Η Hellenic Seaways συνεχίζει να επενδύει στην ανανέωση του στόλου της επισφραγίζοντας την αναπτυξιακή πορεία που διανύει και το ΕΓ/ΟΓ Νήσος Σάμος θα επαναφέρει τα νησιά ΒΑ Αιγαίου στο «χάρτη» των ακτοπλοϊκών συνδέσεων της Θεσσαλονίκης. Τα δρομολόγια ξεκινούν στις 29 Ιουλίου και η γραμμή είναι Πειραιάς – Μεστά Χίου – Μυτιλήνη – Λήμνος – Θεσσαλονίκη.
Το Νήσος Σάμος αποτελεί το τρίτο στη σειρά πλοίο, που παραλαμβάνεται πλήρως ανασκευασμένο και εγκαινιάζεται τη φετινή περίοδο, έπειτα από τα ταχύπλοα Hellenic Highspeed και Highspeed 7, με το κόστος της επένδυσης να αγγίζει τα 15 εκατομμύρια ευρώ αποκλειστικά από ίδια κεφάλαια. Έτσι με την ολοκλήρωση της δρομολόγησης και του Νήσος Σάμος, η Hellenic Seaways αναδεικνύεται σε κεντρικό στυλοβάτη της ελληνικής ακτοπλοίας και σε ένα από τους σημαντικότερους πυλώνες της εγχώριας οικονομίας.
Πιο συγκεκριμένα το νέο πλοίο, έχει ανακατασκευασθεί πλήρως σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας και ξενοδοχειακών υποδομών και εξοπλισμού (καθίσματα, χώροι υποδοχής, χώροι εστίασης), καθιστώντας το ένα από τα πιο πολυτελή και αξιόπιστα ελληνικά πλοία.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην άριστη λειτουργία, την άνεση και φυσικά στην ασφάλεια αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος, με διαδικασίες και εξοπλισμό που εφαρμόζονται σε όλα τα πλοία της εταιρείας.
Επιπλέον, έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στους Έλληνες τεχνικούς, η Hellenic Seaways, για ακόμη μια φορά ενισχύει την απασχόληση στη Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος, καθώς στις εργασίες μετασκευής απασχολήθηκε μεγάλο πλήθος επιστημόνων, τεχνικών, εργατοτεχνιτών και εξειδικευμένων συνεργείων κατά τη διάρκεια της σχετικής διαδικασίας.
Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του ΕΓ/ΟΓ Νήσος Σάμος:
Τύπος πλοίου: ΕΓ/ΟΓ
Έτος ναυπήγησης: 1988
Χώρα ναυπήγησης: Ιαπωνία
Μήκος: 192,91 m
Πλάτος: 29,40 m
Ταχύτητα: 21 kn
Μηχανές: 2 PIELSTICK /26.400 BHP
Επιβάτες: 2.210
Οχήματα: 750
Πλήρωμα: 94
typosthes.gr-topika
Tags: ΑΙΓΑΙΟ, Έλληνες, ελληνικά, ευρώ, Θεσσαλονίκη, Ιαπωνία, κόστος, Μυτιλήνη, νησιά, πλοίο, ΤΟΠΙΚΑ