Είναι αποδεδειγμένο ότι το αυτοκίνητο θεωρείται από πολλούς ως σύμβολο κοινωνικής, επαγγελματικής και οικονομικής καταξίωσης.
Σύμφωνα με βρετανική ιστοσελίδα γνωριμιών για παντρεμένους, οι κάτοχοι πολυτελών μοντέλων είναι πιο επιρρεπείς στην απιστία.
Η έρευνα αφορούσε 800.000 μέλη της ιστοσελίδας Illicit Encounters και έδειξε ότι το 22,21% εξ αυτών οδηγεί Audi.
Μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι και στο επόμενες θέσεις συναντάμε premium μάρκες από τη Γερμανία και τη Σουηδία: ακολουθούν η BMW με 13,79% (ήταν πρώτη την προηγούμενη χρονιά), η Mercedes με 8,73%, η Volvo με 7,55% και η Volkswagen με 5,74%.
«Τα αυτοκίνητα φανερώνουν πολλά για τους ιδιοκτήτες τους. Άτομα πετυχημένα επαγγελματικά και με κίνητρο δεν συμβιβάζονται με ό,τι κρίνουν μη ικανοποιητικό, είτε αυτό είναι το όχημά τους είτε η σχέση τους», σχολίασε εκπρόσωπος της ιστοσελίδας.
Αν αναρωτιέστε σε ποιες μάρκες αντιστοιχούν τα μικρότερα ποσοστά, στις δύο τελευταίες θέσεις συναντάμε την Peugeot (0,38%) και τη Renault (0,51%). Αν λοιπόν η σύζυγός σας οδηγεί κάποιο γαλλικό μοντέλο, μάλλον μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι τα βράδια. Αρκεί εκείνη να βρίσκεται δίπλα σας…
Την τελευταία πεντάδα συμπληρώνουν η Land Rover (0,53%), η Skoda (1,05%) και η Hyundai (1,55%0. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι τα περισσότερα μέλη – σε ποσοστό 72% – του Illicit Encounters προτίθενται να αλλάξουν μοντέλο ή ακόμη μάρκα αυτοκινήτου μέσα σε τρία χρόνια. Μόλις το 7% εξ αυτών διαθέτει αυτοκίνητο παλαιότερο των 5 ετών.
seleo.gr-Lifestyle