Θεσσαλονίκη: Αριστοτέλης και Μέγας Αλέξανδρος σημεία αναφοράς για τον τουρισμό

Ο Αριστοτέλης και ο Μέγας Αλέξανδρος θα είναι η αφετηρία και τα σημεία αναφοράς της τουριστικής προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας στο εξωτερικό, όπως προβλέπει το σχετικό πρόγραμμα της Περιφέρειας για το 2016 το οποίο εγκρίθηκε σήμερα από το Περιφερειακό Συμβούλιο.

Συγκεκριμένα, εντός της ερχόμενης χρονιάς θα δοθεί σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες η δυνατότητα να συγκεντρώσουν σχετικό υλικό και να το παρουσιάσουν σε ειδικές εκδηλώσεις ενώ το υλικό που θα προκύψει θα αποτελέσει παρακαταθήκη που θα χρησιμοποιηθεί για την τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας στο εξωτερικό. Όπως ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Γιάννης Γιώργος, στη συνέχεια θα διοργανωθεί μια εκδήλωση στο εξωτερικό, η οποία ενδέχεται να συνοδεύεται και από μία θεατρική ή μουσική παράσταση. Όλα αυτά θα αποφασιστούν το επόμενο χρονικό διάστημα, οπότε αναμένεται να προσδιοριστεί και ο ακριβής τόπος και χρόνος της εκδήλωσης.

Σε κάθε περίπτωση υπογράμμισε ότι η στόχευση της Περιφέρειας είναι διττή και αφορά αφενός στη διατήρηση της παρουσίας της στις διεθνείς τουριστικές αγορές αλλά και στη διείσδυσή της σε νέες αγορές, όπως εκείνες του Ισραήλ και της Πολωνίας. Κυρίαρχη θέση στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας κατέχει, εξάλλου, η συμμετοχή της σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού και συγκεκριμένα στο Τελ Αβίβ, το Μιλάνο, τη Σόφια, τη Στοκχόλμη, το Βελιγράδι, το Βουκουρέστι, το Βερολίνο, τη Μόσχα, τη Σεούλ, το Παρίσι, το Ρίμινι, το Λονδίνο, τη Θεσσαλονίκη, τη Βαρσοβία και την Αθήνα. Οι εκθέσεις καλύπτουν όλη τη διάρκεια του έτους ενώ διοργανώνεται και η συμμετοχή σε δύο ειδικές θεματικές εκθέσεις που θα γίνουν στο Λέιτσεστερ και τη Βαρκελώνη. Η επιλογή των παραπάνω συμμετοχών έγινε βάσει του ενδιαφέροντος της τουριστικής αγοράς κάθε χώρας και της οδικής και αεροπορικής προσβασιμότητας.

Από τις υπόλοιπες δράσεις του προγράμματος ξεχωρίζουν οι εκδηλώσεις καλωσορίσματος επισκεπτών στο αεροδρόμιο, η δημιουργία εφαρμογής για κινητά και tablets για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, η σύνδεση του τουριστικού προϊόντος με τα τοπικά αγροτικά προϊόντα αλλά και δράσεις ανάπτυξης τουριστικής συνείδησης σε σχολεία και ΚΑΠΗ.

Τέλος εντός του 2016 θα πραγματοποιηθούν ενέργειες που περιλαμβάνουν τη φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού, τη δημιουργία τουριστικών εντύπων και ηλεκτρονικού αρχείου, τη δημιουργία και τοποθέτηση προωθητικού υλικού, την ανάρτηση διαφημιστικών καταχωρήσεων στην πόλη, σε στάσεις λεωφορείων, στον τοπικό τύπο, την κάλυψη των αναγκών της Περιφέρειας σε φωτογραφικό υλικό και την υλοποίηση συνεργιών με όμορες και μη Περιφέρειες της Ελλάδας με στόχο την ενιαία τουριστική παρουσία.

Για ελλείψεις του προγράμματος και δράσεις που δεν προσδιορίζονται επαρκώς έκανε λόγο, από την πλευρά της μείζονος αντιπολίτευσης, ο Γιάννης Ανδρίτσος ενώ ο Γιώργος Θεοδωρόπουλος από την «Ριζοσπαστική Αριστερή Ενότητα» έθεσε ερωτηματικά για τον τρόπο με τον οποίο το εν λόγω πρόγραμμα συντονίζεται με τους τουριστικούς οργανισμούς της Θεσσαλονίκης, της Χαλκιδικής και της Πιερίας. Να δοθεί έμφαση στην προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ζήτησε ο Νίκος Χρυσομάλλης από την «Ελληνική Αυγή». Συνεργασία με το Διεπιστημονικό Κέντρο Αριστοτελικών Μελετών πρότεινε η Χρυσούλα Παλιαδέλη από την παράταξη «Συμμετέχω» ενώ ο Γιάννης Ζιώγας από τη «Λαϊκή Συσπείρωση» ανέφερε ότι υπήρξε μεν την περασμένη χρονιά αύξηση του τουρισμού, υπάρχει όμως το ερώτημα ποιος ωφελήθηκε από αυτήν καθώς αυξήθηκαν επίσης η «μαύρη» εργασία και οι ώρες απασχόλησης ενώ μειώθηκαν οι αποδοχές των εργαζομένων.

Η Νιόβη Παυλίδου από τους «Πολίτες Μπροστά» και ο Θανάσης Αγαπητός από την «Ανταρσία» σημείωσαν ότι πριν από τη δημιουργία του νέου προγράμματος έπρεπε να γίνει ο απολογισμός των παλαιότερων.

typosthes.gr-topika

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: