Μια δημιουργική ομάδα νέων από τη Θεσσαλονίκη, εφορμώμενη από τις καθημερινές ανάγκες των ανθρώπων, δημιούργησε το «Localoo», μια εφαρμογή για κινητά που σχετίζεται με τη μόδα, τα shopping and entertaining hot spots και το mobile marketing. Απευθύνεται τόσο σε καταστηματάρχες που ενδιαφέρονται να διευρύνουν το marketing των επιχειρήσεών τους, όσο και σε χρήστες που ενδιαφέρονται για τις τάσεις της μόδας και ψάχνουν τη λύση στο κοντινό ή και ευρύτερο περιβάλλον τους. Το project βρίσκεται σε στάδιο υλοποίησης, ενώ η τελική παρουσίασή του θα γίνει το Σεπτέμβριο στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Το «Localoo», όπως μαρτυρά και το όνομά τoυ, βασίζεται στις υπηρεσίες locality – geofencing και την τεχνολογία των “Βeacons”, ενώ είναι προσβάσιμο από όσους διαθέτουν smartphones με Android ή iOS λογισμικό, απλά “κατεβάζοντάς” το από το αντίστοιχο App store. Η συγκεκριμένη εφαρμογή παρέχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα διττής φύσεως: αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο marketing για τους επιχειρηματίες που επιθυμούν να προωθήσουν το έργο τους και έναν εύχρηστο οδηγό για τους users.
Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα προσωπικό προφίλ, να ενημερωθούν για νέα και τάσεις μόδας, να πάρουν ιδέες και προτάσεις για μόδα και διασκέδαση, καθώς και να συνομιλήσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, το app αποτελείται από 4 βασικές κατηγορίες και διάφορα εργαλεία:
• Το section «Places», ή αλλιώς οδηγός πόλης, βοηθά το χρήστη να βρει ό,τι αναζητά (ανάλογα με την κατηγορία) σε ακτίνα μόλις λίγων μέτρων από την τοποθεσία του, ή και πιο μακριά. Υπάρχει δυνατότητα αναζήτησης αγαπημένων καταστημάτων και διαδρομών, αλλά και ενημέρωση για νέα, μέσα από τις πληροφορίες και τα video. Extra features είναι οι ανταλλαγή σχολίων και κριτικών και οι κοινοποιήσεις της σελίδας του εκάστοτε καταστήματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
• Ο φάκελος «Fashion», το “περιοδικό” του app, προσφέρει πληροφορίες για τις τάσεις της μόδας, διάφορα fashion news και ιδέες για συγκεκριμένα outfits, κομμάτια ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ για να ανανεώσει κανείς το look και την γκαρνταρόμπα του.
• Με την επιλογή «Deals» δίνεται η δυνατότητα προβολής των προσφορών, όλο το χρόνο!
• Και φυσικά, το Localoo, επιτρέπει στο χρήστη να κάνει αγορές στα «e-shops» μέσα από το app, δίνοντάς μια πληθώρα επιλογών ανά κατηγορία, αλλά και bonus!
• Η στήλη «Other» είναι εμπλουτισμένη με εργαλεία, όπως: το tool επεξεργασίας του προφίλ, τα «Events» που τρέχουν, για να είμαστε πάντα ενημερωμένοι και, φυσικά, τα social media (facebook, twitter). Με την επιλογή «All places», μπορούμε να δούμε τι υπάρχει γύρω μας, ανεξαρτήτου κατηγορίας, ενώ τα «Favorites» λειτουργούν σαν σελιδοδείκτες για αγαπημένα καταστήματα. Τέλος, στα «Settings» μπορούμε να δούμε τα credits από τα bonus, αλλά και να ρυθμίσουμε τα δίκτυα που θα είμαστε συνδεδεμένοι και τα αποτελέσματα στο χάρτη.
Στόχος της εταιρείας είναι, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει: «Να τελειοποιήσουμε τη συνταγή, ούτως ώστε να δώσουμε στο νεανικό –και όχι μόνο- κοινό ένα εύχρηστο, διασκεδαστικό και κυρίως χρήσιμο εργαλείο που θα τους κάνει να μην ξεκολλούν από την οθόνη!»
Μπορείτε να “κατεβάσετε” το app στον παρακάτω σύνδεσμο:
Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goodbarber.localoo
Apple iOS https://itunes.apple.com/gr/app/localoo-gr/id1109403211?mt=8
ενώ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή και την εξέλιξη του project θα βρείτε στο www.localoo.eu και στην επίσημη παρουσίαση το Σεπτέμβριο στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
typosthes.gr-Oikonomia
Tags: Android, Facebook, Google, Social Media, Twitter, δείκτες, έργο, ζήτηση, Θεσσαλονίκη, μάτια, μόδα, οδηγός, προβολή