Θέαμα και συναγωνισμός στο 53o Ράλι Δ.Ε.Θ

Το  53ο Ράλι Δ.Ε.Θ. ήταν διαφορετικό από πλευράς μέτρων λόγω κορωνοϊού αλλά τα είχε όλα. Θέαμα, συναγωνισμός, απρόοπτα. Παρά τα αυστηρά υγειονομικά μέτρα η παρουσία των θεατών είχε απαγορευθεί.

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης φρόντισε να εφαρμόσει κατά γράμμα το πρωτόκολλο, απαγορεύοντας την είσοδο μη διαπιστευμένων στο φιλόξενο servicepark του Γυμνασίου της Γαλάτιστας, τηρώντας τις προδιαγραφές που προβλέπονται για τους παρευρισκόμενους και να κάνει αυστηρές συστάσεις σε όσους ανέβηκαν στο βουνό ώστε να εφαρμόζουν τα μέτρα ατομικής προστασίας.

Στο αγωνιστικό κομμάτι οι Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας δεν είχαν αντίπαλο! Οι Πρωταθλητές Ασφάλτου διπλασίασαν τις νίκες τους στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. απογειώνοντας το Ford Fiesta R5 σε όλες τις ειδικές του αγώνα, μην αφήνοντας περιθώρια αμφισβήτησης! Η τελική διαφορά των 100 και πλέον δευτερολέπτων από τους δεύτερους τα λέει όλα για την απόδοση του πληρώματος της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου στις ειδικές της Χαλκιδικής, που από ότι φαίνεται δεν θα έχει και φέτος ανταγωνισμό για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος.

Κι αν η μάχη για την κορυφή είχε μόνο έναν πρωταγωνιστή, η μάχη στην κατηγορία F2 ήταν μεγάλη και διήρκησε μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή. Νικητές και δεύτεροι στη γενική οι Κρητικοί Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης (Peugeot 306 S16) οι οποίοι έκαναν τη διαφορά στην πρώτη ειδική διαδρομή δημιουργώντας διαφορά 8 δευτερολέπτων από τους Γιάννη Πλάγο- Άλκη Ρέντη (Honda Civic Type R) και διατηρώντας την μέχρι και τον δεύτερο Χολομώντα, σημειώνοντας παραπλήσιους χρόνους με τους αντιπάλους τους. Με τη διαφορά να μην μπορεί να καλυφθεί στην powerstage «Γιάννης Ψηφίδης» το πλήρωμα του ΟΜΑΘ αρκέστηκε στην τρίτη θέση της γενικής. Χαρακτηριστικό της προσπάθειας των δύο πληρωμάτων είναι πως ποτέ δεν απειλήθηκαν από τους υπόλοιπους συνδυασμούς με τις τετρακίνητες κατασκευές. Στη μάχη των δύο ποτέ δεν μπόρεσαν να μπουν οι Βασίλης Καραβασίλης- Κώστας Καρλιώτης (HondaCivicTypeR) που εγκατέλειψαν από ημιαξόνιο και οι Χρήστος Αυγερόπουλος- Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106 S16) που έχασαν έναν τροχό στα τελειώματα της πρώτης διαδρομής, σε ένα διήμερο γεμάτο προβλήματα για το πλήρωμα από την Πάτρα.

Τις εντυπώσεις στην κατηγορία C2 κέρδισαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος- Γιάννης Σαρητσόγλου, τόσο στο shakedown όσο και στο πρώτο loop των ειδικών, όμως μία έξοδος στο δεύτερο πέρασμα από την Γαλάτιστα- Πετροκέρασα  τους κατέστρεψε τη μέρα και το MitsubishiLancerEvoX που κάηκε ολοσχερώς. Νικητές στην κατηγορία αναδείχτηκαν υιός και πατήρ Καρπάνος καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση της γενικής. Πίσω από τους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Μπίστας- Χρήστος Μπακλώρης με ένα κόσμημα- Peugeot 208 T16 στην πρώτη εμφάνιση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου σε αγώνα. «Στο μάτι» το πλήρωμα ήταν «χάρμα ιδέσθαι» ενώ και οι χρόνοι βελτιώνονταν σταδιακά.

Στην έκτη θέση της γενικής, την τρίτη της F2 και την πρώτη της C5 τερμάτισαν οι Θανάσης Στεργιάδης — Παναγιώτης Γαζγάζης με Peugeot 106 S16.Το πλήρωμα της ΛΑ Βέροιας δεν είχε αντίπαλο στα 1600 μετά την εγκατάλειψη των Αυγερόπουλου- Γιαβάση και δεν αρκέστηκε στην επικράτηση της κατηγορίας τερματίζοντας ψηλότερα από δυνατότερους συνδυασμούς.

Άτυπη μάχη με το πλήρωμα του κίτρινου 106 είχαν οι Ποσειδώνας Γορίτσας- Απόστολος Σπύρου (MitsubishiLancerEvoX) που ολοκλήρωσαν έβδομοι και πρώτοι στην κατηγορία Ν η οποία δυστυχώς δεν προσμέτρησε.

Μακράν μπροστά στη C6 και όγδοοι στη γενική τερμάτισαν οι «Pazonen»- Απόστολος Κοτρωνής(ToyotaYaris) κερδίζοντας για ακόμα μια φορά τη μικρότερη κατηγορία στο Δ.Ε.Θ.

Την πρώτη 10αδα συμπλήρωσαν δύο πληρώματα του Α.Ο.Θ., οι Σίμος Θεοφανίδης- Κυριάκος Θεοφανίδης (Peugeot 207 R3T) και Νίκος Βάτσος- Μαρία Κυρλαγκίτση (RenaultClioR3) που αμφότερα αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα με αποτέλεσμα να δεχθούν ποινή 30 δευτερολέπτων για καθυστέρηση στο χώρο επισκεύων.

Γρήγοροι οι Θεόφιλος και Σωτήρης Κατσιώνης τερμάτισαν στην 11η θέση με CitroenSaxoVTS ολοκληρώνοντας πρώτοι στην κατηγορία C4 η οποία δεν προσμέτρησε. Για την ίδια κατηγορία ταλαιπωρήθηκαν πολύ από μηχανικά προβλήματα οι Κρητικοί Ανδρέας Περάκης- Κώστας Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206) πριν βγουν από το δρόμο στον τερματισμό του δεύτερου Χολομώντα και εγκαταλείψουν.

Το καλύτερο τους αποτέλεσμα σε Ράλλυ Δ.Ε.Θ. σημείωσαν οι Βασίλης Τάσος- Παναγιώτης Φιδανάς (MitsubishiLancerEvoIX) που έφτασαν στο Γυμνάσιο της Γαλάτιστας στη δωδέκατη θέση της γενικής, ενώ αξιόλογα ήταν τα περάσματα των Βασίλη Φυγκιώρη- Γρηγόρη Ρακιτζή με το ιστορικό OpelAscona.

Το μεγαλύτερο χειροκρότημα από τους λίγους θεατές που βρέθηκαν στο άλμα της Γαλάτιστας εισέπραξαν οι Χαράλαμπος Ευθυμιάδης- Σωτήρης Λάμπογλου (Peugeot 106 S16) που τερμάτισαν 14οι γενικής και δεύτεροι της C5, με τους Δημήτρη Παρταλιό- Μίλτο Αγγλόπουλο να τους ακολουθούν με Citroen C2 σε κατηγορία και γενική κατάταξη.

Άτυχο στάθηκε το πλήρωμα του ειδικά διαμορφωμένουPeugeot 106 Rallye της Disabled Motorsports Racing Team με το οποίο αγωνίζονται ο αθλητής Α.Μ.Ε.Α. Στράτος Σταματάκης με τον Γιώργο Λαμπράκη, αφού αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων χάνοντας πολύτιμο χρόνο και αρκετές θέσεις στη γενική, ολοκληρώνοντας στη 16η θέση και στη δεύτερη της C6.

10ος τερματισμός σε Ράλλυ Δ.Ε.Θ. για τον Θόδωρο Αναστασοβίτη που έφτασε στη Γαλάτιστα τρίτος στην κατηγορία C6 με συνοδηγό τον Γιάννη Αναστασοβίτη και αυτοκίνητο ToyotaStarlet.

Γρήγορα αποχώρησαν από τον αγώνα οι Δημήτρης Μανωλόπουλος- Λάζαρος Σκουλαριώτης με πρόβλημα στον κινητήρα της BMW 320, ο «νέος» Χρήστος Ζαπρούδης με συνοδηγό τον Γιάννη Μόσχο που υπερέβαλλαν στα πρώτα χιλιόμετρα της Γαλάτιστας βγαίνοντας από το δρόμο και οι Αχιλλέας Λάκης- Βασίλης Τριανταφυλλίδης που προδόθηκαν από τον κινητήρα του Peugeot 306.

Ούτε φέτος κατάφεραν να τερματίσουν στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. οι Γιάννης Γαλάνης- Χρήστος Θεοφανίδης με πρόβλημα στο ημιαξόνιο του RenaultClioRS, ενώ αποκλείστηκαν από τον αγώνα οι Αντώνης Μπαξεβανάκης- Θανάσης Κόκκαλης (ToyotaYaris) που δεν ακολούθησαν πιστά τη διαδρομή.

Όσον αφορά την power-stageπου ήταν ειδικά αφιερωμένη στον πρόσφατα εκλιπόντα Γιάννη Ψηφίδη, νικητές αναδείχτηκαν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας με FordFiestaR5.

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης ευχαριστεί θερμά για την στήριξη:

  • Τους Δήμους Πολυγύρου, Λαγκαδά, Θέρμης, Αριστοτέλη και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την παραχώρηση των τμημάτων του οδικού δικτύου των ειδικών διαδρομών.
  • Τη Δ.Ε.Θ. Helexpo Α.Ε. για την έμπρακτη και διαχρονική της στήριξη όλων των αγώνων και των λοιπών δραστηριοτήτων του ομίλου.
  • Τους χορηγούς επικοινωνίας που βοηθούν την προβολή και κάλυψη του αγώνα.
  • Τις κατά τόπους διευθύνσεις της τροχαίας και της πυροσβεστικής που διασφαλίζουν την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.
  • Τους χορηγούς του αγώνα χωρίς τους οποίους η τέλεση του αγώνα δε θα ήταν δυνατή.

Θέαμα και συναγωνισμός στο 53o Ράλι Δ.Ε.Θ gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: