The White Shirt Project: Σχεδιαστές, μοντέλα και fashion icons σχεδιάζουν για τον Karl Lagerfeld

 Σκίτσο με πουκάμισο του Karl Lagerfeld

Διάβασε ακόμη:

Για να τιμήσουν, λοιπόν, τον θρυλικό σχεδιαστή μόδας που πέθανε τον περασμένο Φεβρουάριο, 50 σχεδιαστές, μοντέλα και φίλοι του δημιούργησαν τη δική τους εκδοχή του ρούχου αυτού. Με το όνομα, «The ite Shirt Project» και υπό την επιμέλεια της Carine Roitfeld, το project πραγματοποιήθηκε στις 26 Σεπτεμβρίου, στα πλαίσια της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι, η έκθεση είναι ένας φόρος τιμής στον Γερμανό designer.

Διάβασε ακόμη:

«Όταν σκέφτομαι τα πιο εμβληματικά σχέδια στην καριέρα του Karl, πάντα έρχεται στο μυαλό μου το λευκό πουκάμισο», δήλωσε σχετικά  η Carine Roitfeld, Style Advisor Karl Lagerfeld. «Αυτό το project θα μας επιτρέψει να τιμήσουμε την κληρονομιά του, συνδυάζοντας την αιώνια λατρεία του για τη μόδα και την κοινωνική προσφορά. Δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο τρόπο απ” αυτόν για να γιορτάσουμε το πάθος του για δημιουργία.»

 Η Gigi Hadid και Carine Roitfeld

Οι συμμετέχοντες που σχεδίασαν το δικό τους πουκάμισο προς τιμήν του ήταν ο Alessandro Michele της Gucci, τα μοντέλα Soo Joo Park, Cara Delevingne, Kate Moss, Amber Valletta, οι ηθοποιοί Helen Mirren και Diane Kruger, ο οδηγός ράλι Lewis Hamilton, ο σχεδιαστής Tommy Hilfiger, , o καλλιτέχνης Takashi Murakami, μέχρι και η πιστή του γάτα και κληρονόμος του Karl, Choupette, μεταξύ άλλων.

 To μοντέλο Amber Valletta

 

Μετά το τέλος της έκθεσης, τα πουκάμισα θα πουληθούν σε δημοπρασία με σκοπό την ενίσχυση της «Sauver la Vie», μια πρωτοβουλία ιατρικής έρευνας με φιλανθρωπικό σκοπό που διεξάγεται  από το Πανεπιστήμιο Paris Descartes που στήριζε ο ίδιος ο σχεδιαστής.

 

Επτά από τα τελικά σχέδια των πουκαμίσων θα κατασκευαστούν 77 φορές το καθένα και θα πουληθούν για φιλανθρωπία στην τιμή των €777 το καθένα. Το νούμερο 7 ήταν  αγαπημένος αριθμός του Karl και συμβολίζει πολλά στοιχεία στη ζωή του: το αγαπημένο του διαμέρισμα στο Παρίσι (με τον αριθμό no.7 ) και το όνομα του βιβλιοπωλείου του και του εκδοτικού του οίκου (7L).

H Kaia Gerber και ο Takashi Murakami

«Μετά τον θάνατο του Καρλ, πολλοί άνθρωποι ήθελαν να μοιραστούν τον θαυμασμό τους για εκείνον καθώς και να εκφράσουν τα συναισθήματά τους» δήλωσε ο CEO του οίκου Karl Lagerfeld, Pier Paolo Righi.

«Οι συμμετέχοντες στο project αυτό είναι όλοι άνθρωποι που γνώριζαν τον Karl, που ένιωθαν συνδεδεμένοι μαζί του ή που τον ενέπνεαν. Το να στείλουν το δικό τους προσωπικό μήνυμα μέσα από τη δημιουργία της δικής τους μοναδικής εκδοχής του εμβληματικού του πουκαμίσου, αποτελεί για κάθε έναν από εκείνους έναν υπέροχο και ιδιαίτερο τρόπο για να επανασυνδεθούν με τον ίδιο. Αυτή η κίνηση αποκτά ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα μέσα από την στήριξη της πρωτοβουλίας «Sauver la Vie» που πάντα ήταν στην καρδιά του Karl».

Όσον αφορά την η ίδια και ο Karl είχαν αναπτύξει μια στενή σχέση ανά τα χρόνια, σε επαγγελματικό αλλά και προσωπικό επίπεδο. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής πορείας τους, είχαν συνεργαστεί σε πολλά project, γι” αυτό και ο οίκος την εμπιστεύτηκε ως Style Advisor του brand σαν ένας άνθρωπος που θα μπορεί να μετουσιώσει την καλλιτεχνική του ευφυΐα καθώς και την κληρονομιά που άφησε πίσω του.

Moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: