Τις παλιές καλές εποχές του shopping τα μόνα ρούχα και αξεσουάρ που τρέχαμε να προλάβουμε πριν εξαφανιστούν δεν ήταν άλλα από αυτά που προέκυπταν από τη συνεργασία κάποιου high street brand (δεν H&M) με κάποιο μεγάλο οίκο μόδας (δες Marni, Versace, Matthew Williamson και άλλοι). Τώρα όμως τα πράγματα έχουν γίνει πιο περίπλοκα στο χώρο της μόδας και να θες να μείνεις μέσα στο παιχνίδι και να είσαι πάντα fashion update, πρέπει να είσαι εξαιρετικά γρήγορη.
Τι ακριβώς εννοούμε; Ότι πλέον υπάρχουν νέα fashion brands τα οποία έχουν τέτοια απήχηση ανάμεσα στο στυλάτο κοινό του διαδικτύου, που τα προϊόντα τους εξαντλούνται μέσα σε λίγες μόνο ώρες. Εμείς σου παραθέτουμε τρία από αυτά παρακάτω ώστε την επόμενη φορά να ξέρεις που να κάνεις το κλικ σου!
RIXO
Δύο φίλοι, η Henrietta Rix και ο Orlagh McCloskey, ξεκίνησαν το vintage styly brand, Rixo, το 2015 και τώρα όσες έχουν καταφέρει αν αποκτήσουν και να φορέσουν ένα από τα φορέματά τους αξίζουν πραγματικά κάποιου είδους βραβείο τιμής ανάμεσα στα μέλη της fashion κοινότητας, καθώς κάθε κομμάτι τους γίνεται sold out με ταχύτητα αστραπής. Η μηχανή αναζήτησης όσο αφορά ζητήματα μόδας, Lyst, μας λέει ότι τα Rixo ήταν στα τρία κορυφαία ονόματα που σημείωσαν άνοδο κατά τους τελευταίους τρεις μήνες και οι έρευνες αναζήτησης γύρω από το όνομά τους αυξήθηκαν κατά 72%. Η Lyst σημειώνει ότι, παραδείγματος χάριν, το φόρεμα Millie με τα αστέρια, εξαντλήθηκε μέσα σε τρεις ώρες. Τα Rixo έκαναν και το ντεμπούτο του στο Net-a-Porter φέτος και είναι ήδη στις πέντε καλύτερες σύγχρονες μάρκες, με μερικά σύνολά τους να «εξαφανίζονται» από τα «ράφια» του γνωστού e-shop μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο. Ο λόγος για την υστερία των αγοραστών (εκτός από το γεγονός ότι τα προϊόντα είναι τόσο κομψά και θηλυκά) είναι και η μοναδικότητα των ρούχων τους. Κανένα κομμάτι δεν παράγεται μαζικά, παρά βγαίνει μόνο σε 50 «αντίτυπα» τα οποία φυσικά δεν επαναλαμβάνονται. Άρα είναι σχεδόν απίθανο να δεις κάποια άλλη να φοράει το ίδιο φόρεμα με εσένα και αυτό είναι πολύ σημαντική πληροφορία, για εμάς τις γυναίκες, πριν κάνουμε την επόμενη online αγορά μας.
ROUJE
Το γαλλικό fashion brand Rouje δημιουργήθηκε από «το αστέρι των street style εμφανίσεων», Jeanne Damas, αλλά θα δυσκολευτείς να βρεις οτιδήποτε διαθέσιμο για να αγοράσεις στο site της, επειδή ό,τι φορέσει η ίδια γίνεται sold out σε χρόνο dt. Πιο συγκεκριμένα το midi floral φόρεμα «Laura», αποτελεί έναν εμπορικό αστικό μύθο γιατί πάντα πωλείται και εξαφανίζεται από το stock μέσα σε λίγες ώρες – πώς, λοιπόν, ένα κορίτσι να προλάβει το πάρει; Το brand ανακοινώνει πότε ανανεώνεται το εμπόρευμά του με ένα emoji συναγερμού στο Instagram αλλά και πάλι τα ρούχα του δεν είναι ποτέ διαθέσιμα για περισσότερο από μία ημέρα. Άλλα υπέροχα και δυσεύρετα κομμάτια, σχεδόν εξίσου δημοφιλή με το «Laura» είναι ένα cropped jean που ονομάζονται «The Swan» και wrap μπλούζες και φορέματα, από τη σειρά «Yves».
MUUN
Ένα άλλο καινούργιο fashion brand που σιγά σιγά γίνεται «θρυλικό» είναι το παριζιάνικο label, Muun. Eίναι η εταιρεία που φτιάχνει τις τσάντες-καλάθι που έχουμε ήδη αποθεώσει στο Instagram και αυτή τη στιγμή πωλούνται στο MatchesFashion, στο Moda Operandi και, φυσικά, στο Net-a-Porter. Η Lyst (η μηχανή αναζήτησης που αναφέραμε και παραπάνω) μας λέει ότι τους τρεις τελευταίους μήνες, όταν οι γυναίκες ψάχνουν για «τσάντες», τρεις από τέσσερις φορές έχουν κάνει κλικ πάνω σε ένα κομμάτι Muun. Η τετράγωνη basket bag, συγκεκριμένα, ήταν η πιο δημοφιλής σύμφωνα με τη Lyst και πραγματικά εξαντλήθηκε στο Net-a-Porter μέσα σε λίγες ώρες.
(?)
moda