Μετά το μονότονο Γκραν πρι στο Σπα στο Βέλγιο και το άνετο 1-2 των Mercedes οι πιλότοι βρίσκονται στην πίστα της Μόντσα και ήδη μελετούν την πίστα και την ποιότητα της ασφάλτου. Ο Χάμιλτον που κέρδισε στο Βέλγιο θέλει νίκη και στην Ιταλία. Στόχος του είναι να καταρρίψει το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ. Και για να το πετύχει θέλει ακόμη δύο νίκες. Στο Βέλγιο ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε το Βελγικό Grand Prix εκκινώντας από την pole. Σταμάτησε μόνο μια φορά για ν’ αλλάξει από μέση σε σκληρή γόμα στον 11ο γύρο υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, το οποίο κράτησε αρκετά. Οι τρεις οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο ακολούθησαν παρόμοια στρατηγική.
Η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας επηρέασε πολύ τη στρατηγική, καθώς όλοι οι οδηγοί, εκτός από δυο, σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικών. Από τους οδηγούς που σταμάτησαν μόνο ο Alex Albon δεν έβαλε τη σκληρή γόμα για το δεύτερο μέρος. Προτίμησε να βάλει τη μέση γόμα. Οι οδηγοί που δεν σταμάτησαν ήταν ο Pierre Gasly με την AlphaTauri και ο Sergio Perez με τη Racing Point. Ο Gasly ήταν ο μόνος οδηγός που εκκίνησε στον αγώνα με τη σκληρή γόμα, άλλαξε σε μέση στον 26ο γύρο και τερμάτισε 8ος κερδίζοντας 4 θέσεις. Ο Perez άλλαξε από μαλακή σε σκληρή μετά από 18 γύρους και κατάφερε να βαθμολογηθεί.
Οι τέσσερις πρώτοι τερμάτισαν με τη σειρά που εκκίνησαν. Οι επτά πρώτοι έκαναν τη μοναδική αλλαγή ελαστικών υπό το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας. Μόνο τρεις οδηγοί σταμάτησαν δυο φορές: Ο Charles Leclerc με Ferrari, ο Nicholas Latifi με Williams, και ο Kevin Magnussen με Haas. Παρότι οι προβλέψεις έκαναν λόγο για βροχή, ο αγώνας ήταν στεγνός από την αρχή ως το τέλος.
ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
- ΣΚΛΗΡΗ C2: Χρησιμοποιήθηκε για το τελευταίο μέρος του αγώνα, απ’ όλους τους οδηγούς εκτός από τους Albon, Gasly, Leclerc, Latifi and Magnussen. Οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μ’ αυτή τη γόμα 33 γύρους, μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο οδηγός της Renault, Daniel Ricciardo πέτυχε μ’ αυτή τη γόμα τον ταχύτερο γύρο αγώνα στον τελευταίο γύρο.
- MEΣΗ C3: Μια δημοφιλής επιλογή για την εκκίνηση του αγώνα. Επελέγη από τους τρεις πρώτους στην εκκίνηση και τελικά στο βάθρο, καθώς μ’ αυτή κατετάγησαν στο Q2. Ο Albon συμπλήρωσε 33 γύρους μ’ αυτή τη γόμα. ΜΑΛΑΚΗ C4: Ο Sergio Perez δεν σταμάτησε υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας και έκανε ένα μεγάλο πρώτο μέρος μ’ αυτή τη γόμα καθώς. Παρότι η μαλακή γόμα δεν ήταν διαθέσιμη εδώ πέρυσι, επέδειξε μεγάλη σταθερότητα κατά την χρήση της.
Τα βλέμματα της F1 είναι στραμμένα στην Μόντζα gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto