Θεσσαλονίκη: Ανοίγει αύριο το κατάστημα νέας γενιάς της Lidl στα Διαβατά!

Από τις «στάχτες» του παλιού καταστήματος αναδύθηκε το κατάστημα νέας γενιάς της Lidl Hellas στα Διαβατά που θα σας μαγέψει με την αισθητική και το περιεχόμενό του. Στις 14 Ιουλίου θα γίνουν τα εγκαίνια και των 2500 τμ (εκ των οποίων τα 1080 αποθήκες), που δημιουργήθηκαν με βάση συνεχής έρευνα για τις καταναλωτικές συνήθειες για την ιδανική καταναλωτική εμπειρία. Αυτή τη στιγμή η θυγατρική εταιρία του ομίλου Lidl αριθμεί 220 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα εκ των οποίων τα 25 στη Θεσσαλονίκη και δείχνει ότι έχει πιάσει το σφυγμό της ελληνικής αγοράς.

Στα Διαβατά το κατάστημα νέας γενιάς στη Θεσσαλονίκη

Αυτή είναι η αρχή ενός μεγάλου πλάνου επενδύσεων που φέρνει 6 καταστήματα νέας γενιάς σε όλη την Ελλάδα τα οποία θα γκρεμιστούν και θα ξαναχτισθούν από το μηδέν αλλά και αέρα ανανέωσης να πνέει και για όλα τα υπόλοιπα. Εντυπωσιακή είσοδος, νέο concept αρχιτεκτονικής, τζαμαρία να περικυκλώνει το κατάστημα και να το λούζει με φυσικό φως, ομοιόμορφή κατανομή θερμότητας, αναβαθμισμένο σύστημα σκίασης και ιδιαίτερη έμφαση στην περιβαλλοντική πολιτική και την εξοικονόμηση ενέργειας καθώς και υλικά με μεγάλη αντοχή στο χρόνο και τις χαμηλότερες δυνατές επιπτώσεις στο περιβάλλον είναι ορισμένα μόνο από τα χαρακτηριστικά των καινούργιων καταστημάτων, όπως μας δήλωσε ο υπεύθυνος ανάπτυξης της Lidl Hellas Ευστράτιος Ηλίου.

Μία νέα γωνιά με φρεσκοψημένα προϊόντα σε καλωσορίζει στο κατάστημα στα Διαβατά και σου ανοίγει την όρεξη για να συνεχίσεις ευχάριστα τα ψώνια σου. Ιδιαίτερα ευρύχωροι διάδρομοι, νέοι χρωματικοί συνδυασμοί λευκού και γκρι σε δρύινο φόντο είναι η χρωματική παλέτα στην οποία στην οποία εναλλάσσονται οι φωτογραφικές αποτυπώσεις των προϊόντων τα χειρόγραφα σχέδια και μηνύματα και οι τρισδιάστατοι τίτλοι κατηγοριοποίησης των προϊόντων ανά εταιρία που προωθεί την καλύτερη παρουσίαση της και της γκάμας προϊόντων της. Η νέα φιλοσοφία καταστήματος περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών ενοτήτων «corners», για ξεκάθαρη και οριοθετημένη παρουσίαση του μανάβικου, του φούρνου,  του κρεοπωλείου, του ιχθυοπωλείου, της κάβας και των καλλυντικών ενώ το κάθε κατάστημα είναι καθρέφτης των υπολοίπων με την ίδια διάταξη σε όλα τα προϊόντα και την ομαδοποίηση των διαδρόμων ώστε να δημιουργείτε αίσθημα οικειότητας στον πελάτη, όπως μας παρουσίασε ο διευθυντής πωλήσεων Βάϊος Αντωνιάδης.

Η ελληνική σημαία κοσμεί τα ράφια των ελληνικών εταιριών ενώ η γκάμα των προϊόντων έχει αυξηθεί από τους 1300 σε 2300 κωδικούς με το 95% των προϊόντων στα κρέατα να είναι ελληνικό. Καινούργια είναι η κατηγορία των φρεσκοκομμένων σαλατών, των βιολογικών προιόντων καθώς με ειδική σήμανση σε όλο το κατάστημα διευκολύνεται η εύρεση των προσφορών ανά κατηγορία για να βρίσκουμε άνετα την καλύτερη ποιότητα την καλύτερη τιμή. Εμείς σταμπάραμε τις λευκές μελιτζανούλες στο χώρο των φρέσκων λαχανικών για να μη χρειάζεται να τρέχουμε στη Σαντορίνη τέτοιους καιρούς καθώς και τη  σειρά νέων προϊόντων γιαουρτιών με γεύσεις.

Η καινοτομία στη συσκευασία στα κρεατικά και τα ψαρικά επιτρέπει να διατηρούνται ολόφρεσκα αλλά και ο τρόπος μεταφοράς σε ticko box, ειδικούς φορητούς θαλάμους, για όλα τα προϊόντα, τα διατηρεί στην κατάλληλη θερμοκρασία σε κάθε στάδιο μεταφοράς.  Ενώ οι χώροι αποθήκευσης και οι ψυκτικοί θάλαμοι τοποθετούνται έτσι, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι προσβάσεις για τους συνεργάτες. Ομοίως, νυχτερινές παραδόσεις όλης της γκάμας καθιστούν καλύτερη την οργάνωση της έκθεσης των προϊόντων στον χώρο πώλησης. Εμείς μπήκαμε στους ψυκτικούς θαλάμους με τα μπουφανάκια μας για να το  διαπιστώσουμε, πήγαμε από τους -2οC στους -25 οC και μαζέψαμε κρύο για το καλοκαίρι που αναμένεται καυτό!


