Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης κάνουν τις δικές τους καταγγελίες μέσω της πύλης Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση του Δήμου Θεσσαλονίκης. Όπως είχε μεταδώσει πρόσφατα (δείτε ΕΔΩ) τα παράπονα για λακκούβες, καμένες λάμπες, σκουπίδια και παρατημένα οχήματα με e-mail συνοδευόμενα από φωτογραφίες έχουν ξεπεράσει τις 1.200 από την αρχή του καλοκαιριού. Χθες, ένας πολίτης ανέβασε την καταγγελία του για μία εγκαταλελειμμένη κολόνα στην Νέα Παραλία.
Όπως αναφέρει: «Δύο χρόνια μετά το πέρας ανάπλασης της Νέας Παραλίας, στο μέσο του πεζοδρομίου της Λεωφόρου Μεγ. Αλεξάνδρου 33 υπάρχει μια ξύλινη κολόνα (ΔΕΗ;, ΟΤΕ;) που περιμένει την απομάκρυνσή της»
Δείτε τη φωτογραφία
Μία άλλη καταγγελία αναφέρεται στη στενό πεζοδρόμιο στην Λεωφόρο Κ. Καραμανλή. Όπως γράφει «Στη λεωφόρο Κ. Καραμανλή 156 λόγω του στεγάστρου της στάσης λεωφορείων αφενός και του υπερυψωμένου τμήματος του πεζοδρομίου που καταλαμβάνεται από κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος αφετέρου, το πλάτος που έχει απομείνει για την διέλευση πεζών και αμαξιδίων (παιδικών, ΑΜΕΑ) δεν επαρκεί. Πρέπει να μετατοπιστεί το στέγαστρο λίγο πριν ή μετά το σημείο.
Δείτε τη φωτογραφία
typosthes.gr-topika
Tags: ΤΟΠΙΚΑ