Τα βρόχινα λάστιχα δεν «πρόδωσαν» τον Hamilton

 

 

Για το Grand Prix του Μονακό και τα αποτελέσματα γράψαμε την Κυριακή το βράδυ. Αναφερθήκαμε στον αγώνα του Μονακό και για τη νίκη του Hamilton. Σήμερα όμως θα δούμε κάποιες λεπτομέρειες από τον αγώνα που ξεκίνησε υπό βροχή πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτό άλλαξε άρδην την στρατηγική αγώνα καθώς όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν υποχρεωτικά (σ.σ: βάση κανονισμών) με τα βρόχινα ελαστικά Cinturato Blue.

To αυτοκίνητο ασφαλείας οδήγησε την κούρσα για επτά γύρους και μετά από λίγο οι περισσότεροι οδηγοί έβαλαν ενδιάμεσα ελαστικά. Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton ήταν ο ένας από τους δυο οδηγούς που παρέμεινε στη πίστα με τα βρόχινα ελαστικά παρότι η διαδρομή είχε στεγνώσει. Όταν μπήκε για αλλαγή στον 31ο γύρο έβαλε κατευθείαν την πάρα πολύ μαλακή γόμα με το μωβ σιρίτι, P Zero Purple.

Ο κάτοχος της pole, Daniel Ricciardo (Red Bull) έβαλε ένα γύρο μετά την πολύ μαλακή γόμα P Zero Red, σ’ ένα pit stop που διήρκησε πολύ. Βγαίνοντας βρέθηκε ακριβώς πίσω από το Hamilton και αυτή ήταν η απαρχή μιας μοναδικής κόντρας ανάμεσά τους για την κορυφή.

Ο οδηγός της Force India, Sergio Perez ακολούθησε μια εναλλακτική στρατηγική και κατάφερε παρότι εκκινούσε από την 8η θέση να τερματίσει 3ος. Ο Perez όταν έβγαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά έβαλε την μαλακή γόμα (κίτρινο σιρίτι) P Zero Yellow.

Χρησιμοποιήθηκαν εκτεταμένα στον αγώνα και οι πέντε τύποι ελαστικών που υπήρχαν στο Μονακό – βρόχινα, ενδιάμεσα, μαλακή γόμα, πολύ μαλακή γόμα και πάρα πολύ μαλακή γόμα. Επειδή ο αγώνας χαρακτηρίστηκε «βρεγμένος» δεν υπήρχε η υποχρέωση χρήσης δυο διαφορετικών γομών. Οι οδηγοί της Mercedes συμπλήρωσαν 47 ολόκληρους γύρους με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Αυτό δεν είχε δοκιμαστεί ποτέ είτε σε δοκιμές εξέλιξης είτε στις ελεύθερες δοκιμές πριν τον αγώνα. Μάλιστα ο Hamilton πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο λίγο πριν το φινάλε.

Στον αγώνα στο Πριγκιπάτο οι επικεφαλής των ομάδων πρέπει να παίρνουν στιγμιαίες αποφάσεις για τη στρατηγική. Είδαμε πολλές διαφορετικές τακτικές με το Lewis Hamilton να διατηρεί τα βρόχινα ελαστικά μέχρι να τα αλλάξει απευθείας με σλικ ελαστικά μωβ χρώματος. Αυτό ήταν κομβικό στοιχεία για την εμπνευσμένη του νίκη. Είδαμε μια σπουδαία μίξη διαφορετικών στρατηγικών που επέτρεψε σ’ έναν αριθμό οδηγών να τερματίσουν πιο ψηλά απ’ ότι εκκινούσαν σε μια διαδρομή όπου τα προσπεράσματα είναι εξαιρετικά δύσκολα».

 

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: