«Παρά τα επιμέρους προβλήματα στην κυβέρνηση, το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων προχωράει ικανοποιητικά» δήλωσε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στ. Πιτσιόρλας, τονίζοντας ότι το πρόγραμμα αυτό έπρεπε να υλοποιηθεί ούτως ή άλλως ώστε η οικονομία να περάσει σε φάση ανάπτυξης.
Μιλώντας για το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος λέει ότι ξεκινά η διαπραγμάτευση για την επέκταση της σύμβασης. Σχετικά με το Ελληνικό σημειώνει ότι εντός του Απριλίου ολοκληρώνονται οι διαπραγματεύσεις, μια επένδυση που θα φέρει 40.000 νέες θέσεις εργασίας. Για τον ΟΛΠ επισημαίνει ότι αναμένεται η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για να υπογραφεί η σύμβαση.
«Οι ιδιωτικοποιήσεις έπρεπε να γίνουν ούτως ή άλλως»
«Η κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ κάνουν μια δύσκολη προσπάθεια να προχωρήσει ένα πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, το οποίο ούτως ή άλλως, και με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, αντιμετώπιζε προβλήματα, [...] και επομένως είναι λογικό να αντιμετωπίζει κάποιες παραφωνίες.» επισήμανε ο κ. Πιτσιόρλας.
«Τα βήματα που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα δείχνουν ότι η κυβέρνηση λειτουργεί αποτελεσματικά, παρά τα επιμέρους προβλήματα. Για να περάσει η ελληνική οικονομία σε μία καινούργια φάση ανάπτυξης, νομίζω ότι αυτό το πρόγραμμα (ιδιωτικοποιήσεων) έπρεπε να γίνει ούτως ή άλλως» πρόσθεσε.
Οι εξελίξεις για Ελευθέριος Βενιζέλος, Ελληνικό και ΟΛΠ
Αναφερόμενος στη σύμβαση παραχώρησης του «Ελευθέριος Βενιζέλος» είπε πως «προχθές υπήρξε μια απόφαση του ΔΣ του αεροδρομίου, σε απάντηση της επιστολής που είχε στείλει το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο αποδέχεται την διαπραγμάτευση για την παράταση της υπάρχουσας σύμβασης. Επομένως, τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία αυτή».
Προειδοποίησε ωστόσο ότι «θα κρατήσει βεβαίως για μεγάλο χρονικό διάστημα, διότι είναι μια δύσκολη και τεχνική διαπραγμάτευση. Θα καταλήξει όμως σε ένα διάστημα κάποιων μηνών, αλλά πιστεύω ότι θα έχει θετικό αποτέλεσμα, διότι θα εξασφαλίσει μια προοπτική σταθερότητας στο αεροδρόμιο. Το «Ελευθέριος Βενιζέλος» είναι ούτως ή άλλως μια εταιρεία που πάει πάρα πολύ καλά και θα τη ζήλευε κάποιος».
Για το Ελληνικό, είπε πως «είμαστε σε φάση διαπραγματεύσεων, το Δημόσιο, με τους επενδυτές για βελτιώσεις στην υπάρχουσα σύμβαση και έχουμε στόχο να τελειώσουμε τις διαπραγματεύσεις μέσα στον Απρίλιο και να γίνει μια συνεννόηση για να προχωρήσει η αδειοδότηση και υλοποίηση αυτού του έργου».
«Οι γύρω Δήμοι είναι θετικοί και μετέχουν σ’ αυτή τη συζήτηση. Θεωρώ ότι είμαστε κοντά στο να ολοκληρωθεί αυτή η φάση των διαπραγματεύσεων. Υπολογίζεται ότι θα δημιουργηθούν περίπου 40.000 νέες θέσεις εργασίας» πρόσθεσε.
Σε ό,τι αφορά το λιμάνι του Πειραιά σημείωσε ότι «σ’ αυτή τη φάση έχουμε στείλει το φάκελο στο Ελεγκτικό Συνέδριο και γίνεται ο έλεγχος νομιμότητας όλων των διαδικασιών. Από τη στιγμή που θα έχουμε την απόφασή του, θα προχωρήσουμε στην υπογραφή αυτής της σύμβασης και θα έλθει στη Βουλή. Θα εκκρεμεί και η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.»
» Ο Πειραιάς θα γίνει ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου και αυτό θα βοηθήσει πάρα πολύ και την απασχόληση και την οικονομία και την ανάδειξη του Πειραιά ως τεράστιο κέντρο. Πρέπει δε να σας πω ότι πρόσφατα έγινε συγχώνευση της Cosco με μια άλλη, τεράστια εταιρεία, την China Shipping, και αυτή τη στιγμή είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο της παγκοσμίως. Το γεγονός δηλαδή ότι για 40 χρόνια θα έχει τη διαχείριση του λιμανιού αυτός ο κολοσσός, μας δίνει την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τη γεωγραφική μας θέση και να αναδειχθούμε ως βασική πύλη όλων των προϊόντων της Ασίας προς την Ευρώπη».
typosthes.gr-Oikonomia