Ο κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την καταγραφή των ωρών του ούτως ώστε να πληρώνεται και για το τελευταίο λεπτό που εργάζεται όπως μας είπε η Γκέλυ Παπαδημητρίου και μας ξενάγησε στους χώρους του προσωπικού, όπου υπάρχει κουζίνα, αποδυτήρια αλλά και χώρος συστηματικής εκπαίδευσης e-learning για συνεχή εξέλιξη. Ενώ για τους πελάτες στο νέο τύπο καταστήματος διευρύνονται οι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ διατίθενται αποχωρητήρια για τους πελάτες και WC για τις μητέρες.

Σεφ Λευτέρης Λαζάρου: «Εκεί που δημιουργούνται οι συνταγές!»

Μέσω της εμπειρίας του ο καταξιωμένος σεφ Λευτέρης Λαζάρου μας τόνισε τη σημασία της πρωτοποριακής συσκευασίας στη διατήρηση των προϊόντων καθώς και της συμπεριφοράς ως προς τα ψάρια γιατί όπως τον πειράζουν οι φίλοι του έχει βράγχια πίσω από τα αυτιά. Μέσω των γυρισμάτων του δόθηκε η ευκαιρία να περάσει ακόμη περισσότερο χρόνο με τους παραγωγούς και αυτό αποτελεί συνεχή έμπνευση για να δημιουργεί νέες συνταγές. Επίσης μάθαμε ότι η τσιπούρα και το λαβράκι στους 5oС ουσιαστικά κοιμούνται και μετέπειτα παγώνουν οπότε διαχειρίζονται με τον πιο ήπιο δυνατό τρόπο το οποίο, συν τοις άλλοις, οδηγεί στην παραγωγή λιγότερων τοξινών!

Η επένδυση της Lidl στην Ελλάδα με αριθμούς

 Πέντε μήνες συνολικά διήρκησε η αποπεράτωση του ολοκαίνουργιου καταστήματος και 4 εκατομμύρια ευρώ ενώ συνολικά τα καταστήματα νέας γενιάς αναμένεται να απορροφήσουν 25εκ € από τα 100 που θα επενδυθούν συνολικά στην Ελλάδα μέσα σε ένα χρόνο για την ανανέωση όλων των καταστημάτων της.

Αντίστοιχα σημαντική είναι και η επένδυση της εταιρίας στο εργατικό δυναμικό της χώρας απασχολώντας 5000 ανθρώπους, αυξάνοντας συνεχώς τις θέσεις εργασίας της, και με τα νούμερα μισθοδοσίας να κυμαίνονται στα 110 εκ €/έτος εκ των οποίων τα 4 αφορούν πρόσθετες παροχές σε εποχές που ακόμη και ο μισθός είναι κάτι σχετικό. Αλλά ο αντίκτυπος στην οικονομική ζωή της χώρας δεν περιορίζεται εκεί καθώς συνεργάζονται με 3000 προμηθευτές και παρόχους εργασίας.

Δυνατές συνεργασίες με μεγάλους αλλά και μικρούς προμηθευτές της χώρας έχουν δώσει κίνητρα αλλά και ρευστότητα σε πολλές ελληνικές επιχειρήσεις όπως η Τυρας, Εβροφάρμα, ο Κολιός, η Αυγοδιατροφική, η Creta farm, o Καλογεράκης και πολλοί ακόμη με τα ελληνικά προϊόντα να ξεχωρίζουν στο ράφι τους και να καταλαμβάνουν το 45% του συνολικού τζίρου της επιχείρησης.

Σε μία εποχή όπου κατακλυζόμαστε από δυσάρεστα νέα (και ιδιαίτερα στο χώρο των σούπερ μαρκετ) η Lidl Hellas αύξησε μέσα στο πρώτο 4μηνο του 2016 κατά 6,2% το τζίρο της σε σχέση με πέρσι  και επενδύει συνεχώς στην Ελλάδα ποικιλοτρόπως. Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει  όπως μας δήλωσε ο πρόεδρος διοίκησης Ιάκωβος Ανδρεανίδης είναι η συνεχής έρευνα για τις ανάγκες του καταναλωτή, γεγονός το οποίο έχει ενισχύσει το πλεονέκτημα του πρώτου, ούτως όχι μόνο να μη μετατραπεί σε μειονέκτημα αλλά σε στρατηγικό προβάδισμα ώστε να βελτιώνεται συνεχώς δημιουργώντας καινούργιες καταναλωτικές εμπειρίες.

Η συμβολή της εταιρίας στην τόνωσης των εξαγωγών μέσω των ελληνικών θεματικών εβδομάδων σε όλα τα καταστήματα της Lidl είναι κάτι που δίνει ώθηση στις ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς όπως μας τόνισαν η ελληνική εβδομάδα είναι η πιο επιτυχημένη και επαναλαμβάνεται αρκετές φορές το χρόνο!

Την ημέρα των εγκαινίων περιμένουν τους καταναλωτές πολλές εκπλήξεις, ενώ θα υπάρχει μπουφές με ελληνικά προϊόντα της Lidl, δημιουργική απασχόληση για παιδιά, μουσική και πολύ κέφι!

Εμείς πάντως ξέρουμε πιο κουμπάκι θα πατήσετε βγαίνοντας από το κατάστημα νέας γενιάς της Lidl στα Διαβατά!


ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΟΥΤΟΥΒΕΛΑ 

typosthes.gr-Oikonomia

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: