Του Γιάννη Σταυρόπουλου.
Τελικά είναι αλήθεια ό,τι ακούγεται ή η κυβέρνηση παίζει με τα νεύρα μας, ρίχνοντας έτσι ένα δίχτυ για να δει πώς θα «τσιμπήσει» το ψάρι, οι Έλληνες φορολογούμενοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων δηλαδή, στην τρομερή αύξηση των τελών κυκλοφορίας.
Θα μας πείτε σε μια χώρα όπως η Ελλάδα όλα γίνονται… Το χειρότερο όμως είναι ότι κάθε νέο απάνθρωπο φοροεισπρακτικό μέτρο δεν αποτελεί έκπληξη. Κι ας μας γεμίζει οργή και απογοήτευση.
450 ευρώ τέλη κυκλοφορίας για όλα τα αυτοκίνητα έως 2.000 κ.εκ., με ενδεχόμενη κάποια μείωση για αυτοκίνητα άνω της 15ετίας.
Είναι τώρα σοβαρά πράγματα αυτά ή φέραμε την Πρωταπριλιά τον μήνα Οκτώβριο;
Είναι τρελό αυτό από κάθε άποψη. Είναι γνωστό βέβαια το πρόβλημα: πώς θα μαζέψουν το χρήμα για να κλείσουν οι τρύπες.
Πάλι όμως από την αγελάδα που ονομάζεται αυτοκίνητο; Από το πολύ άρμεγμα ετών και ετών, άλλο «γάλα» δεν βγάζει πια!
Κι άλλος πόλεμος στο μόνιμο υποζύγιο, κι άλλη τιμωρία στους ιδιοκτήτες για το αμάρτημά τους να θέλουν να έχουν ένα αυτοκίνητο στην κατοχή τους.
Από την άλλη το εισπρακτικό μέτρο με τις αποδείξεις δεν φέρνει τα απαραίτητα, αφού η πλειονότητα δεν «κόβει» το μαγικό χαρτάκι από την ταμειακή μηχανή.
Και επειδή δεν κόβει, αλλά και επειδή κανένας δεν ελέγχει, ας χτυπήσουμε για μια ακόμα φορά το αυτοκίνητο, σκέφτηκαν τα κοφτερά μυαλά.
Με τη βαθιά οικονομική κρίση οι δρόμοι γέμισαν και πάλι «σαράβαλα», με το κράτος πάλι να “κονομάει” με την υπόθεση των ΚΤΕΟ. Απαραίτητο βέβαια, πάνω απ’ όλα η ασφάλεια, οδηγών, επιβατών και πεζών, αλλά δεν είναι μέρος της λύσης τα υπέργηρα αυτοκίνητα στους δρόμους.
Σαφώς και δεν επικροτούμε το ψεύτικο περιβάλλον στο οποίο ζούσαμε μέχρι πριν από μερικά χρόνια, όταν κυριαρχούσε το ύφος, η “μούρη” και το lifestyle με χρήμα δανεικό.
Κάποτε θα γύριζε. Γύρισε, και πώς; Με τον χειρότερο τρόπο, αφού κάθε μέρα που περνάει η κρίση γίνεται όλο και πιο βαθιά. Στημένο παιχνίδι, σιγοψιθυρίζουν μερικοί “γνωρίζοντες”. Λέτε να έχουν δίκιο;
Τελικά ας βρει άλλον τρόπο η κυβέρνηση για να μαζέψει το χρήμα, και όχι πάλι από το αυτοκίνητο, αφού, όπως και να το κάνουμε, δεν είναι ίδια όλα τα αυτοκίνητα έως τα 2.000 κ.εκ. (δεν αναφερόμαστε πάνω από τα 2.000 κ.εκ., γιατί το έμφραγμα του μυοκαρδίου πλησιάζει επικίνδυνα), ούτε κοστίζουν όλα τα ίδια λεφτά. Αλήθεια, πώς θα σταθείς απέναντι στον καταναλωτή που με κόπους πήρε ένα αυτοκινητάκι με λίγους ρύπους για να γλιτώσει τα τέλη κυκλοφορίας, και ξαφνικά του λες να πληρώσει 450 ευρώ τέλη;
Λέτε η παράσταση του παραλόγου τώρα να αρχίζει στην πραγματικότητα; Εάν γίνει πάντως αυτό, οι πινακίδες που θα κατατεθούν στην Εφορία δεν θα έχουν προηγούμενο, όπως και οι «κινήσεις» των ιδιοκτητών καθώς ο κόμπος στο χτένι πλησιάζει επικίνδυνα.
Εχουν υπολογίσει τα χρήματα που θα χάσει το κράτος από τη μη καταβολή των τελών κυκλοφορίας, από τις ασφάλειες, από τη μη χρήση των αυτοκινήτων ή θα σκαρφιστούν κανέναν άλλο τρόπο φορολόγησης, ίσως στον αέρα που αναπνέουμε; Ντροπή!
Πηγή: motori.gr
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto