Το ράλι Σουηδίας έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Και σ αυτό το ράλι που τέλειωσε πριν από λίγες ώρες μπορούμε να πούμε ότι η Hyundai Motorsport το γιόρτασε με το παραπάνω .
Μπορεί ο S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) και συνολικό χρόνο 1:59:47.4 να κέρδισαν τον αγώνα αλλά συγχαρητήρια αξίζουν στον Hayden Paddon με το νέο New Generation i20 WRC της Hyundai που εξασφάλισε τη 2η θέση στο Ράλυ Σουηδίας. Ο αγώνας αυτός είναι ο δεύτερος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της FIA 2016 Ράλι (WRC). Οι άλλοι οδηγοί ο Dani Sordo τερμάτισε τον αγώνα στην έκτη θέση και ο Thierry Neuville τερμάτισε χωρίς προβλήματα ώστε να βοηθήσει την ομάδα του να αυξήσει τους εργοστασιακούς βαθμούς που έφθασαν τους 49.
Το αποτέλεσμα σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Hyundai Motorsport έχει πάρει back-to-back τερματισμούς στο WRC και αντιπροσωπεύει το δεύτερο βάθρο για το Νέας Γενιάς i20 WRC που έκανε το ντεμπούτο του στο Ράλι του Monte-Carlo τον περασμένο μήνα.
Υπογραμμίζοντας τις επιδόσεις του νέου οχήματος, ο Dani Sordo πρόσθεσε για δεύτερη φορά την παρουσία του στα έξι κορυφαία αποτελέσματα στους αγώνες ράλι του 2016, τερματίζοντας στην έκτη θέση. Ο Thierry Neuville εξασφάλισε επίσης τον τερματισμό και των τριών οχημάτων της Νέας Γενιάς i20 WRC ολοκληρώνοντας το ράλι.
Για τους Hayden Paddon και τον συνοδηγό του John Kennard, η δεύτερη θέση τους ισοδυναμεί με το προηγούμενο καλύτερο τους αποτέλεσμά – επιτεύχθηκε στη Σαρδηνία (Ράλι Ιταλίας) την περασμένη σεζόν του 2015 – και η βαθμολογία των 18 εργοστασιακών πόντων για την ομάδα, που είναι τώρα μόλις πέντε πόντους πίσω από την ομάδα της Volkswagen Motorsport που ηγείται της διοργάνωσης.
Ο Hayden Paddon δήλωσε: «Ένα βάθρο είναι ένα φανταστικό αποτέλεσμα για μένα και όλους στην ομάδα. Ελπίζαμε να είχε ένα λιγότερο αγχωτικό τερματισμό στο ράλι, αλλά δυστυχώς, είχαμε μια μικρή διαρροή νερού από το ψυγείο μετά από χτύπημα σε ένα κορμό κατά τη διάρκεια του αγώνα, το οποίο απαιτεί μερικές γρήγορες επισκευές. Ευτυχώς, ήμασταν σε θέση να βρούμε μια προσωρινή λύση και να επιστρέψουμε στο service area με τη δεύτερη θέση μας ανέπαφη! Είχαμε ένα καλό Σαββατοκύριακο και αισθάνθηκα πολύ άνετα με Νέας Γενιάς i20 WRC. Στο μέλλον, θα παλέψουμε περισσότερο για τη νίκη, αλλά θα χρειαστεί λίγο περισσότερη δουλειά στην οδήγηση μου και στο set-up του αυτοκινήτου. Δεν είμαστε πολύ μακριά από το στόχο μας και προς το παρόν, είμαστε ευχαριστημένοι με τη δεύτερη θέση. »
Η Hyundai Motorsport έχει πλέον κατακτήσει δέκα θέσεις στο βάθρο, έχοντας εισέλθει στο WRC το 2014. Με τη Νέα Γενιά i20 WRC συνεχίζει να παρουσιάζει βελτιωμένες επιδόσεις και την ικανότητά της να ανταγωνιστεί την κορυφή της διοργάνωσης. Η ομάδα της Hyundai Motorsport θα αγωνισθεί και πάλι σε μόλις λίγες εβδομάδες στο Μεξικό, όπου φιλοξενεί τον 3ο γύρο του Πρωταθλήματος του 2016.
Τελική Κατάταξη
S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 1:59:47.4
H. Paddon / J. Kennard (Hyundai New Generation i20 WRC) +29.8
M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +55.6
A. Mikkelsen / A. Jaeger (Volkswagen Polo R WRC) +1:10.8
O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +1:50.7
D. Sordo / M. Martí (Hyundai New Generation i20 WRC) +2:24.0
H. Solberg / I. Minor (Ford Fiesta RS WRC) +2:40.0
C. Breen / S. Martin (Citroën DS3 WRC) +2:44.6
E. Evans / C. Parry (Ford Fiesta R5) +5:17.0
T. Suninen / M. Markkula (Škoda Fabia R5) +5:31.6
…
14. T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) +7:10.7
Κατάταξη Κατασκευστών / Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA 2016
Volkswagen Motorsport 54 points / Hyundai Motorsport 49 / Volkswagen Motorsport II 30 / M-Sport World Rally Team 27 / DMACK World Rally Team 18 / Hyundai Motorsport N 14
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, θρίαμβος