Tη σεζόν SS19, η Reebok Classic σε γυρνάει στα 90s, λανσάροντας τη νέα της καμπάνια «Feel the Burn». Η νέα καμπάνια, σε ταξιδεύει στη δεκαετία που ξεχώρισε για το iconic fashion style. Στα 90s, οι νέοι δεν φοβόντουσαν να προκαλούν και να ξεπερνούν τα όρια, με στόχο να εκφράσουν και να ορίσουν την δική τους ταυτότητα. Η καμπάνια «Feel the Burn» εκφράζει αυτή την έκρηξη δημιουργικότητας εκείνης της δεκαετίας.
Μέσα σε ένα παλιό βίντεο κλαμπ, η Reebok Classic φωτογραφίζει και μας συστήνει το Pyro Top Fashion Launch. Ο συνδυασμός λευκού και μαύρου με ροζ λεπτομέρειες και λευκού με κίτρινο και ροζ, συνθέτουν τις νέες αποχρώσεις του Pyro, αναδεικνύοντας σταθερά την απαράμιλλη και πολύχρωμη κληρονομιά της Reebok Classic.
Το runner, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1992 και με το ανατρεπτικό του σχέδιο, συνεχίζει να προσφέρει στιλιστική ελευθερία σε όποιον το φοράει, αναδεικνύοντας το retro sports στιλ. Το Pyro, γνωστό για τον λεπτομερή κυκλικό σχεδιασμό του, υπήρξε ένα από τα πρώτα μοντέλα παπουτσιών των 90s, που σύστησαν στο ευρύ κοινό την τεχνολογία Hexalite.
Η νέα έκδοση του παπουτσιού, μεταφέρει τη νοσταλγική διάθεση εκείνης της εποχής στο σήμερα, προτρέποντας όλους όσους επιλέγουν να το φορέσουν, να ξεφύγουν από τα όρια.
Ιnfo: Αναζήτησε το νέο Pyro στα καταστήματα Attica και Sneaker Cage και ηλεκτρονικά στο reebok.com/gr.
Δες επίσης: Μπερές ή σκούφος: Ένα video θα σε πείσει για το ποιο από τα δύο να βάλεις φέτος
(?)
moda