Η Honda παρουσιάζει τις νέες εκδόσεις μοτοσυκλετών που τιμούν δύο από τα πιο διάσημα ονόματα στον κόσμο των δύο τροχών: ‘Fireblade’ and ‘CB’.
Είκοσι πέντε χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε η πρώτη CBR900RR Fireblade, δύο νέες εκδόσεις της επαναστατικής μοτοσυκλέτας σηματοδοτούν την 25η επέτειο: είναι η πλήρως ανανεωμένη CBR1000RR Fireblade SP και η νέα CBR1000RR Fireblade SP2.
Ήδη από τότε που παρουσιάστηκε, προτεραιότητα στην ατζέντα της Fireblade στην κατηγορία Super Sports είχαν το βάρος, η συμπεριφορά και η ευελιξία.
Συνεχίζοντας την παράδοση του ‘Απόλυτου Ελέγχου’ η Fireblade SP ΜΥ 2017 δίνει έμφαση στη σχέση ισχύος / βάρους, με μείωση βάρους κατά 15kg και μέγιστη ισχύ αυξημένη κατά 8kW. Η βελτιωμένη κατά 14% σχέση ισχύος/ βάρους την κατατάσσει σε ένα επίπεδο πρωτοφανές στην ιστορία της Fireblade.
Για το 2017, η Fireblade SP και η SP2 προχωρούν στο ‘Επόμενο Στάδιο Απόλυτου Ελέγχου’ με ένα ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων, που εξελίχθηκε με πρότυπο την έκδοση δρόμου της RC213V-S, ενός εργαλείου της Honda στο MotoGP, που υποστηρίζει τον αναβάτη σε όλες τις συνθήκες. Διατίθενται πολλαπλά προγράμματα ισχύος, ρυθμίσεις φρένου κινητήρα και Honda Selectable Torque Control, καθώς και Quickshifter, Downshift Assist και νέο ABS. Το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ανάρτησης Öhlins Electronic Control Suspension μπορεί να προγραμματιστεί με απαράμιλλα επίπεδα ακρίβειας.
Για πρώτη φορά η Fireblade, που επίσης διατίθεται για το 2017, πλαισιώνεται από την Fireblade SP2,. Η SP2 περιλαμβάνει ελαφριούς τροχούς της Marchesini και ανασχεδιασμένες βαλβίδες, θάλαμο καύσης και έμβολα. Ένα κιτ προετοιμάζει τη μοτοσυκλέτα για χρήση στην πίστα, είτε για αγώνες ή απλά track days.
Στην Intermot παρουσιάστηκαν επίσης η αναβαθμισμένη CB1100 EX και η νέα CB1100 RS, δύο εξαιρετικά παραδείγματα μηχανολογίας Honda. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει επανασχεδιαστεί και τώρα δεν περιλαμβάνει ορατούς αρμούς συγκόλλησης. Πλαϊνά καλύμματα, σέλες, πίσω φτερό και μαρσπιέ έχουν αναβαθμιστεί δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον ισχυρό, αυθεντικό χαρακτήρα της CB. Νέα φώτα LED προσδίδουν μία μοντέρνα πινελιά στη ρετρό σχεδίαση. Το πιο κοντό σιλανσιέ παράγει πιο χαρακτηριστική χροιά στον ήχο του κινητήρα.
Ενώ η CB1100 EX αποπνέει ακόμα πιο κλασική γοητεία λόγω των τροχών 18 ιντσών από σφυρήλατο ατσάλι με επικάλυψη ψευδαργύρου και 40 ακτίνες, η νέα CB1100 RS υιοθετεί πιο σπορτίφ café racer στυλ, με νέους τροχούς 17” από χυτό αλουμίνιο που συνδυάζονται με φαρδιά, σπορ ελαστικά, μικρότερη γωνία κάστερ και χαμηλότερο τιμόνι.
Πηγή : Honda – Αφοι Σαρακάκη
Τα νέα μοντέλα Fireblade και CB1100 στο περίπτερο της Honda στην Έκθεση Intermot στην Κολωνία
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, μοτοσυκλέτα, χρόνια