βρετανία. Παραταύτα οι οδηγοί σε κάθε περίπτωση μπορούσαν να πιέσουν οριακά μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας».
Ο Lewis Hamilton πάντως το χάρηκε ιδιαίτερα. Πρώτον γιατί του αρέσει να οδηγεί στη βροχή, δεύτερο γιατί κέρδισε τον αγώνα και πήρε τους πολύτιμους βαθμούς και τρίτον γιατί ήθελε τη νίκη αυτή στην πατρίδα του.
Υπομονή τώρα να δούμε πώς θα εξελιχθεί ο αγώνας στην Ουγγαρία. Η πίστα της Ουγγαρόρινγκ είναι γρήγορη, έχει καλά ανοίγματα για προσπεράσματα και θέλει σωστή επιλογή ελαστικών αν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές.
Στο Ουγγαρόρινγκ τα «φώτα» της F1
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto