Ο «Ανακύκλωπας» μπαίνει από σήμερα στη ζωή των κατοίκων της Θεσσαλονίκης με στόχο να τους μάθει τη σωστή και συστηματική ανακύκλωση. Πρόκειται για μια νέα πράσινη μασκότ που έρχεται να «συστηθεί» μέσα από ένα διαφημιστικό σποτ, στο οποίο πρωταγωνιστούν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ο γνωστός ηθοποιός Δημήτρης Σταρόβας και η αθλήτρια Εύα Κατωπόδη.
Το σλόγκαν που προωθεί η μασκότ είναι «Γίνε κι εσύ Ανακύκλωπας. Ανακύκλωσε τώρα», καθώς επιθυμία της διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης είναι να αυξηθεί το ποσοστό συγκέντρωσης των ανακυκλώσιμων υλικών από το 12,5% που είναι σήμερα στο 20% μέσα στον επόμενο χρόνο.
«Η καμπάνια θα είναι συνεχής και συστηματική σε όλα τα επίπεδα. Θα έρθουν και οι ποινές γι” αυτούς που δεν συμμορφώνονται. Δεν θα σταματήσει ποτέ η συνεχής προσπάθεια για βελτίωση της καθαριότητας. Η ανακύκλωση είναι λεφτά για τον Δήμο και για τον πολίτη» ανέφερε το μεσημέρι, σε συνέντευξη Τύπου, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, με αφορμή την προβολή των δράσεων στον τομέα της ανακύκλωσης.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε ο κ. Μπουτάρης, το 2011 το ποσοστό της ανακύκλωσης στη Θεσσαλονίκη ήταν μηδενικό, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια αυξήθηκε σε 10,5% το 2012, σε 11,3% το 2013 και 12,5% το 2014, ενώ δεν έχουν συλλεχθεί ακόμη τα στοιχεία για το τρέχον έτος.
«Να συμμετέχετε στην ανακύκλωση και την καθαριότητα. Φροντίστε την πόλη σας, αγαπήστε την» ήταν το μήνυμα που έστειλε ο δήμαρχος στους κατοίκους της πόλης, ενώ για μια ακόμη φορά επανέλαβε την πρόθεση της διοίκησης να προχωρήσει και σε περαιτέρω βήματα, όπως είναι η κομποστοποίηση και η επαναχρησιμοποίηση ρούχων και επίπλων.
Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, Θανάσης Παππάς, από την πλευρά του υποστήριξε πως η διανομή καμπανών για γυαλί σε όλες τις γειτονιές, η μείωση των ογκωδών απορριμμάτων και η επαναχρησιμοποίηση τους θα μειώσουν το ποσοστό των σκουπιδιών.
«Δημιουργούμε μια μασκότ και θέλουμε να περάσουμε παντού το μήνυμα της ανακύκλωσης. Τα νέα φυλλάδια θα τα διανείμουμε από σήμερα σε όλες τις κατοικίες, τις δημοτικές κοινότητες και τα σχολεία» συμπλήρωσε ο κ. Παππάς, με αφορμή το διαφημιστικό σποτ, στο οποίο όλοι οι συντελεστές συμμετείχαν αφιλοκερδώς.
Στη συνέντευξη Τύπου βρέθηκε και ο εκπρόσωπος της Ελληνικής Εταιρίας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης, Δημήτρης Παπασωτηρίου, που υποστήριξε ότι «ο Δήμος Θεσσαλονίκης εδώ και τέσσερα χρόνια καταγράφει αύξηση των ποσοτήτων στα ανακυκλώσιμα, την ώρα που οι υπόλοιποι ΟΤΑ καταγράφουν αντίθετη πορεία».
typosthes.gr-topika
Tags: ΤΟΠΙΚΑ